Lijkt me idd leuk om elkaar daar te zien. Mijn vriend heeft een kledingwinkel (dames en heren) en een exursiebureau. Hier kun je dus van alles boeken, o.a. boottocht, duiken, jeepsafari, enz. enz.
Ben je al eerder in Marmaris geweest? Zo ja, weet je dan waar app. Maxwell ligt? daar tegenover zit een groot restaurant George & Dragon en direct daarnaast zit ik!
Ging jij op vakantie naar Marmaris of voor een langere periode?
Ja leuk!
We kunnen elkaar allemaal in Marmaris ontmoeten, lijkt me echt leuk!
Ik zou wel eens met Nederlandse meiden in contact willen komen die er al wonen of gaan wonen!
Hoi,
Ikzelf ga nu voor de 4e keer naar Marmaris, mijn man voor de 1e keer en mijn dochter (12) voor de 2e keer. Zoals je begrijpt ben ik al wat ouder dan jullie, maar als ik jonger was en ongebonden zou ik daar best een poosje willen werken. Gaaf hoor dat jullie dat doen en kunnen doen! Mijn 17 jarige zoon wil ook nog wel eens zoiets gaan doen in het buitenland, misschien volgend jaar. Hij gaat dit jaar in juli voor de 1e keer naar Marmaris, samen met mijn andere zoon en zijn vriendin. Ikzelf ben een enorme Marmaris fan en hoop dat ze het daar net zo leuk vinden als ik. Ik ben er een paar keer geweest met mijn nicht(vriendin) en ga in september weer met haar daarheen. Als we een excursie willen doen komen we beslist even langs bij de zaak van je vriend. Ik weet wel waar dat is. Succes met alles en ik hoop voor je dat je daar een geweldige tijd zult hebben.
Oud of jong makt helemaal niks uit! Het gaat erom dat we een hele leuke tijd gaan beleven. Kom zeker langs, ook samen met je kinderen, weet zeker dat zij ook een supertijd gaan beleven!