Helpen in Italie tegen kost en inwoning.

Heey hallo,

Ik ben hier in italie bij Esther (NL) en Thomas (DU) aan het helpen op de boederij. Omdat ik ze help mag ik gratis bij hun overnachten en eten. 2 dagen in de week ben ik vrij om te doen wat ik wil. 1 dag is de zaterdag die is iedereen vrij de andere dag mag je zelf kiezen. Werkzaamheden zijn bijv. helpen met de paarden, helpen met het oogsten van groenten of kruiden. helpen met het planten, poten van de groenten en kruiden. Helpen bij huishoudelijke klusjes. Ze gaan de paardenstal renoveren en de omheining hierbij kunnen ze ook vast wel hulp gebruiken. lijkt dit je ook wat en wil je graag naar italie om wat van de wereld te zien ?? >>> Bel dan naar Esther en Thomas, ze hebben helaas geen internet en ik ben dan 2 keer in de week op mijn mail dus je kan ze beter bellen.
Het nummer is 00390575369302. Je kan het hele jaar door bellen en langskomen. De boerderij ligt in palazzo del pero dicht bij arezzo dit is een grotere stad met winkels en restaurantjes. ze zijn wel vegetarisch maar je kan dan de 2 dagen als je vrij bent eten wat je wilt natuurlijk. ze koken lekker en zijn erg aardig. als je iets niet zo leuk vind kan je dit ook rustig aangeven. ik blijf zelf tot en met juni dus hopelijk komen er nog reacties terwijl ik er nog ben.
Dit berichtje hieronder is van eshter en thomas zelf. een tijdje geleden maar de informatie is nog wel recent.

Hallo,
Wij zijn Thomas (Duitser) en Esther (Nederlandse), We wonen en werken in de beboste omgeving onder Arezzo (Toscane). Ons werk is het oogsten van kruiden. We hebben 4 paarden, 2 merry’s en 2 hengsten.
We zoeken vrijwilligers bij de oogst en het verwerken van de kruiden (groot deel wild-oogst), onderhoud van de moestuin en de terrassen, het verzorgen van de paarden en evt wat bouwklussen.
We bieden kost (biologisch-vegetarisch) en inwoning, je hebt 2 vrije dagen per week(zelf te bepalen wanneer). Met mogelijkheid tot paardrijden!

Thomas en Esther
‘Marroncello’
I-52030 Palazzo del Pero
(Arezzo)
Italia

Telnr: 0039-0575369302

Heb je zin in een uitdaging bel dan !! :slight_smile: :wereld::zon02:

Hallo MeisjeRii,

Hoe is het daar geweest bij Esther en Thomas, zou je wat meer over de ervaringen willen vertellen?
Heb je mischien ook foto’s gemaakt die ik mag zien?

Groet, Theo