Liftend door Japan, fotoverslag en videoverslag

Afgelopen oktober/november heb ik de lengte van Japan gelift. Ik zou graag hier foto’s willen delen, echter, er zit een limiet op het aantal foto’s dat je hier kunt posten. Toch wil ik alle japanliefhebbers deze reis niet onthouden. Daarom hier links naar een ander forum waar ik deeltje voor deeltje dit liftavontuur in kaart breng. Foto’s zeggen meer dan woorden!

Ik hoop dat jullie het leuk vinden!

Deel 1:

4 likes

Mooi verhaal en mooie foto’s, dit geeft toch een compleet ander beeld van Japan. Ben erg benieuwd naar het vervolg van je reis!

Erg mooi dit en prachtige foto´s. Knap van je om die stap te zetten en liftend door Japan te reizen, iets wat ik niet zo snel zou doen. ik begrijp ook dat je al ervaring hebt met reizen in dit land?

Tokyo en Kyoto staan op mijn lijstje om te bezoeken.

Frank

Heel erg leuk dit, ik krijg steeds meer zin om later dit jaar Japan te bezoeken. Wat een hartelijke mensen heb je ontmoet! Ik kijk uit naar deel 2, 3, etc.

Dank voor het delen Sado. Wat een avontuurlijke roadmovie moet dat zijn geweest. Mooie momenten ook, vind zelf het sociale en zorgzame van die Japanse mevrouw met de zak boodschappen erg bijzonder.

Cheers!

Mooi fotoverslag! Ben je nog in Wakkanai geweest (vlakbij Soya Misaki)? Ik ben afgelopen april via Wakkanai met de boot naar de eilandjes Rebun en Rishiri gevaren. Soya Misaki hebben we natuurlijk ook niet overgeslagen.

Knap hoor dat je helemaal liftend door Japan hebt gereisd. Deed me een beetje denken aan het boek ‘The Roads to Sata’ van Alan Booth, die van Soya Misaki in Hokkaido helemaal naar Sata in Kyushu is gelopen.

Geeft je ons een seintje als je de overige delen hebt geupload?

Hierbij vallen mijn backpackavonturen door Japan helemaal in het niet!!!

Jouw avontuur in 1 woord …GEWELDIG!!!

Nu ook deel 2:

En deel 3:

1 like

heel erg leuk,
geweldig al die verschillende mensen die je een lift aanboden,
super

Wow! Dat is zo cool! Ik zou het ook zo doen… maar niet als meisje zijnde alleen. :chin:

Zo !! Hele gave reportage !! :smiley:

Mooi dat mensen je overal naar toe namen zoals keramiek workshop en de bruiloft ! :smiley:

Btw… welke camera heb je eigenlijk ?

Canon 450D! :slight_smile:

was er al bang voor dat het een Spiegel reflex zou zijn :stuck_out_tongue:

Bedankt !

Maar in Japan kan dat, lees maar eens de reisverhalen van Josie Dew…!

Zalig reisverslag, geeft me nog meer zin in onze reis naar Japan.
Hopelijk snel deel 4 :slight_smile:

Heb echt genoten van jouw verslagen!

Na Japan te hebben gelift, ga ik dit jaar de 1500km tellende bedevaart op Shikoku volgen. Ook bij deze reis ga ik weer bloggen, dus geintresseerde mensen kunnen deze trip hier volgen. :slight_smile:

1 like

Nu ook: Sado lift Japan, de film! :slight_smile:
Veel kijkplezier allen!

Deel I: Hokkaido
[ame=“Sado lift Japan deel I: Hokkaido - YouTube”]YouTube - Sado lift Japan deel I: Hokkaido[/ame]

Deel II: Minami e
[ame=“Sado lift Japan deel II: Minami e - YouTube”]YouTube - Sado lift Japan deel II: Minami e[/ame]

Deel III: Zen
[ame=“Sado lift Japan deel III: Zen - YouTube”]YouTube - Sado lift Japan deel III: Zen[/ame]

1 like

Heb nog alleen het eerste deel gezien, maar wel erg leuk gedaan zo!

Ik merk alleen wel dat dat weekje dat ik nu bezig ben Japans te leren nog niet echt geholpen heeft. Alleen het Koko wa doko desu ka was voor mij al geen geheimtaal meer, je voegde toch iets toe aan de vertaling…

Complimenten voor jouw (ik neem aan eerste) film ‘Sado lift Japan, the movie’. Ik heb alle 3 delen bekeken en was dus aan de buis gekluisterd.
Het geeft een goede indruk van jouw avontuur in Japan. Jammer dat soms de ondertiteling ontbrak :wink:.

ik kijk alweer uit naar jouw volgende film ‘Sado loopt/fietst Japan’.