Idee voor een leuk lief kadootje?

Ik ga dus over 4 weken weer naar mijn vriend in Marmaris.

Ik wil graag een leuk en lief kadootje voor hem meenemen. Dus geen dure dingen. Maar …ik peins en ik peins maar kan maar niets verzinnen. Gewoon iets liefs, iets kleins dat je van iemand houdt.

Wat vind een Turkse man nu leuk ???

Hebben julllie misschien een idee of hebben jullie zelf eens iets gegeven wat echt super werd gewaardeerd ?

Thanks alvast !
xxx

Weet niet of ie van foto’s houdt? Ze hebben nu van die sleutelhangers waar je foto’s op kan zetten. Zijn iets van 15 euro of zo. Misschien vindt ie dat wel leuk.

@ eenelfje: hij werkt toch niet in een tapijtenshop in marmaris he?

Nee nee daar werkt ie niet.

Ik heb mijn vriend toen ik in nl was veel dingen toegestuurd.

Wat hij heel erg leuk vond was een fotolijstje met mijn foto erin. Alleen zat ik toen in nl en hij hier in turkije dus dat was wel anders.

Misschien heb je inderdaad een leuke foto van jullie samen.
Verder iets speciaals is moeilijk te zeggen. Heb mijn vriend al veel kadootjes gegeven en op alles reageerde hij even enthousiast dus wat nu echt speciaal is …??..

Ik denk dat het erom gaat dat je niet echt na moet denken over wat je koopt. Je ziet iets leuks en je koopt het. Het gaat om het gebaar en het idee erachter en niet om wat het is en hoe duur het is.

Koop er een kaartje bij en zet er een gedichtje in in het turks. Dat geeft ook nog eens aan dat je er moeite voor gedaan hebt en je je in zijn taal hebt verdiept :wink: Zomaar een ideetje.\

Maar koop gewoon iets leuks… het komt uit een goed hart en DAAR gaat het om!

XxX

Faithfull, ja dat is een goed idee, een foto in een lijstje en een kaartje met een gedichtje in het Turks erbij !

weetje wat heel leuk is, gewoon een schriftje kopen (het liefst met een ringbandje) en daar allerlei foto’s inplakken, van jezelf, van jullie samen, van jou familie, en jou omgeving en dagelijkse bezigheden, zo ziet hij dat je er veel tijd in hebt gestoken zowiezo, en zo leertie je nog beter kenne,
geloof, dat is een schot recht in de roos :wink:
(K)(K)

Ik heb toen een album voor hem gemaakt met foto’s van mij en mn familie.
Andere keren gaf ik parfum met een gedichtje eraan… een leuke kaart… een knuffelbeertje waarop ik een foto van hem en mij heb laten afdrukken (bij kruidvat.nl) :wink: En dat soort dingen…

Nou uiteindelijk heb ik hem een foto van mij en hem in een lijstje gegeven. Vond ie super.

En hij vroeg mij om een goedkope zonnebril voor hem mee te nemen met een wit randje…dus een zonnebril van EUR 10 gekocht…nou meneer was er superblij mee en dat ding zat vanaf toen volgens mij op zijn hoofd vastgeplakt.

Hij was ook helemaal gek van de geur van de deodorant van het Kruidvat huismerk…dus heb beloofd om de volgende keer een paar van die deo’s voor hem mee te nemen.

Gek genoeg, gewoon simpele dingen dus.

Mijn vriend is helemaal weg van die chocolade zeebanket. Hij eet z’on doos in een keer leeg :slight_smile:

Stroopwafels zijn ze ook allemaal gek op :slight_smile: