Mensen het is niet de bedoeling om hier persoonlijke aanvallen te doen…
Ik moet de andere gelijk geven … Dit loopt uit de hand!
Mensen het is niet de bedoeling om hier persoonlijke aanvallen te doen…
Ik moet de andere gelijk geven … Dit loopt uit de hand!
@mekotech waarom maak je je eigen fouten niet goed en laat je het daarbij. jij zet een verhaal op internet waar die gene toch echt niet omvraagt waar je eigenlijk niemand mee helpt als je zo graag meisjes wil helpen zorg dat je ze helpt op het moment dat ze een relatie krijgen met te steunen enzo maar dit vind ik onzin
Ik pm Mutlu wel even
Ik denk ook dat het beter is om mijn mond verder maar te houden… Al denk ik er wel het mijne van…
Mutlu is ingelicht bij deze.
mekotech ik reageer voor de eerste en laatste keer op je
het verhaal klopt niet en je had t ook niet mogen gebruiken
En om toch nog iets aan dit topic toe te voegen…
voor die gene die (naar ik hoop niet…) er toch achter komen dat hun askim niet is zoals je dacht dat hij was
voel je achteraf niet naïef of beschaamd, ze spelen het spel te goed,
ok ik vraag dan ook de mod. om jou stukje weg te kunnen halen…
dank je wel voor je laatste reactie…
en dat was nou net wat ik bedoelde: **ze spelen het spel goed… **dat zijn wijze woorden
Hoe pijnlijk , verdrietig en triest sommige verhalen ook (mogen) eindigen…het kan ons tenslotte ALLEMAAL (nog) overkomen we zullen er dan ook zeker een wijze levensles van leren. En daar bestaat het leven toch ook uit al zijn niet alle levenslessen allemaal leuk.
Konya spijtig voor jou wat er gebeurd is, maar ik hoop dat je het (ooit) een plekje kan geven. Sterkte alsnog!!
Ik denk dat het hele leven bestaat uit vallen en opstaan en weer doorgaan. Dus ook in de liefde. Daar leer je uiteindelijk alleen maar van!
Dat weet ik wel zeker…ik denk niet dat er één groot is geworden zonder ooit een gebroken hart te hebben opgelopen. En ik denk maar mocht het aflopen met askim heb ik toch een leuke tijd en veel plezier gehad en zeker ook weer van deze relatie geleerd. Misschien wat minder centjes aangezien de reisjes genoeg geld kosten en je nu wat vaker gaat als je normaal zou doen. Maar daarentegen ook weer fijne extra vakanties. En zolang we ook daar geen boterham minder om eten komen we daar ook wel weer overheen.
En zo is het maar net!
Alle mooie momenten en herinneringen neemt niemand ons meer af!
Beste mensen, het topic begon goed, tot er discriminerende, beledigende en persoonlijke aanvallen kwamen! Het is goed om te discuseren, maar meningen verschillen nu eenmaal en dat zal altijd zo blijven. Ik was naar mijn werk en ondertussen gebeurt er hier van alles, dus ik geef bij deze een waarschuwing, dat er of een normale discussie kan komen of het topic gesloten wordt!!!
wat ik hier wil neerzetten is een statement dat je moet opletten op de superlovers alhier in turkije die een meerjarenplan hebben om tot hun targets te komen.
wel vertel ik hier de waarheid wat er loos is met turkije.
…
dames en heren bij deze ga ik de topic sluiten, mocht er in de toekomst nog weer een discussie komen, wat ik hoop, probeer dan iets beter na te denken over de woorden die we gebruiken, dit is ook voor mij van toepassing, want ik laat mij ook meeslepen!
ook hoop ik dat er niet teveel persoonlijke schaden gekomen is bij mensen en dat mensen in de toekomst gewoon blijven reageren op onderwerpen die ze aanspreken!!!
met vriendelijk groet Mutlu