Hey,
Ik ben een jongen van 19 jaar en ga dit jaar met wat
vrienden naar camping Laterna in Istrië.
Kent iemand dit. Hoe is het daar met het uitgaansleven en
leeftijdsgenoten? Iemand?
Gr Danny
Hey,
Gr Danny
Heyyy danny!
Ik las je berichtje, dacht laat ik ff reageren, ik ga zelf deze zomer ook naar Istrië, ben al aant zoeken hoe het uitgaansleven daar is, maarreh… kan eigenlijk niet zoveel vinden maar er is tenminste één leeftijdsgenootje! IKKE! haha als ik wat meer weet laat ik het je ff weten, wanneer gaan jullie eigenlijk?
Groetjes Janneke
Hey,
Ja is goed, wanneer we gaan moet ik even opzoeken, weet ik zo niet. Jij dan?
Waar ga je heen in Istrië
Gr Danny
Hello, wij (3 jongens uit Groningen) gaan komende zomer ook naar Istrie. De bestemming is nog niet gekozen dus tips zijn welkom …
Hoi ik ben er vorig jaar zomer geweest. Er is een disco vlakbij de camping, het is wel zo een camping disco dus verwacht er niet te veel van (veel jonge mensen vanaf 14 jaar) het dorpje Porec ligt op 8 kilometer afstand waar wel wat meer te doen is . Op de camping is ook nog een groot teras met s’avonds livemuziek en vermaak voor de oudere mensen.
Hi!
ik ben 19 en ga van de zomer (3e + 4e week van juli) ook naar Lanterna, alleen dan niet op de camping maar in een huisje. Volgens mij is het een van de grootste campings van Istrie. Hier nog een paar websites met info:
Op het messagebard van www.kroatie.pagina.nl staan ook heel veel berichtjes over Lanterna: http://beta.prikpagina.nl/list.php?num=717
Ik hoop dat je er wat aan hebt!
Originally posted by Danny@25-04-2003, 13:42:34
** Hey,
Gr Danny **
Wij gaan ook naar Lanterna eind juni,
mail me op: ramon@dutchdjs.nl
Ik nog ff…
ben zelf 26 jaartjes en we zoeken wat gasten om mee op te trekken op / in Lanterna, periode van 30 Juni tot 15 Juli laat even wat hooren van julie
mvgr
Ramon
ramon@dutchdjs.nl
(ps. volgens mij doe ik iets verkeerd op dit forum)
Hallo mensen,
Neem waterschoenen mee!!!
(of koop ze daar de eerste dag)
Ik kan geen tips geven over het nachtleven, want ik vond het niet zo geweldig maar was wel vele jaren geleden dus zal nu wel beter zijn.
Sorry…
hallo mensen,
ik kom al bijna 10 jaar in kroatie, en dan vooral in Porec, en ik kan maar 1 ding zeggen over porec; het is echt te gek!!
hoezo geen uitgaansgelegenheden?! je kan naar club international of club margerita, daarnaast zijn er in porec zelf, wat wel ver weg is van de camping of hotels, allemaal andere discotheken!!
deze discotheken zijn echt veel beter dan de discotheken in nederland, mensen porec place to be!!
liefs jessie
Hey,
Tnx voor de reacties.Ik ga op 16 juli naar Laterna.
Zal wel lache worden.
Kan me altijd toevoegen op msn met rappas_17@hotmail.com
Groetjes.
he hallo ,
ik ben een aantal jaar terug (ik was toen 17) op deze camping geweest.
bij deze camping hoort ook een complex met hotels.
als je via het water langs het strandbarretje naar de appartementen loopt en vervolgens naar het hotel zie je vanzelf de discotheek.
buiten is een marmeren vloer waar muziek gedraaid wordt en binnen word eigenlijk van alles gedraaid.
gezellige tent en toendertijd niet duur.
het is ongeveer een kwartiertje lopen.
let 's avonds wel op de bewaking van lanterna camping die hebben losse handjes.
veel plezier.
eeeej…Ik ga 18 juli 17 dagen naar Porec…Kan iemand mij iets vertellen hoe het hier is…stappen, eten, prijzen evt excursies etc…???
Ik verblijf dan in het appartementencomplex Laguna Bellevue…weet iemand hier iets meer over te vertellen???
ff een vraagje…klas ergens dat je in Porec alleen maar met een Visa of Mastercard of een Meastro-pas kunt pinnen…klopt dit??? Hoop t niet want ik heb een pas van de Rabo…
Originally posted by Danny@25-04-2003, 13:42:34
** Hey,
Gr Danny **
Hey!!
Istrie is heel leuk!! Het is er mooi en meestal lekker warm, maar ik zou als ik jou was, omdat je nog jong bent naar de wat grotere plaatsen gaan, zoals Porec, Umag, Rovinj… Opatija id the place to be als je uit wilt gaan in (is mij vertelt). Er zijn vaak wel discotheken in de wat grotere plaatsen, maar zijn soms wat verscholen, dat het beste is als je het ff aan iemand vraagt die daar bekend is of die daar al wat langer verblijft!!
Door de invoering van de euro is het daar iets goedkoper dan hier, vooral eten en drinken zijn er goedkoop. Ik zou zeggen, kies voor grote supermarkten (zoals Getro en Bila), want de kleine afgelegen zijn vaker wat duurder. Eten en drinken is relatief goedkoop, maar kies hiervoor juist de wat afgelegen restaurantjes… Voor de rest zijn de prijzen net iets goedkoper dan in Nederland, maar niet veel goedkoper!! Het verschilt ook per artikel.
Ik zou zeggen have fun,
groetjes Marija
[FONT=Arial][SIZE=7][COLOR=red]
hoihoi mensen. ik (19) ga deze zomer met gogo naar medulin. zijn hier nog leuke discotheeken? of wat leuks te beleven? gaan r nog meer mensen eind jullie daarheen? mzzl
Hoi,
ik ben 20 jaar en 18 juli vertrekken we ook naar Lanterna, maar dan het appartementen complex.
Ik hou niet echt van dancemuziek ds in de discotheek zul je mij niet vinden. Zijn er nog mensen die meer van gitaarmuziek (pop/rock/punk) houden en ook die periode op Lanterna zitten, laat het me ff weten, okay?
Ik vertek vier juli naar porec. Ook op een camping. Wat ik er van gehoord heb kun je er wel goed uitgaan. Ga zelf ook voor de eerste keer dus we zien wel.
Waterschoenen moet je zeker wel meenemen in verband met de zeeegels. Groetjes
Eeeh mensen,
Ik ga dit jaar voor de 6de keer naar Istrie ben in Vrsar, Rovinj en 3x naar Porec geweest.
En dit jaar ga ik naar Camping Lanterna, ik kan maar 1 ding zeggen over Istrie Super daarzo!!
Uitgaan in Porec is redelijk!
Neem zker waterschoenen mee, want er zijn zeëgels.
Voor de rest wens ik iedereen veel plezier die er dit jaar heen gaan!
He peoples,
Ben benieuwd naar Istrie, en ga er zelf 10 dagen heen op 19 juli 03. Wie er nog goeie tips heeft of een keer echt goed wil gaan stappen moet maar mailen.
groeten,
Thijs 1978