Toscane: boerderijwerk tegen kost en inwoning!

Hoi allemaal,

ik (student, 27 jaar uit Groningen) ga vanaf volgende week een maandje werken op een kruidenboerderij in Toscane (gevonden via deze site). Heb er enorm zin in, alleen hadden ze verder nog helemaal geen mensen tot mijn verbazing. Ik had me verheugd op een boel leuke mensen…

Dus, heb je ook zin een paar weken op een schitterende plek, tegen kost en inwoning, bel gelijk op naar Thomas en Esther in Italië (0039-0575369302).
Je kan ook mij mailtje sturen of kijken op wereldwijzer.nl. Ze staan onder ‘kruidenboerderij Arezzo’ of zoiets (Google lukt ook).
Lijkt me gezellig als d’r meer die kant op gaan!

grts. Pieter

Hebben ze kinderen?
xx

Haha, dat weet ik niet. Ze hebben vier paarden en het is een pre als je daar goed mee op kan schieten! Dat vroegen ze mij tenminste… Maar jij wil graag dat ze kinderen hebben?
Je moet ze ff opbellen als je 't zeker wil weten! Maar 't lijkt je leuk?

grts. Pieter

Hey pieter!

Klinkt leuk! Hoe reis je? wanneer vertrek je (ben je vertrokken:)) , en wanneer ga je weer terug?

Hoi, ik reis komende vrijdag die kant op, ik heb een lift geregeld via hitchhikers.org, erg handig.
Ik weet nog niet precies wanneer ik terugga, maar dat zal eerste helft augustus zijn.

Het maakt Thomas en Esther trouwens niet uit wanneer en hoelang je precies komt (als 't maar wel minstens een week ofzo is lijkt me). Maakt het je dat gemakkelijker?

grts. Pieter

Owja, ik weet nog niet hoe ik in augustus terugga. Misschien ook liftend.

Dat klinkt goed. Ik ben ook wel geinteresseerd. Hoe kom ik in contact met deze mensen? Groetjes Loes

@ loes: er staat een telefoonnummer in de eerste post…

Ha, ja! Nu zie ik overal t tel. nummer staan en het is mij duidelijk dat ze geen internet hebben. Groetjes en bedankt!

gewoon bellen! Ze hebben namelijk geen internet:) Als je vragen hebt, mail me maar! Ik ben er net een week geleden 2 weken geweest! groetjes

He Pieter,
Ik heb net toevallig de advertentie gelezen en mij lijkt het ook ontzettend leuk.
Hoe lang ben je van plan te blijven?
Ik heb in september pas vakantie.

Groetjesss Floor.

Hallo Pieter,

Wat leuk zeg! En in mijn geliefde Toscane! Welk plaatsje eigenlijk? Ben je er inmiddels al geweest? Kun je mij toevallig vertellen of ze ook plaats hebben in oktober?
Grz Miriam