Kapper Gezocht!

Hallo allemaal,

wie weet er misschien waar een goede en niet al te dure kapper zit in Marmaris? Ik ga er voor een halfjaar heen, maar kan me niet meer herinneren waar ik er een gezien heb :stuck_out_tongue:

Alvast bedankt en groetjes!

Ik heb dezelfde vraag maar dan voor Antalya :smiley:

Originally posted by Magda1982@20-03-2005, 16:37:19
**Hallo allemaal,

wie weet er misschien waar een goede en niet al te dure kapper zit in Marmaris? Ik ga er voor een halfjaar heen, maar kan me niet meer herinneren waar ik er een gezien heb :stuck_out_tongue:

Alvast bedankt en groetjes!**

Dag, ik ben naar een keigoede kapper geweest in Marmaris. Zit in de grote overdekte bazaar, bij de haven. Stom genoeg weet ik zijn naam niet meer, maar het was een professionele L’Oreal-kapper, dus daaraan zou je de shop kunnen herkennen. Echt heel goed. Succes!

Hay,

Ik ben vorig jaar in Marmaris geweest en ik heb daar zo’n 6 kapperzaken gezien, dus dat komt wel goed
Ze zitten vooral aan de doorgaande hoofdweg.

Veel suc6

Hallo Magda,

Ik kom al 4 jaar lang elke maand (dus ook in de winter) in Marmaris en ik weet 3 hele goede kappers!

1 is schuin tegenover Tropikal Hotal op de Kenan Evren Bulvari (aan de hoofdweg), net voor je de berg opgaat om naar Icmeler te gaan!
2 is in die zelfde straat, ook aan die zelfde kant maar dan meer richting Barstreet zeg maar en niet aan de hoofdweg (in een klein zijstraatje van de hoofdweg)!
3 is schuin tegenover nummer 2 alleen een stukje meer richting Barstreet zeg maar!

Mischien tot ziens bij de BERBER/KUAFOR!

Groetjes…
~Deniz~

hey magda en marmarislover,

waarom gaan jullie niet gezellig samen naar de kapper??
wij vrouwen vinden dat toch vaak 1 van de leukere dingen om te doen!!! haha
beetje kletsen en roddelen!!! haha

veel plezier iig met zijn 2en!! :stuck_out_tongue:

selamlar, myrna

er zijn genoeg kappers overal
en anders vraag je het aan iemand in het engels. en bij de hotels vind je ook kappers voor 6 euro word je dan geknipt.

hé allemaal!

Thanks voor de tips! en inderdaad, we kunnen gezellig samen naar de kapper gaan!

Gr. Magda :smiley:

Hoi Magda,
Ik ken een goede kapper in Marmaris… Hij zit aan de hoofdweg tegenover de burgerking en dichtbijd de MC donalds. Mijn vriend vindt het zelf de beste kapper van Marmaris. Ik ga dit jaar ook voor ongeveer 5 maanden naar Marmaris en ga dan ook naar deze kapper.
Wanneer gaan jullie naar Marmaris en wat voor werk gaan jullie doen? Lijkt mij wel leuk om wat contacten te hebben!

x Zara

Hoi Zara!

Wat leuk. Ik vertrek op 3 mei en blijf er voor een halfjaar. Ik ga gewoon bij mijn vriend werken, die heeft een eigen zaak. Wanneer ga jij? en wat ga jij er doen?

Gr. Magda :smiley:

goede kappers in marmaris!

tegenover winkelcentrum point center zit een hele goede lorealkapper, echt een aanrader.

en als je vanaf ataturk richting icmeler rijdt, heb je bijna gelijk aan je rechterhand een parkje, waar kuafor Yasin zit… dit is helemaal een aanrader!! ook je nagels en voeten laten doen voor maar 20ytl!

Hey magda,
Ik ga waarschijnlijk eind juni… Ik wil wel eerder, maar ik zit nu in het laatste jaar van mijn opleiding en maak die eerst nog ff af. Ik ga ook naar mijn vriend toe. Ik weet nog niet precies wat ik ga doen. Ik ben wel gevraagd om voor een excursiebureau te gaan werken aan het strand. Dat bedrijf is van een vriend van hem.
Hoe lang ben je al samen met je vriend? Ik vind het wel spannend hoor, ik ben nu al 3 jaar samen met mijn vriend en ben daar ook al 2 keer voor 2 maanden geweest… maar om nu zo’n lange tijd te gaan is toch anders. Ik wil heel graag bij hem zijn, maar ga toch iedereen in Nederland heel erg missen.
Waar zit dat bedrijf van jouw vriend?

x Zara

Hey allemaal,

super handig he, die hulp forummers :slight_smile: Ik heb ook een kapper-vraagje… Maar dan Antalya, in de buurt van Lara???
Alvast bedankt allemaal:D

Groetjes, Maret.

hoi zara,

jeetje we worden concurrenten van elkaar! Mijn vriend heeft dus ook een exursiewinkel en kleding winkel. deze zitten naast elkaar, naast het restaurant george & dragon, tegenover app. Maxwell. Ken je dat?

gr. magda

p.s. de rest: nog een keer thanks voor de tips. weet zeker dat ik nu een kapper moet kunnen vinden :smiley:

Hallo,

Ja leuk, gaan we met zijn drieen naar de kapper!

Tot ziens in Marmaris!

Groetjes…
~Deniz~

haha! hoe mee zielen, hoe meer vreugd!! :stuck_out_tongue:

gr. magda :smiley:

haha! hoe meer zielen, hoe meer vreugd!! :stuck_out_tongue:

gr. magda :smiley:

Ja das waar :slight_smile:

Groetjes…
~Deniz~

ja gezellig :lol: !!

Hoi, ik zie hier dat je bij je vriend gaat werken in zijn eigen zaak? Wat voor zaak is dat dan en waar zit die? Dan komen we misschien wel ff langs als we in Marmaris zijn. Ik ben degene die ook op 3 mei daarheen gaat, maar dan met een ander vliegtuig, haha.
Laat het me ff weten, dan komen we elkaar misschien toch nog tegen…

groeten, Marjan