Thailand - November 2007

Hallo allemaal,

Ik jongen van 28jr, wilt in November backpacken door Thailand.
Kunnen jullie mij helpen met goeie tips, o.a. welk hotels/hostels, steden, etc… waar ik allemaal naartoe moet gaan?

Weten jullie een goedkoop luchtvaart maatschappij naar Thailand?

Of zijn er nog andere backpackers (m/v), die zin hebben om dit avontuur met mij te gaan doen?

Please let me know!
groet eduard (Delft):smirk:

hey Eduard,
Goed plan om te backpacken in Thailand…
ga zelf de eerste 3 weken van september naar Thailand om rond te trekken… ga alleen dus spannend maar erg leuk.
het eerste wat ik je kan aanraden is de gids Lonely Planet, gewoon erg praktisch voor daar mits je Engels redelijk is? ik heb mijn ticket geboekt via Dreizen en vertrek met China Airlines… Aziatische luchtvaartmaatschappijen staan als goed bekend, dus ben benieuwd hi,hi en de de prijs laag en ik heb een rechtstreekse vlucht is erg relaxt!

Grtzz Esther (ook 28jr)

Hy Eduard,
probeer eens met de luchtvaartmaatschappy Mahan Air deze vertrekt vanuit Dusseldorf (dsl) zeer voordelig ook kan men vanuit Delft (retour) met trein reizen (kosten zestig euro) . Ga zelf in september met Mahan Air. kan je daarne meer informatie geven, als je dit op prijs stelt.
Succes

Mahan Air zou persoonlijk niet mijn eerste keus zijn, ondanks de vrij lage tarieven vanaf Dusseldorf. Engeland heeft zeer recentelijk vluchten van Mahan Air verboden, omdat er een aantal keer iets mis was met de vliegtuigen.
Probeer anders LTU vanaf Dusseldorf; zij hebben ook vaak scherpe tarieven.

Voor meer tips en info kan je hier ook in het Thailand-forum terecht…

Of kijk voor vluchten eens op www.vliegtarieven.nl

Groet,

Dave

Met Air Asia kun je goedkoop vliegen. www.airasia.com
Vanuit Bangkok kun je naar Maleisië/Kuala Lumpur vliegen en vanuit Kuala Lumpur kun je weer verder vliegen naar Bali (beide vluchten vanaf zo’n €60 - €70,- all incl.).

Vanuit Thailand kun je natuurlijk ook met de trein naar Maleisie. Zie http://www.railway.co.th/english/index.asp

Je kunt goedkoop vliegen via LTU.de . Heb ik zelf ook geboekt :wink:
Ik vertrek begin November, voor 4 weken.
Tips voor hostels ben ik zelf ook naar op zoek. Ik reis alleen (gezien mijn reisgenootje niet meekan vanwege ziekte). Lijkt me leuk om evt. periode samen dingen te ondernemen of tips uit te wisselen.

Groetjes Karin

Hoi Eduard,

Ik zit sinds augustus in Thailand, eerst Koh Samui, nu Koh Tao en ben van plan vanaf begin november richting het noorden te trekken. Via de Similan Islands (om de laatste mooie duiken te maken) via Bangkok richting Chiang Mai. Stuur me een mailtje als je ergens wilt afspreken!
Groetjes,

Nienke