Krotie -> Istrië -> Waar Kan Je Het Beste Uitgaan

Hey

Wij zes jongens rond leeftijd 18 19 jaar willen dit jaar op vakantie gaan naar istrië maar kunnen niet kiezen of het Porec wordt of Rovinj. Nu is onze vraag waar kun je het beste uitgaan van de twee. En weet iemand misschien ook nog een leuk appartement voor ons. Wij zitten te twijfelen tussen Villas Rubin in rovinj of appartement lanterna in porec/lanterna.

alvast bedankt iedereen

groetjes jeroen

Hoi Jeroen,

De plaatsen Porec en Rovinj hebben beide hun charme, vrienden van mij gaan altijd naar Rovinj omdat je er en erg goed en leuk uit kunt gaan en dat er een leuke sfeer heerst.

Hoe dit in Porec is weet ik alleen van horen zeggen maar schijnt ook erg leuk te zijn. Ik hoop dat er mensen zijn die je vragen iets concreter kunnen beantwoorden!

Groetjes,
Brenda

Heej,

Ik ben in 2004 in Rovinj geweest hotel monte mulini ik heb een leuke vakantie gehad maar het stappen vond ik niet suuuper…
Heb gehoord dat Porec beter is om uit te gaan.
In Rovinj heb je 1 grote discotheek en daar in allemaal barretjes en discotheekjes… het is heel anders als in Nederland…
Maar van Porec weet ik niks… helaas
Succes er mee :wink:

Eerst en vooral … Dalmatie is veel mooier dan Istrie, en het weer is er tevens beter. In Rovinj zijn verschillende plaatsen voor uit te gaan en ook in Porec.
Voor verdere accommodaties kan u terecht op :
www.croatia-hrvatska.com

Groetjes KiCo

Op het vakantiepark Lanterna (niet de camping) is een disco aanwezig, die om de dag daar tot een uur of vier open is. Verder is er op het park echt van alles te doen. Lanterna is niet direct in Porec, als je met de auto gaat maakt dat niet uit, anders moet je altijd de bus nemen als je ergens heen wilt.

zelf vond ik Rovinj leuker dan Porec, maar in beide zijn uitgaansgelegenheden te vinden. Iets buiten het centrum van Rovinj heb je een groot terrein met allemaal maar thema barretjes en twee disco´s.

Hey
mensen bedankt voor de reactie ondertussen hebben wij vakantie geboekt. Het is toch lanterna geworden vlakbij bij porec. We hoorde zoveel goede dingen daarover. Maar als je even goed nog reactie kwijt wil meld. vindt het alleen maar leuk om reactie te lezen over vakantie.

bedankt,

groetjes zonneveld

Hoi!

Ik was vorig jaar in Porec.
Echt een geweldig stadje!
Wij zaten in hotel Delphin met de grootste discotheek van het land in het dorp : International!

Veel plezier zou ik zeggen

PS: Goedkoop is het niet

haha
club international

jah als je van italiaanse jongeren houd :wink:
enne van italian music haha

jongens leer toch gewoon lekker kroatisch
en ga lekker de omgeving verkennen.

Ljubav trebam svaki dan…

frank