Leuke Cadeautjes om aan je vriendje te geven

Lijkt me een slim plan sev!!! Die ring voor mijn vriend was wel €25.- maar dat is voor ons vrij weinig!! Voor hem een kapitaal waarschijnlijk. Ben benieuwd of ik ook wat van hem krijg!!

x

Wel ja, de vorige keer in februari, hij had geen job en zo en héél weinig geld, daarmee heeft hij zijn busticket gekocht. Maar ik had ook gezegd dat ik niets moest hebben… Maar toen stond ineens dat cadeautje voor mn neus, een soort raamhangertje allemaal in pareltjes met een datum op… Ga het hier nu wel niet gaan noemen (is ons geheimpje en slechts een paar weten ervan af) maar die datum was het begin van iets zeer emotioneels waar hij het nu nog moeilijk mee heeft, en al zijn vrienden vonden het zo mooi dat ze het wilden hebben, maar niemand heeft het gekregen omdat het teveel waarde voor hem had, dit heb ik nu gekregen… Was behoorlijk aangedaan door dat cadeautje !

Ja kan het me goed voorstellen, dat je was aangedaan! Wel super zoiets persoonlijks!!

Ik heb mijn vriends enige ring toen gekregen, maar haha die is veeel te groot, dus draag die nu om een koordje aan mijn hals!!

x

hmhm heb zo even gepolst of hij graag de foto’s wou maar ja … Hij kan ze niet overal bij zich meedragen want hij verhuist nog vaak :stuck_out_tongue: in de winter woont hij thuis, in de zomer in kusadasi … en hij zegt dat alles in zijn laptop staat… Duuuuuuuuuuus, need more ideas !!! Is echt een moeilijke om iets voor te kopen pfffff

ik vind het ook steeds moeilijker worden om wat te verzinnen wat kado’s betreft,heb nu de laatste keer een cd gebrand en een t-shirt opgestuurd en ook al een keer een kalender opgestuurd met bij elker maand foto’s van ons.Mijn vriend zit op itmoment in het leger enhelaas is 1 pakketje voor hem nog steeds niet aangekomen( nu al 6 weken onderweg),het pakketje wat ik vorige week heb verstuurd heeft hij gelukkig al wel.

Cynthia je zegt dat je de ring nu aan een koordje om je hals draagt,vindt je vriend dit ok,ik begreep namelijk dat als je een ring om een koordje om je hals draagt dit in turkije betekent dat je vrijgezel bent of heb ik dat mis?

Sevgilim,werkt je vriend elke zomer in kusadasi?

groetjes

Ja normaal gezien werkt hij elke zomer daar. Kom je daar ook vaak ?

Sevgilim,Ben er in het totaal 5 keer geweest en ga dit jaar waarschijnlijk weer maar wanneer precies weet ik nog niet .

groetjes

OK! Mss kom ik je wel eens tegen, alleen, in oktober ga ik met mn vriendje naar een andere streek om samen lekker te relaxen en het seizoen af te sluiten :smiley:

Hey sevgilim,

Ik ben zelf ook nogal thuis in Kusadasi.
Ga je alleen in oktober of ga je er de ganse zoemer vertoeven?
Waar werkt je vriendje,misschien ken ik hem wel
Alvast veel plezier !

Mn vriend werkt momenteel zo overal, heeft geen vaste plaats momenteel, jammer genoeg… Hij is nu gaan vragen om een betere job omdat die job nu nog niets heeft verdiend …

Werkt je vriend dan in hotels of verschilt dat ook nogal,hoop dat hij snel wat vastigheid vindt,want dat hoppen dat lijkt me ook geen pretje.

groetjes

Vorig jaar in een hotel gewerkt, nu momenteel ook weer een hotel maar als hij niets blijft verdienen zal dit gauw een ander baantje terug worden… Heeft al bij een juwelier gewerkt. Is hem om het even, als het maar goed geld verdient!

Turkije-lover, mijn vriend vind het ok, omdat ik die ring bijna om 2 vingers tegelijk kan doen!! Hij heeft er dus geen problemen mee hoor!!

@Sev: Dus geen fotoboek? Hoorde van mijn moeder wel dat deze echt super zou zijn!!

x

@Sev, misschien afgezaagd omdat je vriend ook in een juwelierszaak heeft gewerkt.
maar een ketting of armband vinden ze vast ook erg mooi.
Voor m’n vriend ook een mooie armband gekocht en hij was daar heel blij mee, heeft hem altijd om. Maar ja hij 'moet’daar natuurlijk wel om geven. sommige houden helemaal niet van sieraden en zo.

Ik vond dat idee van dat fotoalbum wel heel erg leuk. Hij kan wel zeggen dat hij altijd alles in z’n laptop heeft. maar dit is toch veel persoonlijker, kan je je eigen verhaal bij schrijven (wat veel persoonlijker is dan typen !! ) . Ik heb ook wel eens zoiets gegeven en ook mijn vriend verhuist ivm werk wel van de een naar andere plaats. maarree…dat fotoalbum(pje) gaat ‘overal’’ mee naar toe in z’n koffer. Dusssssssssssss denk er nog maar eens goed over na. Je moet ook niet alles bespreken hoor met hem haha, zeggen ze in het begin toch nee op en vervolgens zijn ze er reuzeblij mee :embarrese

Ik ga nog even voor je nadenken…

Trouwens heel mooi dat je vriend jou zo’n persoonlijk cadeau gedaan heeft, echt heel bijzonder.

Hey hellow!

Heb een prbleempje, ben al helemaal in de stemming om naar Turkije te gaan…
En heb zo al wat in m’n hoofd voor cadeautjes die ik ga meenemen voor me vriend en z’n moeder. Maar nu betrap ik mezelf erop dat ik z’n broertje ben vergeten… Hij is 14 jaar, heeft ni bepaald hobbies ofzo dus zou ni weten wat ik voor hem zou moete meenemen…
Heeft er iemand een idee voor me??? ik dus echt niet, moet maar iets kleins zijn of zo…

X Summa

cd van tiesto ofzo…

wat heb je voor je vriend gekocht…?

xx

Hmhm moeilijk voor een jongen van die leeftijd… Ja mss een leuke cd ? Of een gsm ? tegenwoordig heb je er al voor niet zo veel geld…

Ik weet wat ik de eerst komende keer aan mn vriend geef: een scheerapparaat !!! Heb deze week gehoord dat hij geen scheerapparaat heeft en hij altijd naar de ‘barber’ gaat voor zijn baard en zijn snor af te doen. :smiley:

ik ben ook nog hard aan 't denken…
weet wel al wat ik voor de kleintjes meeneem…nu askim nog!!

ideeen???

ik koop meestal iets van kleren of parfum ofzo…en geef natuurlijk fotos van mezelf hihi…hij is altijd overal wel blij mee

Voor m’n vriend heb ik een kader met een foto van ons, een hemd, pralines en een fles champagne zo dat we onder ons getweeën nog eens nieuwjaar kunnen vieren en mss nog een boxershort…
Voor z’n moeder: uiteraard pralines en dan nog iets met kaarsjes.

Maar voor z’n broertje??? een cd is op zich wel leuk maar aangezien grote broer dj is… ik dacht ook aan een leuke trui of t-shirt zal zoiets wel worden denk ik. gsm heeft ie niet dus. Pff is moeilijk, maar kan moeilijk iedereen iets geven en hem dan niks, da is het ook ni hé.

xx Summa