Beste mensen,
Ik ga samen met 3 andere vrienden deze zomer een trip door Oost-Europa maken. Wij zijn allen 23/24 jaar oud.
Na een mooie roadtrip langs grote steden in Oost-Europa zouden wij graag willen eindigen in kroatie met wat strand- en feestdagen (4 dagen).
Istrie ligt het meest voor de hand omdat dit niet te ver uitwijkt van onze route (laatste stops zijn budapest en zagreb).
Momenteel hebben wij Porec staan als eindpunt voor de stranddagen. Raden jullie deze aan? Zijn jullie hier zelf geweest? Is er voor onze leeftijd genoeg te doen? Zo niet, hebben jullie aanraders die daar niet ver vandaan liggen? Er staan redelijk wat discotheken en bars benoemd in en rondom Porec, maar graag hoor ik jullie ervaringen!
Bedankt.
MVG
Porec is een leuke plaats. Voor zover ik weet heeft Porec geen (of misschien enkele) zandstranden (ik heb ze niet gezien ;)) en zijn het veelal plateau’s aan de zee. Porec staat ook bij diverse jongerenreizen, dus ik denk dat het met de bars wel goed moet komen. Ik heb zelf echter geen ervaring met het uitgaan daar, aangezien we in Umag zaten.
1 like
Nou je moet er geen Spaanse toestanden verwachten, de ene discotheek naast de andere etc. De discotheken zijn er wel maar zijn nogal verspreid. Er rijdt dan ook een soort pick up truck busje die je naar een discotheek vervoert. Er ligt een bekende discotheek in Plava Laguna en Zelena Laguna, dat zijn allebei lagunes waar veel hotels liggen en die liggen een paar km van het centrum van Porec af. Maar daar gaan dus die busjes naar toe. Maar er gaan veel jongerenreizen naar Porec dus er zal vast genoeg vertier zijn! Maar je zal in ieder geval veel plezier hebben in Porec hoor want 's avonds is het altijd superdruk en gezellig in het centrum.