Kledingzaken In Marmaris

Hey allemaal,

Zoals velen van jullie ga ik dit jaar voor een lange tijd naar Marmaris… Ik vroeg me af of jullie leuke kledingzaken daar weten en schoenenwinkels? Ik heb namelijk nog niet veel leuke winkels gezien en vaak is de kwaliteit ook niet zo geweldig.

x zara

Zara!

mijn vriend heeft een kleding zaak en daar ga ik dus ook werken. we hebben van alles, dames en heren kleding. hele mooie spijkerbroeken, o.a. replay, diesel, evisu, gsus en zelfs voor dames indian roze (die vind je bijna nog nergens!)

ken je het restaurant George & Dragon? zit tegenover Maxwell app…
daarnaast zit het.

verder zitten er in het nieuwe gedeelte van de bazaar ook hele leuke winkels en ook schoenenzaken.

gr. magda :smiley:

oh da’s wel leuk, is dat dan ook echte kleding??

mijn vriend zegt dat de diesels wel echt zijn <_< moet zeggen, die zien er ook echt mooi uit! andere broeken en jasjes ook wel. topjes en truitjes zijn een beetje hetzelfde wat de rest ook heeft, maar soms heeft ie er ook iets aparts tussen zitten.

het leuke is dat we dit jaar samen naar Istanbul gaan om kleding in te kopen, ik beloof je, mijn invloed zal groot zijn!

daarbij wil hij dit jaar ook accesoires gaan verkopen, zoals leuke slippers en riemen. ben zelf ook erg benieuwd. maar b.v. die Indian Rose broeken, die heb ik vorig jaar nergens nog gezien (iemand anders misschien wel??) hij had er maar een paar van ingekocht als een soort test. die waren echt in no time weg! hij heeft er zelfs een voor mij apart moeten houden, zo snel gingen die!

gr. magda :smiley:

In en om de bazaar heb je behalve de winkels met "merk"spullen ook nog zaken die Turkse merken verkopen. Ze zijn niet echt goedkoop maar hebben wel heel leuke dingen. Persoonlijk vind ik de dingen die je daar koopt veel mooier en ook nog eens van een veel betere kwaliteit als al die nep dingen. In de bazaar zitten ook nog enkele schoenenwinkels die erg mooie schoenen en laarzen verkopen.
Ik vraag me trouwens af of er nog meer winkels in Marmaris zijn dan alleen die langs de boulevard en in de bazaar.
Als er iemand is die dat weet, laat het me dan even weten.

Groetjes,
Mieke

hee! Ik ging zelf vaak naar de white line, daar hebben ze niet die nepmerken maar gewoon een heeeleboel leuke truitjes, en het is ook nog eens heel goedkoop. De winkel zit vlakbij Solaris shopping centre.

kijk even in de netsel marina bij Polo Garage… superleuke kleding, en nog goedkoop ook!

verder zitten er in de bazaar en in pointcenter ook nog Koton en verder kun je voor leuke ‘nep’ kleding nog terecht bij trendy: in de bazaar en naast solaris shopping center!
en voor de duurdere kleding: morgan, tommy, diesel… check elita! ook in de oude bazaar en in point center

oh ja in dat nieuwe winkelcentrum zitten ook leuke winkels. vorig jaar woonde ik daar vlakbij.
is iemand weleens in istanbul geweest? na het zomerseizoen ga ik waarschijnlijk daar ff heen om te shoppen! schijnt echt leuk te zijn.

x zara

Istanbul is echt super om te shoppen! Bekendste winkelstraat is Istiklal cadessi maar er zijn nog veeeel meer winkels, ik ben toen ook in een hele grote mango winkel geweest maar die zat geloof ik in de wijk kadikoy ergens!

leuk joh! en het schijnt ook veel goedkoper te zijn in de grote steden, klopt dat ook?