Kroatie, Omgeving Istrie.

Hey hallo allemaal.
Ik heb een paar vraagjes voor de mensen die in Kroatie, in de omgeving van Istrie zijn geweest, toevallig ook op camping Lanterna.
Aankomde zomer ga ik met een aantal vrienden (van ongeveer 17 jaar) naar deze camping, en nou is onze vraag of je hier ook scooters kunt huren? en hoe is het uitgaansleven daar?

B)
greetz Joost

he hallo,

Uhmm als je weet welke plaats je zit zou dat wel helpen, Istrie is namelijk best groot gebied. Umag is een leuke plaats, kan je ook leuk uitgaan enz

Wij zitten in de buurt van Porec…

Originally posted by joost lenders@09-12-2003, 23:18:49
** Hey hallo allemaal.
Ik heb een paar vraagjes voor de mensen die in Kroatie, in de omgeving van Istrie zijn geweest, toevallig ook op camping Lanterna.
Aankomde zomer ga ik met een aantal vrienden (van ongeveer 17 jaar) naar deze camping, en nou is onze vraag of je hier ook scooters kunt huren? en hoe is het uitgaansleven daar?

B)
greetz Joost **

beste Joost,

In Porec centrum zijn er 2 plaatsen waar je scooters kan huren maar dit is wel redelijk duur.
Het uitgaansleven is er redelijk goed. Er zijn verschillende clubs en cafees waar je heen kan gaan.

Gr

stofke B)

Originally posted by robertmcgillivray@18-12-2003, 16:44:18
** he hallo,

Uhmm als je weet welke plaats je zit zou dat wel helpen, Istrie is namelijk best groot gebied. Umag is een leuke plaats, kan je ook leuk uitgaan enz **

hai hai
is Kroatie duur ?
lfs mirjam

ik ben 2 jaar geleden naar camping Lanterna geweest. Op de camping zelf is er een kleine discotheek …wel eindje lopen…maar wel heel gezellig en er wordt wel goede muziek gedraaid…
Verder is er in Porec zelf nog wel een leuke discotheek en de cafeetjes zijn ook wel gezellig…