Biologisch Bedrijfje Italie

Vorige zomer heb ik ruim vijf weken op een biologisch bedrijfje/boerderijtje gewerkt in Italie. Thomas en Esther (de eigenaren) **hebben het hele jaar door mensen nodig die hun kunnen ****helpen met alle voorkomende werkzaamheden, **dus ook in de herst en de winter.De werkzaamheden bestaan oa uit: kruiden oogsten, paarden verzorgen en klusjes in en rondom huis. Hieronder volgt het adres, je kunt Thomas en Esther schrijven, faxen of bellen voor meer informatie:

Thomas en Esther “Marroncello”
i-52030 Palazzo del Pero
(AR) Italie
0039.0575.369302

Palazzo del Pero is een dorpje, horende bij de stad Arezzo, wat in Toscane ligt. Je verblijft er op basis van kost en inwoning + twee vrije dagen in de week. Als je meer wilt weten, kun je mij ook altijd mailen!

Olga

heej, ik zag je bericht staan over het werk in Italie, zou je daar mij meer informatie over kunnen geven, want ik ben erg geinteresseerd, vooral vanwege de paarden!

groetjes
sanne

Ik wil graag hun e-mail adres om contact met ze op te nemen. Alvast bedankt. e mail adres van mij is; snoopy_ws@hotmail.com

hoi
zou je mij meer informatie willen sturen over het biologische bedrijfje in italie? zijn het nederlandse mensen? hoe lang is de tijd dat ze willen dat je minimaal komt???
bedankt, groetjes Mérie

Ook ik ben zeer geinteresseerd en hierbij geef ik mijn mailadres voor evt contact en informatie. Ik zou volgend jaar het hele jaar door wel kunnen komen werken.

Hoi Olga,
ik was zeer geintresseerd in jouw berichtje. Ik ben namelijk op zoek naar een job in het buitenland en het liefst iets in italie en wat te maken heeft met buiten zijn. Ik zou daarom graag wat meer info willen. Zijn het idd nederlandse mensen? en kunnen ze op dit moment iemand gebruiken? en kan ik gewoon contact met zo opnemen?
Ik hoop dat je me even iets laat weten…bij voorkeur via email (rinoserosa@hotmail.com)
groetjes
Anne