wij zoeken een leuke schone niet te grote camping.in istrië
wij zijn een gezin met 1 sportieve dochter van 14 jaar.
Istrie kent alleen maar groot, klein bestaat bij ons niet. Om een idee te geven, klein betekent rond de 2000 - 3000 gasten, groot betekent rond de 10,000 - 13,000 gasten.
Het is daarom zeer lastig om aan te geven waar je naartoe zou moeten gaan. Sportief ? Wat is sportief ? De hele dag ravotten, zwemmen, tennis of andere sporten of is het gewoon meedoen aan het entertainment ?
Vrijwel alle campings hebben wel entertainment, tennisbanen, zwemmen in zee etc. Dus daar hoef je je geen zorgen over te maken.
Is het de bedoeling dat ze veel Nederlandse jongeren tegenkomt dan moet je haast wel naar de Nederlandse kolonies, Lanterna, Bijela Uvala, camp Umag of Polaris. Daar staat dan nog net geen Nederlandse douane bij de poort, maar het scheelt niet veel.
Je moet er van houden, zeg ik er eerlijk bij, want ik ken mensen die na een dag gillend van Lanterna zijn afgerend, ze vonden het verschrikkelijk. Anderen dwepen met Lanterna of de andere kolonies, ik zal geen advies geven.
Een camping met veel Nederlanders in het zuiden is Zaton, nabij Zadar, ook een massaal gebeuren, maar voor kinderen daarom juist weer interessant.
de camping valkanela is een aanrader
is camping valkanela leuk voor jongeren hebben 3 kinderen 7 10 en 14,vooral voor de oudste is er s avonds iets van een disco of plek waar de jeugd bij elkaar komt?Zijn zelf 2 keer naar bi village in fazana geweest ook een aanrader.