Kroatie> Istrie > Porec!

eeeej…Ik ga 18 juli 17 dagen naar Porec…Kan iemand mij iets vertellen hoe het hier is…stappen, eten, prijzen, omgeving, evt excursies etc…???

Ik verblijf dan in het appartementencomplex Laguna Bellevue…weet iemand hier iets meer over te vertellen???

Gaat er dan NIEMAND naar Porec…??? :huh:

Ik zou naar Porec gaan maar het ging niet door.
Ben vorig jaar naar Dalmatie geweest (Trogir en Split)
was leuk alleen je kan maar weinig uit daar.

Ben je ook naar de Splitvice meren (watervallen) geweest?? zo ja…hoe was t daar??
Lijkt mij namelijk wel erg mooi om er heen te gaan…

Hai

Ik ga 14 juli naar Rovinj met een goede vriendin. Ik zie er erg naar uit maar zou ook graag willen weten hoe het stappen daar is, of het erg goedkoop/duur is, welke excursies ik zeker moet boeken, enz.
Tips??? Graag!!

Groetjes

Wij zijn net terug uit rovinje, Porec is een leuk oud vissers dorp er zijn in en om Porec ook discotheken staat over het algemeen wel aan gegeven. Eten kan je er uitstekend in de diverse restaurantjes en pizzatentjes. De prijs is iets goedkoper dan hier maar niet echt goedkoop.
Je kan bij verschillende reis bureau’s ter plaatsen allerlei excursies boeken let wel op wat er bij de prijs inbegrepen is. anders kan je het wel eens duurder kommen te staan dan dat de bedoeling was.
Wat aardige plaatsjes in de buurt zijn rovinje, vrsar, bale en pula met een romeinse arena.
Ook zijn er diverse natuurristen (naakt) stranden als je daar van houd.
Over jou appartement kan ik je niets vertellen. Wij hopen dat je hier wat aan hebt.
Wij wensen jou een prettige vakantie.

Bedankt voor de nuttige info :D!

ik ga 18 juli ook naar Istrie. Wij zitten op Lanterna, vlakbij Porec. Kijk ook eens hier

Hey, ik ga dit jaar ook naar porec, athans naar een camping daar dicht in de buurt. Namelijk Beyela Uvala. Ik kan je wel het een en ander over Porec vertellen, ik ga er nu voor het 4e jaar naartoe. Zeg maar wat je wilt weten, dan zal ik hierop reageren.
Groetjes John

Ik ga vrijdag vier juli ook naar Porec toe. Wij hebben de camping Zelena laguna geboekt. In porec zit een wel een mooie disco die marlboro heet. Kwam nog iets achter maar marlboro had ik onthouden.
Hoor van iedereen dat je waterschoenen mee moet nemen in verband met de zeeegels dus vergeet die niet. :smiley:

Zelana laguna ligt naast de camping waar ik naartoe ga. Die disco is echt wreed, ik ben er ook een keer geweest. En je moet inderdaad je schoentjes meenemen

Ja inderdaad. Tussen beide campings zit alleen een hek. Ik heb er wel zin in. Mooi weer erbij en het is helemaal goed.
Groetjes.
Nog een vraagje.
Bestaat het strand alleen uit een egaal stuk beton?
Dit werd mij vertelt. :rolleyes:

stranden zijn daar verschillend zand,kiezel,rots of beton platen, Dalmatie is wat stranden betreft beter dan Istrie en die gozer die vertelde dat je in Dalmatie niet uit kan gaan die heeft zeker zn tent op een berg gezet en daar naar een discotheek gezocht, misschien is het niet zo als in Spanje dat je kan kiezen uit 50 discotheken in een plaatsje maar dat wille we gvd in kroatie ook niet ,er is genoeg keuze voor iedereen AND WE LIKE IT THAT WAY. B)

weet iemand of er in de buurt van Porec naast al die fantastische disco’s ook plekken zijn waar bijvoorbeelds pop/rock bandjes optreden?

hey john op welke camping zit je dan want ik ga naar camping lanterna volgende week woensdag ben ik er

Dag mensen,

He weet iemand toevallig een plaats in Istrie voor jongeren? Je kent het wel, goeie stranden, disco’s, lekker eten en een beetje actie.
Ik hoor tot nu toe Porec en Rovinje als een beetje grote plaatsen met mogelijkheden.

Greetings,
Thijs 1978
theyes@yahoo.com

Je hebt bij het strand inderdaad grote stukken betonnen platen waar je op kunt liggen. Maar je hebt ook stukken kiezelstrand. Alleen zandstranden heb je daar niet.
Ik ga de periode van 3 aug. tot ongeveer 15 aug.
En die disco Marlboro is echt ruig. Daar ga ik zeker een aantal keer naar toe. En ze hebben daar ook van die strandtentjes waar je heerlijke hamburgers kunt halen. Dis zijn echt heeel lekker!!! Die moet je zeker proeven.
Greetz John

Ik ga trouwens naar Beyela Uvala!!!

Nou ik ben inmiddels terug van vakantie. Ik heb het echt heel mooi gehad en ik ga zeker terug. Alles is top daar. Ik heb ook hamburgers gegeten in een strandtentje bij de camping en die waren inderdaad erg lekker. Vond het alleen wel erg warm daar. Groetjes

wij zijn 2 jongens van 16 jaar en wij zitten op kamping Anita Valkanela vlakbij vrsar, wij willen in 2004 langer op de camping blijven staan dan onze ouders, weet iemand of er in de buurt vervoer is om terug naar nederland te komen?? (bijv. trein)
of als iemand andere tips heeft, alles is welkom!

groeten
stephan