Vraagje vliegticket

Dag allemaal

Kan iemand mij meer over mahan air vertellen.
ik heb al wel op hun site gekeken maar ik wil graag weten of er iemand is die al een keer met hun heeft gevlogen.Vliegen ze met een beetje normale vliegtuigen en hoe lang is de reistijd ongeveer.Of weet iemand hoe ik goedkoop in bangkok kan komen eind dec 2006
Groetjes Hans:banana:

Hoi Hans,

Ik heb niet met Mahan Air gevlogen, maar ik kan je wel vertellen dat ze met een Airbus A310-300 van Dusseldorf naar Teheran vliegen en ook door naar Bangkok met een Airbus A310-300. Zijn prima vliegtuigen.
De vliegtijd is ca. 11 uur en 45 minuten.
Ik kan in mijn systeem nog geen vluchten zien voor december, maar ik kan je wel vertellen dat je (voor vertrek in juni) een vrij lange overstaptijd hebt in Teheran (5,5 uur).

Ja kijk goed op internet zijn vaak veel aanbiedingen maar je moed er snel bij zijn.Zoms is het handig om al vroeg te boeken ben zelf net terug en ben 14-12-2005 vertoken voor niet al te veel vond ik 700 met belasting met China air rechtstreeks vont ik niet duur maar als ik wat sneler bij was hat het al voor 600 gelukt zit toch vlak voor/na kerst en oudjaar das gewoon duurder,

Suc6 Arjan

Groeten Arjan

Hier meer info :

http://www.airlinequality.com/Forum/mahan.htm

Mahan Air is een prima airlinecompany. Zitplaatsen zijn redelijk ruim en vaak zit het vliegtuig niet helemaal vol zodat je 2 plaatsen hebt. Op teheran Airport krijg je een gratis lunch en wat te drinken. De vlucht naar Teheran kost je ongeveer 7 uur en de reis van Teheran naar Bangkok ongeveer 5 uur. Zeker aan te raden voor de prijs. Verwacht alleen niet veel van het on board entertainment. Tv scherm is van slechte kwaliteit.

Om 2 plaatsen te krijgen moet het vliegtuig dus maximaal half vol zitten. En dan wordt het nog lastig. stel een rij is ingedeeld als 3-4-3 stoelen.
Half vol, wil dus zeggen 5 passagier op een rij van deze 10 stoelen.
Er zijn van deze 5 passagiers er dan 2 die gemiddeld een stoel aan 2 kanten van het gangpad hebben. Daar heb je dus niets aan.

Het is zeker niet duur maar vind zelf het prijs verschil te klein 399 komt ook 130 tax bij zit je op 530 + nog trein kaartje a ± 65 retour naar Düsseldorf dan is eva air/China air niet zo heel veel meer en heb geen 5 uur wachten en gewoon van af Amsterdam en voor die 399 moet je dan ook wel in het laag seizoen gaan wand in hoog seizoen word het ook al 520 en je kan bij China en Eva air voor 499 +130 tax.
Maar goed is maar net wat je wil en wat heb je er voor over.

Groeten Arjan