Hey mensen,
Ga 4 augustus naar camping medulin, nog meer mensen.
Hoe is het uitgaan hier? Tips over eetgelegenheden enz…
Tot dan allemaal, we hebben er zin in!!
byebye
Dalmatie = LAU!!!
Heyz,
wij gaan komende zomervakantie naar Porec. Maar we zijn ernog nooit geweest dus misschien heeft iemand wat tips voor uitgaans gelegenheden?! Want we kunnen niet echt iets vinden :unsure:
Dus als je iets weet schrijf dan ff een berichtje terug of mail naar:
alvast bedankt!
Hoy ik wil dit jaar naar camping laterna, is het leuk voor jongeren van 17 jaar, wie kan me er meer over vertellen. Ben nog nooit in istrie geweest.
Is er ook iemand die iets over camping Bijela uvala kan vertellen
<_< Weet er dan niemand iets over uitgaansgelegenheden in porec te vertellen?!?!??! :huh: of over appertementen porat?!?!?!
Voor enkele leuke appartementjes kan je effe naar deze link surfen
http://www.gotocroatia.com/nederlands/acco…ties_Istrie.asp
Voor de rest kan ik enkel beamen wat Ambertje hier zegt
Dalmatia RULEZ !
Heej mensen,
Ik ga ook met 3 vrienden naar de Lanterna Camping…van 13 juli t/m eind juli ong… wel met ouders, maar we gaan er wel wat tofs van maken! Ik ben 17 en mn vrienden zijn 17, 19, 19! Nog andere mensen die hierheen gaan en tips hebben? :lol:
wat is btw de site van de lanterna camping k kan hem niet vinden! :huh: alvast bedankt!
xx hendrik-jan
hee, Wij gaan met een groep (13) naar porec en slapen in een villa. Vorig jaar ben ik ook ook in kroatie geweest en in porec is het heel goed stappen. Alleen moeten ze daar de airco nog uitvinden.
Wij gaan de 31ste.
** ff een vraagje…klas ergens dat je in Porec alleen maar met een Visa of Mastercard of een Meastro-pas kunt pinnen…klopt dit??? Hoop t niet want ik heb een pas van de Rabo…**
Volgens mij kan je alleen pinnen als je een europas hebt van de rabobank. volgens mij niet met de gewone rabopas. Als je geen europas hebt moet je je pas even omruilen tot een europas kan je in heel europa terecht. Anders gewoon even naar de Bank bellen die kunnen je waarschijnlijk helemaal goed voorlichten. In ieder geval veel succes ermee.
hee mensen ik ga voor het eerst na lanteran alleen ga naar het appartementen complex. maar ligt dat ver van de camping lanterna af want op campings is het altijd veel gezelliger.
En ik zou wel willen weten waar je lekker kan uitgaan in de buurt
laterzz
Hey mensen,
Wij gaan dit jaar naar Lanterna Camp in Istrie, we gingen altijd voorgaande jaren naar Spanje, maar we willen iets nieuwe proberen, dus hebben we Lanterna geboekt B) , weet iemand of het daar leuk is op de camping en omgeving, en hoe het uitgaansleven daar is!? :rolleyes:
We gaan 23 juli tot medio augustes
Groetjessss ![]()
Hee jessie!
Ik kom er ook al tien jaar…camping bijela uvala, ben 22! jij? Kga dit jaar met 4 vriendinnen…hoe oud ben je? Het is er elk jaar weer super! Alleen leeftijd soms wat jonger daar!
Groetjes
Hee thijs!
Ik kom er al 10 jaar! Ben inmiddels 22. Waar gaan jullie precies heen. Wij gaan met 4 meiden leeftijd 21 tm 28 naar Porec. Stappen is leuk in Club international porec. Als je vragen hebt…mail naar pattyvoorjanshotmail.com
Groetjes patty