nee idd…maar een trui is ook leuk…
een trui of shirt doet het altijd goed,maar wat dacht je van een mp3 speler?
groetjes
Als je kledij koopt, koop dan nooit donkerbruin voor een Turk ! Mn vriend zei dat de mensen daar denken dat het afgewassen zwart is of zo en dat het een héél oud kleur lijkt te zijn…Ah ja, hij heeft die t-shirt dan toch wel een week gedragen ! ![]()
Vraagje:
Ik zou m’n vriend z’n verjaardag een nieuwe gsm willen kopen want dezijne is stuk en de vervanger die hij nu heeft maakt me helemaal gek, soms kan ik hem bijna niet horen, of krijg ik gewoon geen verbinding.
Nu kan ik gewoon hier in België een gsm kopen, maar gaat die dan goed gaan in Turkije??? Want anders is het ook geen oplossing he… Ik heb met de mijne daar geen problemen, dus ik denk het niet…
@turkije-lover: ja ik had z’n broertje een mp3-speler gegevn vorige keer. Hij was er echt zo blij mee… iedere dag kwam hij naar me toe z’n nieuwe liedjes laten luisteren…
@sev: ik had me vriend een blauw hemd gekocht en ja hij heeft het ook heel de week lang gedragen (af en toe wel 's gewassen hoor) Hij was er zo blij mee…
XXX Summa
Summa,sinds vorig jaar worden buitenlandse gsm na 3 maanden geblokkeert als er een turkse kaart in zit,je zal de telefoon moeten aangeven bij de douane,dan registreren ze hem en kan hij hem wel gewoon gebruiken met een turkse sim.Ik ga volgende week naar Istanbul en neem dus ook een gsm mee voor mijn vriend en laat hem registreren bij de douane(hoop dat dat goed gaat) mocht dit niet lukken dan kopen we er 1 in Istanbul,maar volgens de informatie die ik hen gekregen moet het lukken …
Bedankt voor de info…
Is het in Turkije goedkoper om een gsm te kopen?
Of maakt dat niets uit? Anders koop ik er gewoon daar één.
Waar geef je dit aan bij de douane? op het vliegveld?
Pfff waarom maken ze toch alles moeilijker voor hun… achja.
xxx Summa
Ik weet niet of het goedkoper is ligt er ook wel aan wat voor toestel je wilt kopen,maar met een camera zijn geloof ik duurder of dan hier.Wat ik begrepen heb moet je dit aangeven waar je ook je visum koopt je laat dan het toestel en de rekening zien.Ik zal je als ik thuis ben wel even de site doorgeven die heb ik hier niet zo bij de hand.
Ik heb hier een leuk toestel gezien van S*ny met camera en mp3 speler die niet duur is dus deze wil ik kopen,krijg ook nog 40 euro korting dus betaal echt maar weinig zo goedkoop zullen ze hem in Turkije niet hebben dus daarom ga ik het maar proberen het toestel van hieruit mee te nemen.
groetjes
@ turkije-lover, jaja bijna zover nog twee nachtjes en dan kan je terug bij je askim zijn…
Ga je nu een gsm meenemen?
Je vliegt toch ook naar Antalya hé?
Kan je me iets laten weten of alles goed gegaan is met die gsm? ik vertrek 9 maart.
Alvast veel plezier xxx
Summa
Summa,nog 4 nachtjes voor mij,dan ben ik bij me vriend.Ik denk dat jij mij in de war haalt met Turkije-fan:wink:
Ja ik neem nog wel een gsm mee ga het gewoon proberen en lukt het niet dan neem ik hem toch weer mee terug of ruil hem daar in …Ik vertrek naar Istanbul dus niet naar Antalya
Sorry Turkije-lover, had je verwisselt met filiz, hhaahaaa ben helemaal gek aan het worden…
Juist je ging naar istanbul, sorry hoor, drukke dag gehad op werk was er blijkbaar niet met m’n gedachten bij…
Veel succes met de gsm!
Ok dus nog 4 nachtjes das ook niks meer he…
X Summa
Hahahaah Summa,kan gebeuren he,maak niet uit hoor.4 nachtjes is zeker niks.Me vlucht is met een half uurtje vervroegd dus dat is al mooi meegenomen:biggrin: .Ik heb verder nog een shirt en een trui gekocht voor me vriend…
Ik had de laatste keer voor mijn vriend een shirt gekocht van Diesel, was hij helemaal blij mee. Zeker ook omdat het een keer een “echte” is. Had er ook nog een pocketfotoalbumpje bij gedaan, besteld via internet (Hema), daar heb ik al onze vakantiefoto’s ingedaan, niet alleen van ons samen, maar ook van mij en vriendinnen (die hij kent) en ook van zijn collega’s. Hij was er echt super blij mee en het albumpje gaat ook overal mee naar toe en dat voor maar 9,95 euro.