Vorige zomer heb ik ruim vijf weken op een biologisch bedrijfje/boerderijtje gewerkt in Italie. Thomas en Esther (de eigenaren) hebben het hele jaar door mensen nodig die hun kunnen helpen met alle voorkomende werkzaamheden, dus ook in de herst en de winter.De werkzaamheden bestaan oa uit: kruiden oogsten, paarden verzorgen en klusjes in en rondom huis. Hieronder volgt het adres, je kunt Thomas en Esther schrijven, faxen of bellen voor meer informatie:
Thomas en Esther “Marroncello”
i-52030 Palazzo del Pero
(AR) Italie
0039.0575.369302
Palazzo del Pero is een dorpje, horende bij de stad Arezzo, wat in Toscane ligt. Je verblijft er op basis van kost en inwoning + twee vrije dagen in de week. Als je meer wilt weten, kun je mij ook altijd mailen!
Lijkt me zeer leuk om te gaan doen na mijn afstuderen. Kan het ook nog in de maand november? Misschien heb je een paar foto’s van jouw verblijf op the farm?
Groetjes en thanks voor het vrijgeven van het adres!
zoeken die mensen ook nog iemand voor deze zomer??
en spreken ze nederlands of zijn het italianen?
het baantje en de omgeving spreken me echt aan!
groetjes, kim x
het bericht van Olga stond vorig jaar ook op wereldwijzer en ik heb dan ook naar aanleiding daarvan de proef op de som genomen en ben naar Marroncello gegaan vorige lente.
Het beviel me zo goed dat ik uiteindelijk 7 weken ben gebleven!
Als jullie nog geïnteresseerd zijn: mail me als je uitgebreidere info wilt. En dat geldt voor ieder ander.
Nadja, leuk om te horen dat het jou goed is bevallen bij Thomas en Esther! Ik ben zelf van plan om in het voorjaar van 2005/richting zomer weer naar Marroncello te gaan…oja, en mensen die wat willen weten: kortste klap is om mij te mailen(ik kijk nl. niet zo vaak bij dit berichtje). En Nadja kunnen jullie nu dus ook om informatie vragen!