Kroatie> Istrie > Porec!

Guido, ik ga met een vriend ook naar Lanterna toe in die periode dat jij ook gaat. Ik hoorde van een klasgenoot van me dat het daar super is, je kunt veel sporten enz (heb alleen mijn enkelband gescheurd, dus geen sport voor mij) en van een vriendin heb ik er foto’s van gezien, erg mooi allemaal.

INViCTuS, ik ga ook de 25e weg. Met welk vervoermiddel ga je en vanaf waar?

Jawelll ik ga ook naar porec… alleen ook voor de eerste x.dus heb ook geeen idee wat ik kan verw88… heb iig wel van die ‘leuke’ waterschoentjes aangeschaft;) we zitten in appartementen astra! fijne vakantie iig:) met lekker weer!(heb ik het ook;) )

Ik ben dit jaar (2005) in augustus in Porec geweest. En ik vind het echt een aanrader. Leuk stadje, gezellige restaurantjes, niet te duur en aardige mensen. We hebben een week in Hotel Zagreb gelogeerd (buitenkant lelijk, vanbinnen ontzettend mooi, en een mooi zwembad).

Vanuit Porec kun je voldoende excursies (Plitvice meren, Venetie, Fish picnic, etc.). Je moet ook zeker excursies gaan doen, want alleen in Porec blijven kan gaan vervelen, tenzij je daar juist van houdt.

In ieder geval is de algemene indruk van Porec (en Istrie) zeer positief.

Tip: waarschijnlijk is het binnen nu en 5 jaar té toeristisch (met bijbehorende prijzen), dus als je wil gaan niet te lang wachten!

Ik ga vanaf 25 juni naar Laguna Istra met een vriendin en we hebben ontzettende zin om te gaan als we alles hier lezen!
Is het nog steeds steeds zo anno 2010 dat je moet pingelen bij de kraampjes? Kan me voorstellen dat de Kroaten ook niet “achter” zijn gebleven! :slight_smile:
Misschien een idee waar we het beste een paar uurtjes kunnen spa-en? Lekker relaxen?
Mochten er nog tips zijn dan hoor ik ze graag.
We willen sowieso met de boot naar Venetië en ik heb gelezen dat er soort “reisbureautjes” zijn dus dat komt helemaal in orde!!
Op naar 25 juni!

VKE,

Je hebt gereageerd op een topic van 5 jaar terug !!!

En inderdaad, zoals Rennie al aangaf…de prijzen zijn fors en fors gestegen. Natuurlijk kun je altid pingelen, maar of het veel zal helpen weet ik niet, je betaalt altijd fors teveel.
De kraampjes verkopen veel spul uit China en dat kopen ze voor een habbekrats, wat je ook zult bieden…je biedt altijd teveel.
Spa’s zijn er inmiddels meer dan genoeg, kun je je helemaal uitleven, maar of het precies is wat je verwacht ? Geen idee.

De boot naar Venetië heb ik al eerder over geschreven, kun je doen, maar met de auto zie je meer en heb je meer plezier aan je dagje met de boot, is ook goedkoper ook. Het is slechts 2,5 uur rijden en dat is dus korter dan de bootreis.
Voor de rest zul je je hier wel vermaken.