volgende week gaan we weer naar marmaris kan iemand mij vertellen waar en wanneer daar leuke markten zijn? Vorig jaar hebben we in alanya leuke winkels gevonden collezione en rodin hill weet iemand of die ook in marmaris zitten? groetjes diana
Op donderdag is de markt in Marmaris vlak bij de grote tansas, gewoon even vragen iedereen daar kent het! Op woensdag is er een leuke markt in icmeler kan je gewoon een bootje of dolmus naar icmeler pakken. Kan wel zijn dat ik de markten kwa dagen heb omgedraaid hoor!
Ik heb daar wel geshopt 2 weken geleden, maar weet niet of die er zitten. Er is een overdekt winkelcentrum, goed kijken daar en in de buurt daar. Trouwens ik vond Marmaris een dikke tegenvaller in vergelijking met Alanya waar ik al jaren kom… Veel kleiner, minder gezellig, heeeeel klein strand, minder grote en leuke diskotheken en duurder in verhouding. Ben benieuwd hoe jullie het vinden!
Wens je natuurlijk wel een hele prettige vakantie toe! En die winkels gewoon winkelcentrum in lopen en vragen naar collezione en rodin hill (ken trouwens wel rodi jeans, is dat van rodin hill?)