Hi, het lijkt mij ook erg leuk om te doen! is dat mogelijk in mei? en zijn er dan meerdere mensen tegelijk? kan ik hun ook mailen? of met anderen die er ook zijn geweest,en gaan? heb nog wat vragen nml,en vind het leuk om in contact te komen! groetjes van irene
ciao,thomas en ester
ik ben simone en 29 jaar , ik woon in siena en werk in een bloemen winkel, wat erg leuk is, maar ik hou erg van de natuur, en ik las jullie bericht en dacht wat mooi, om lekker in de natuur te werken,want de stad siena iserg mooi maar ik mis mijn tuin in holland, mijn vraag is voor hoelang, hebben jullie werk en voor wanneer want het lijkt me een geweldige ervaring alvast bedankt en hopelijk hoor ik snel van jullie groet simona
Hi simone, krijg jij reactie van esther en thomas? ik weet niet of ze nog wel doen namelijk want ze reageren niet, heb je hun gebeld? het lijkt mij ook erg leuk om te gaan en nog leuker als er meer mensen zijn, wil je me mailen? [EMAIL=“irenekulk@hotmail.com”]irenekulk@hotmail.com groetjes van irene
Hallo Thomas en Esther
Mijn naam is Veronie ben een vrouw van 58jaar jong en zoek vrijwilligerswerk voor 6 maanden.
Bij organisaties betaal je nog al veel kosten , die ik liever voor de reis en andere uitgaves doe die belangrijk zijn.
Mijn vraag is aan jullie of het kan om 6 mnd bij jullie te werken, tegen kost en inwoning.
Als het kan laat mij dit dan spoedig weten van jullie uit.
email is: [EMAIL=“veroniegiesen@gmail.com”]veroniegiesen@gmail.com
vriendelijke groeten
Veronie.
Hoi iedereen,
ik heb net Thomas en Esther gebeld, en ze vroegen of ik volgende week kon komen, ze hebben genoeg te doen! Ik heb d’r erg veel zin, ik hoop alleen dat er nog wat meer mensen gaan. Ze hadden nu niemand (!) Dus, bij dezen, heb je tijd en zin om lekker in Toscane op het land te werken, bel ze ook op!
grts. Pieter
Hallo Pieter,
Heel veel plezier. Ik ben er 2 jaar geleden geweest en heb het echt onwijs naar mijn zin gehad.
Doe ze de groeten van me.
Ursula
Ha Ursula, zal ik doen! Ik ga me ook vermaken denk ik. Weet jij niet nog een paar mensen die hier zin in hebben?
grts. Pieter
Hey Pieter,
Veel plezier daar. Ik ben er zelf ook twee jaar geleden geweest en ik hoop dat jij het er wel leuk gaat vinden. Het hangt helemaal van je verwachtingen af. Ik ben denk ik helaas toch te stads voor deze ecologische manier van leven en voelde me niet op mijn plek daar. Gelukkig waren Esther en Thomas erg begripvol en is de omgeving wel errug mooi.
Groetjes Lonneke
Hebben jullie ook kinderen??
xx
Just wondering hoe het weer daar is… Als er meer zon is dan hier in België ben ik al te/reden! (sorry, toetsenbord stuk, letter / werkt niet meer…)
Had iedereen dezelfde eraring met de lange werkdagen of was dat uitzonderlijk in een heel drukke periode? Niet dat het mij zo /eel uitmaakt, maar ik weet graag op /oorhand waaraan ik mij moet /erwachten.
Morgen toch eens bellen :vak02:
xXx
Nou, laat ff weten als je gaat. Gezellig!
Hé Pieter,
ik heb nog niet gebeld omdat mijn mama ff moeilijk zit te doen, maar 'k /roeg me dus af hoe en wanneer precies jij die richting uit gaat. Als daar een auto aan te pas zou komen, is het altijd milieu- en budget/riendelijker om dat te delen ![]()
Hoi, ik ga vrijdag en ik heb een lift geregeld via hitchhikers.org. Maar hij kon helaas maar 1 persoon meenemen! Je zou op die site kunnen kijken of er nog meer mensen die kant opgaan. Is handige en goedkope manier van reizen. Ik heb zelf geen auto oid, anders konden we idd samen reizen. Nou, succes!
Owja, ik zat net op site van Ryanair en die hebben nou hele goedkope vluchten naar Pisa, vanaf daar kun je via Florence naar Arezzo met de trein. Is ook aanrader!
grts. Pieter
Heb jullie zojuist een bericht gestuurd maar weet niet of dit is toegekomen.Mijn émail is [EMAIL=“patricksneyers@hotmail.com”]patricksneyers@hotmail.com (patrick49)
Geachte,
Ik ben vorig jaar nog een maand in Toscane geweest met men 2 dochters en haar vriend.In Cortona Transimo.Mijn ene dochter woont na 4jaar op kot gezeten te Gent(Universiteit)in een deelgemeente van Oostende.Andere dochter reist nu veel met haar vrienden.Mijn vraag is of jullie nog mensen kunnen gebruiken en waar 't juist gelegen is.Alsook welke periode en hoe lang men eventueel moet blijven.Ik werk in een familiebedrijf en kan mijn vakantie zelf regelen.Indien nodig stuur ik een foto van mezelf op.Groeten Patrick [EMAIL=“patricksneyers@hotmail.com”]patricksneyers@hotmail.com Patrick49
Manman, hoe /aak is er al niet in dit topic gezegd dat ze geen internet hebben, leest niemand dan ooit de posts /an de /oorgaande mensen?
/oor mij is dan al direct duidelijk hoe groot de interesse in zo’n ge/al is :retard:
Merk vrij snel op dat je een laag IQ hebt en reageer maar niet terug vermits ik alles wis voor ik 't lees,sukkel
Dat was niet op u persoonlijk maar in het algemeen hoor.
En 't is sukkelin, aangenaam kennismaking en als u /an plan bent naar daar te gaan: tot binnenkort, ik zie er naar uit! :dag:
Hoi allemaal, ik ben gearriveerd, inmiddels druk bezig. Tis hier schitterend, totale aanrader dus!
grts. Pieter
Hallo Thomas en Esther,
Ik wl jullie wel komen helpen…Lijkt me bijzondere ervaring!
Ik ben dol op paarden, heb er zelf ook eigen gehad.
Ik heb vakantie van 8 dec 2009 tot 3 januari 2001, bijna 3 weken!
Ik werk normaal als stewardess en ben gek op reizen, maar ik wilde nu eens wat anders.
Ik ben opgegroeit op het platteland in Friesland…dus ken de zwepen van het plattelandsleven wel…Ik hoor het graag of jullie me kunnen gebruiken. Ik wil wel van alles doen!
groetjes Esther