Verliefd! En verjaardagskado?

Hallo,
Ik heb vorig jaar in Turkije een jongen leren kennen. Ik ben daar twee weken geweest, en toen was er wel een soort van spanning tussen ons, maar er is toen eigenlijk niks gebeurd.
Sinds de dag dat ik terug ben in NL, hebben we elke dag contact met elkaar gehad, via internet en telefoon. Ik voel nu toch wel iets voor hem, ook al weet ik natuurlijk niet hoe het is om hem weer terug te zien. Ook heeft hij gezegd dat hij hetzelfde voelt.
Ik ga dit jaar nu weer terug naar Turkije… en ga hem weer zien!
Ik vind het echt superspannend!
Zijn er nog meer mensen die in deze situatie hebben gezeten?
Ook had ik nog een vraagje voor jullie, hij is in de tijd dat ik naar Turkije kom jarig, en nu had ik wilde ik hem graag een kadootje geven, maar ik weet niet echt wat in deze situatie gepast is.
Ik wilde hem graag een Zippo voor zijn verjaardag geven, eigenlijk meer een grapje tussen ons, en omdat er tussen ons natuurlijk ook een ‘vlammetje’ is ontstaan.
Nou vroeg ik me af of ze dit in Turkije wel kennen?
En is het niet een raar kadootje om te geven, dat hij zich misschien ongemakkelijk voelt omdat het een (redelijk) duur kado is om te geven aan iemand die je niet zo heel goed kent?
xxxxxxx Sandra

jfhzouhOJFN

Een Zippo is toch zo’n mooie gasaansteker. Moet voor hem natuurlijk wel na te vullen zijn daar.
Is best een mooi cadeau hoor.
Je kunt hem natuurlijk ook vragen of hijzelf nog speciale wensen heeft. Doe ik ook altijd.
Succes ermee.

Zippos zijn vies! Ze branden op benzine en de eerste 5 minuten stinkt je sigaret naar uitlaatgassen. Liefde is blind! Zo mooi. Je twijfelt niet over een ticket van een paar honderd euro maar twijfelt over een aansteker van een tientje! Veel plezier in Turkije en pas op “spelen met vuur”

@Bert 1492: Het gaat mij niet om de aansteker van een tientje, maar meer achter het gebaar dat erachter zit, en of het wel wordt gewaardeerd.
En naar Turkije ga ik met een vriendin, ook om hem te zien, maar deze reis stond daarvoor ook al gepland.

@Fransijn: Ja, ik vroeg me inderdaad ook af of het daar na te vullen is, dat was ook waarom ik vroeg of het bekend was in Turkije? Er bestaat wel een officiële turkse Zippo-website ontdekte ik net, dus ik denk dat het daar ook wel bekend is…
Ik vind het een beetje raar om het hem te vragen, omdat ikzelf ook in die periode jarig ben, en dan lijkt het misschien net alsof ik van hem ook iets verwacht…

Hallo Sandra,

Misschien heb je hier iets aan. Weet je nog precies de datum wannneer jullie elkaar voor het eerst gekust hebben? Ik ga voor mijn liefje een armband kopen en de datum van onze eerste kus erin laten graveren.
Vind ik persoonlijk een geweldig idee.
Succes in elk geval met het bedenken van een kado.

Gr Rachel

hey Rachel wat een super idee!! ik denk dat ik ook zoiets ga doen maar dan meer iets met een ketting… echt een heel leuk idee :smiley: bedankt

@t Eliff,

Graag gedaan hoor. Zo zie je maar wat we hier allemaal aan elkaar hebben.

Groetjes Rachel

Hello,

Ik ben eindelijk geslaagd voor mijn askim. Ik heb een supermooie armband gekocht en de datum van onze 1e zoen ga ik er nog in laten zetten. Ik hoop maar dat ie past…

Voor de andere die nog druk aan t zoeken zijn… succes ermee!!

Groetjes Rachel

klinkt erg leuk rachel…:smiley: hij zal er vast erg blij mee zijn!!

Heb mijn vriend vorig jaar een zilveren armband gegeven en dit jaar een horloge.Wordt wel steeds moeilijker om wat te verzinnen

Hallo Turkijelover,

Ja kan ik me voorstellen. Haha ik ben blij dat ik voor dit jaar weet wat ik hem wilde geven. Heb dan in elk geval weer een jaar de tijd om iets anders te bedenken.
Als ik weer een ingeveving krijg dan zal ik het er meteen opzetten.
Horloge is trouwens een super idee ook!!

Groetjes Rachel

Mijn vriend was helemaal weg van die aanstekers die in de wind gebruikt kunnen worden (een soort lampje, wat bij wind niet uit gaat, ja ik weet ook niet hoe ik het precies moet uitleggen) Deze aansteker was ook in een zippo model en hij vond 'm geweldig. Hij heeft 'm ook bij laten vullen, dus volgens mij is dat geen probleem in Turkije. Ik denk dus dat je helemaal niet zo gek zit met je cadeautje en jullie hebben in feite nog niet echt “iets”, ik bedoel hiermee dat er nog niks gebeurd is, dus ik zou dan zeker geen armbanden en kettingen gaan kopen, maar dat is mijn mening.

kheb een gave trui (van goede kwaliteit) en sweater voor um gekocht. Wastie ook super blij mee :slight_smile:

Ik neem ook altijd shirtjes voor 'm mee, wel altijd merkshirts, hij vindt dat echt geweldig. De kwaliteit is gewoon veel beter dan de shirts in Turkije, ook omdat het dan natuurlijk echt is. Mijn vriend is er ook altijd heel erg blij mee.