hoi allemal, wij willen in juli via italie naar Istrie met ons campertje. Samen met mijn zoon van 12. Ik ben nu al een tijd aan het orienteren maar zie vooral grote, drukke en dure campings. Wie kan ons verder helpen met het vinden van kleinschalige rustige (evt nederlandstalige sprekende eigenaren) campings aan de kust.
gr. kristin
Kijk eens op www.campingmening.nl
Voor kleine campings moet je echt naar het zuiden trekken, maar wanneer die dan ook nog Nederlandstalig moeten zijn dan wordt het zoeken naar een speld in een hooiberg.
Ik ken wat campings in het zuiden waar het zeer gezellig is, slechts een paar staanplaatsen, maar uiteraard dan geen Nederlands en ik vraag me af of dit voor een 12 jarige leuk zal zijn ? Vrees van niet eerlijk gezegd.
Istria is, zoals je zelf al hebt gezien, zeer massaal. Het is massa toerisme en daar moet je van houden. Voor kinderen natuurlijk ideaal, want er zijn meer dan genoeg vriendjes en vriendinnetjes te vinden. Of het voor jezelf ook interessant is kan ik niet over oordelen, dat moet je zelf beslissen.
de camping valkanela is rustig en redelijk goedkoop het is er niet zo heel druk de eigenaars zijn wel niet nederlandstalig en je zit aan de kust