Over een dikke week ga ik naar mijn vriendje toe, en ik wil liever niet met lege handen aankomen. Nu heb ik al wel enkele kleine Nederlandse dingetjes verzonnen, maar wil hem graag toch een echt kadootje geven ofzo.
ben alleen zo bang dat hij het verkeerd oppakt. Ik zie hem namelijk altijd in dezelfde kleren lopen, en hij geeft ook gewoon toe, dat hij niet veel heeft en als hij al geld heeft, dat hij het niet aan kleren uitgeeft. Nu heb ik gewoon nog wat truien van familie liggen, niks mis mee, zou het heel erg verkeerd overkomen als ik die voor hem meeneem?? Of andere dingen voor hem???
Ik wil hem niet beledigen ofzo…?
Wat denken jullie??
Ik zou het gewoon aan hem vragen of ie het leuk zou vinden om wa truien enzo van jouw te krijgen. Vertel gewoon de waarheid jij bedoeld het goed, lijk mij da hij het wel zou willen hebben als ik zo zijn situatie hoor. Je hoort het wel aan zijn reactie, succe er mee.
Bloem, het is inderdaad goed om even te peilen bij je vriend wat hij ervan vindt als je kleding meeneemt.
Ik nam als verrassing meestal iets van een lekker luchtje mee( maar dan moet je wel weten wat zijn voorkeur heeft )
Verder heb ik ook vaak een sieraad meegenomen.
Moet je wel weten of hij goud of zilver draagt.
Heb ook eens klompen gekocht waarvan ik de een met de Turkse vlag heb beschilderd en de andere met de Nederlandse vlag.
Voor de familie nam ik ook dozen chocola mee.
Nou succes met uitzoeken van alles, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN
Een paar weken geleden heb ik ook mn vriend terug gezien en was het ook voor mij een moeilijke beslissing wat ik zou kunnen meenemen…
Nou, dan heb ik maar het volgende meegedaan:
Echte Belgische chocolade die ze hier in een winkeltje zelf maken (is echt zoooo goed in de smaak gevallen dat ik de volgende keer de grootste doos meeneem)
Een Parkerbalpen met zijn naam erin gegraveerd.
En een kaartje met een mooie tekst op en waar ik alles heb opgeschreven die uit mn hartje kwam.
denk ik dat ik nog wat heb gegeven maar kan me even niet herinneren wat precies…
O ja, zijn verblijf in het hotel heb ik ook betaald …
ga anders naar de h&m en koop een paar truien voor hem!! goedkoop en vind ie vast kei leuk! ik ken veel jongens die kleding dragen van h&m die ze van hun vriendinnen krijgen. ik heb mijn vriend ook 2 leuke shirtjes kado gegeven en hij was er superblij mee! verder heb ik een mooi hart gekocht die in 2 delen was. dus hij heeft zijn deel met mijn naam erop en ik heb mijn deel met zijn naam erop. en op de achterkant de datum dat we een half jaar samen waren. hij was zo gelukkig!! voor zijn familie kaas en chocolade en voor mama een doos asperine van t kruidvat!
Peppernoten speculaas chocolade letter neem kleine dingen mee… Als ik het zo lees verwacht ik dat jou vriend zich geen dure kadoos kan veroorloven en ze voelen zich vaak geneigd om dan voor jou ook wat te (moeten) kopen…
Ik ben het met LindaOzgur eens. Wat kleine dingetjes meenemen lijkt me beter. Je kunt hem natuurlijk wel peilen dat je eigenlijk wat kleding mee wilde nemen, en kijken hoe hij daar tegenover staat. Turkse mannen hebben inderdaad trots, maar alshij zich helemaal zichzelf kan zijn bij jouw, zal hij dit vast niet als belediging zien.