Wie is er ook van plan om rond deze tijd door thailand te gaan backpacken?
Als er iemand tips heeft om aan een goedkoop vliegticket te komen dan hoor ik dat ook graag!
Groetjes, Frouke
Wie is er ook van plan om rond deze tijd door thailand te gaan backpacken?
Als er iemand tips heeft om aan een goedkoop vliegticket te komen dan hoor ik dat ook graag!
Groetjes, Frouke
Hi Frouke,
ik vlieg rond acht juli naar Bangkok met mahanair(.NL) dat is vrij goedkoop
wil j echt alleen in Thailand rondreizen? Ik heb namelijk t plan ook Maleisië mee te nemen en waarschijnlijk Bali of borneo… Misschien kunnen w eventueel samen vliegen of zelfs een stukje samen reizen ![]()
groetjes Robina!(robina_weermeijer@live.nl)
Hi Frouke,
Ik ben in augustus ook in Thailand te vinden! Wat is precies je plan?
groetjes,
Evelien (evelienvdb@hotmail.com)
hallo!
Ik wil rond de 20e van juni ook naar thailand (voor ong. 8 weken)
Backpacken is ook mijn idee om te gaan doen!
Wanneer wil je weg en ga je aleen?
misschien kunnen we iniedergeval samen starten?
groetjes jorien (joriendebloois@live.nl)
Hallo Jorien,
Ik ga ook in Julie tot en met augustus voor de 3e keer al naar thailand
Ben vorige keer met Air berlin gegaan, maar ben nu van plan met mehan air te vliegen, is een stuk goedkoper, maar ben je wel wat langer onderweg.
Ik ga ook backpacken voor ±6 weken.
Voornamelijk in het zuiden.
Waar ben jij van plan heen te gaan?
Ook ga ik weer trainen bij een muay thai gym dat is hartsikke leuk ![]()
Groetjes
Juriaan [EMAIL=“vandalen01@live.nl”]vandalen01@live.nl
He Frouke,
Net als jij ben in ook van plan om te gaan backpacken in de zomer door Thailand, geen idee alleen nog met wie…
Misschien kunnen we eens mailen over de ideeen en vliegtickets! [EMAIL=“Miszmaar@hotmail.com”]Miszmaar@hotmail.com
Groetjes
je moet even kijken op skyscanner.com/nl daar heb je echt de goedkoopste plus het is overzichtelijk je kan namelijk gewoon doorklikken naar welke dag het goedkoopst is
groetjes en heel veel plezier ![]()
ik ben ook vn plan deze zomer 3 weken te gaan backpacken in thailand.
ik zou de 17e juli vertrekken.
als er nog geïnteresseerden zijn, laat het gerust weten:)
voor goedkope tickets kijk je best eens op www.momondo.com
grz,
hoi allemaal,
ik heb wel zin om in thailand te gaan backpacken in juli/ aug… weet nog niet precies de datum… maar ik zoek nog een reisgenoot die met mij mee wil!
als je zin hebt laat even wat van je weten… [EMAIL=“anjaspooren@live.nl”]anjaspooren@live.nl
www.condor.de , vluchten vanuit Frankfurt, maar erg goedkoop! ik vertrek in April richting Phuket voor nog geen 250 euro !
Hey,
Ik vlieg 23 Juni voor ongeveer 500 euro vanaf Frankfurt (zoek op woensdagen) en dan gewoon via www.kilroytravels.nl
Maar zoals je op dit forum al wel merkt en wat ik ook al eerder op reis merkte alleen leer je meer mensen kennen want er zijn er genoeg!!!