Omdat de vraag hier al nu en dan is gepasseerd zou het mss handig zijn om dit topic enkel en alleen voor leuke ideetjes te gebruiken van wat we zoal aan ons vriendje kunnen geven. Nu ik zelf terug ga binnen 10 dagen zou ik graag weten wat jullie zoal aan je vriendje geven en het zou leuk zijn om dat iedereen mee te delen zodat we niet moeten gaan terugzoeken waar we het ooit eens hebben neergetypt.
DUS mensen, ga je gang en laat de ideetjes maar komen !
ik had bij het kruitvat gekeken voor zo een schudbol waar je een foto in kon doen. maar in het boekje was hij veel leuker dan in het echt. veel te groot. ik zie hem al aankomen in het leger…hey kijk eens wat ik gekregen heb…haha, das dat viel af.
heb voorlopig nog wel ff de tijd om te bedenken…maar idd, miss dat dit topic me kan helpen.
Ik weet niet waar we het kunnen terug vinden, maar we hebben het er inderdaad wel eens over gehad.
Ik geef meestal iets van een sieraad. Ook heb ik wel leuke truitjes gekocht (moet je natuurlijk wel de maat weten).
Verder z’n favoriete luchtje, Issey Miyaki, meegenomen.
Ook eens een mooie foto van mezelf in een hartjeslijstje.
Ook neem ik altijd Nederlandse lekkernijen mee zoals chocola, drop, spekkies, pepermunt enz.
Ben vandaag aan Valentijnshopping gaan doen om volgende week mee te nemen, dit is het resultaat:
Boxershort met een beertje omkadert met een hartje (vanvoor) en vanachter staat er I love U op hehe
Paar sokken met Homer Simpson en de tekst erop: If u fall in love, don’t worry, i’ll catch u !
een hangertje in goud met twee puzzelstukjes waar een klein hartje instaat, om elk een stukje bij ons te hebben.
6 hartenzeepjes
Rozenblaadjes
theelichtjes met hartjes in
en ik zal nog Belgische chocolade komen, heeft de vorige keer goed gesmaakt !
Het is de bedoeling met alles hiermee de kamer te versieren terwijl ik hem even heb weggestuurt en als hij binnenkomt dat het romantisch is.
O ja, heb ook nog een nieuw lingeriesetje gaan kopen voor mezelf dan wel !
Ik ga volgende keer als ik hem zie, een fotoboek kopen. En dan plak ik op de voorkant een grote foto van ons… van 2 jaar geleden… en nog een paar foto’s van ons, mij en hem. En een hele lange brief.
En voor me zwager… Die is zoo gek, dus die krijg ook een gek kado… ( zag het op life & Cooking ) zo’n string met snoepjes eraan…haha
En nu dus maar ff afwachten wanneer ik ze weer zie… Waarschijnlijk in Oktober pas… Maarjah, de tijd gaat snel…
En nog een idee… Mijn vriend wil dat ik een film op stuur… van turkije… Maar nu ga ik nog een dvd maken, met mij hier in holland… Ik zou niet weten wat ik erop moet zetten… maarjah… Misschien een dagje madurodam…
volgende keer als ik naar mn vriend ga, maak ik een fotoboek met bijpassende tekstjes en zo erbij ter herrinnering aan onze 3 vakanties die we dit jaar hebben gehad samen !
Een fotoboek is inderdaad een leuk idee sev!! Ik zelf heb dus die ring voor hem gekocht, en hoop zoo dat deze past! Want anders ga ik echt enorm balen hoor!!!
Wat ik ook eerst al idee had, om een mp3 speler te kopen, gewoon een met weinig mb… Er daar dan jullie liedjes opzetten… Maar vind dat moeilijk, want dan moet hij altijd naar dezelfde nummers blijven luisteren haha!!
Hihi en ja echt zo een nummer hebben we niet echt, behalve diegene die hij voor mij zingt maar dat zijn er echt van bijna voor mn tijd en de andere in het kurdisch ken ik niet… Moest ik nu weten wat hij voor me gaf… Maar heb de vorige keer al héél véél gegeven dus denk ik dat ik het nu maar eens niet té duur hou, anders voelt hij er hem ook niet zo gemakkelijk bij…