Jouw verhaal ?

Sorry meid maar ik denk echt dat je hem gewoon moet laten gaan…
Er kan veel gebeuren in 15maanden en in de maanden nadien, na zijn legerperiode. En hij heeft een nieuwe relatie gekregen en jou helemaal verwijderd.
Ik ga er niet mee akkoord dat hij je niet even heeft uitgelegd wat er aan de hand is maar ik vind het langs de andere kant ook wel goed dat hij het zo doet ipv dat hij gewoon met jullie allebij voort gaat. Het is dus een serieuze jongen en hij is jammer genoeg verliefd geworden op iemand anders :frowning: en daar gaat hij nu helemaal voor denk ik, dat leid ik tenminste af uit je bericht…
Sorry meid deze reactie klinkt misschien hard maar…
Sterkte!!!

Sorry meid maar ik denk echt dat je hem gewoon moet laten gaan…
Er kan veel gebeuren in 15maanden en in de maanden nadien, na zijn legerperiode. En hij heeft een nieuwe relatie gekregen en jou helemaal verwijderd.
Ik ga er niet mee akkoord dat hij je niet even heeft uitgelegd wat er aan de hand is maar ik vind het langs de andere kant ook wel goed dat hij het zo doet ipv dat hij gewoon met jullie allebij voort gaat. Het is dus een serieuze jongen en hij is jammer genoeg verliefd geworden op iemand anders en daar gaat hij nu helemaal voor denk ik, dat leid ik tenminste af uit je bericht…
Sorry meid deze reactie klinkt misschien hard maar…
Sterkte!!!

Hee !
Dankje voor je reactie, hij zit nu nog steeds in het leger tot Januarie 2013, maar hij had me beloofd dat hij zou wachten en dat ik hem nooit mocht vergeten en ik hem ook niet… Ik snap het echt niet… En hij zei dat hij nooit met een turks meisje meer wou, en nu heeft hij dat toch. Ik probeer hem te vergeten al 1 jaar, maar het lukt me gewoon niet :frowning:

hiii,

ik heb je bericht gelezen en vind het echt rot voor je. ik ben naar kusadase geweest,alanya,maar alle obers die in die hotels werken zijn al getrouwd,daarom kreeg je zo een bericht van zn vrouw,ik weet hoe moelijk het is,ik heb 3 jaar lang een relatie met een turkse ober gehad,maar ze zijn echt allemaal hetzelfde,en vrienden en familie spelen gewoon mee,zoals die vriend die tegen jouw zij dat hij je echt leuk vond,geloof me ze kunnen zo goed liegen.
de aanwijzingen die jij hebt gekregen,had ik ook gekregen maar ik negeerde ze ,en na 3 jaar kwam ik erachter dat hij getrouwd was en kinderen had,
je schrijft dat hij je had verwijdert en je hem niet meer kon bereiken,als hij van je gehouden had,had hij dit niet gedaan schat…
en ik ben echt niet zo dta ik denk dat elke turkse man zo is,maar door ervaring in de hotels zelf,en in mijn relatie weet ik hoe alles in elkaar zit,aangezien ik ook contact had met anderen die in dat hotel werkten,en ze zeiden dat ze allemaal getrouwd waren,maar ondertussen voor het leuk meisjes erbij namen.
geloof me dit is de realiteit daar,ze bespelen je en zijn al getrouwd.
ik ben echt niet bevooroordeeld voor de mensen die dat denken maar dit is de realiteit…

ik zou hem gewoon helemaal proberen te vergeten…want als je dat niet doet,dan kom je er misschien te laat achter.

echt heel erg sterkte

hi

ik wilde nog wat zeggen,ik wil niet dat het hard aankomt…maar dit is de waarheid…die van mij,heeft alles gelogen dat doen ze allemaal,hij zij ook dat hij op mij zou wachten,maar ondertussen was hij me zoveel vrouwen naar bed gegaan,hij zei dat ik de enige was,hij zij zoveel maar niets was waar.ik snap dat je hem niet kan vergeten omdat ik dat ook niet kon,totdat ik erachter kwam hoe hij in elkaar zit.

xxx

Heyy,

Dankje !! Maar toen ik hem ontmoette was hij nog niet getrouwd, maar je hebt gelijk als hij echt van me hield had hij dit nooit gedaan… Maar hij was zo lief altijd, ik kan hem echt niet vergeten… Het is echt vreselijk, hoe graag ik het ook wil omdat ik hem echt haat wat hij me aandoet maar ik hou nog steeds van hem, maar ik zal hem wel gewoon moeten vergeten ook al is dat zwaar…

hi

ik dacht 3 jaar lang dat hij niet getrouwd was,omdat hij dat zei dat hij dat niet was,maar ik kwam er later toevallig achter toen een vrouw mij een mail stuurde,tuurlijk verteld hij je dat niet,zo zijn ze ,ze liegen om alles snap je,meis ik begrijp je helemaal,ik kan niet bewijzen dat hij zo in elkaar zit maar de kans is echt 100procent als hij in een hotel werkt,ik begrijp dat je verliefd ben,maar hij is je niet waard,ik zag het eerst ook niet in,maar geloof me hij is geen goede jongen,ik begreep het eerst ook niet hoe hij dat mij aan kon doen,maar ze trouwen vroeg en krijgen vroeg kinderen…ze weten niet goed wat houden van is,ze gaan allemaal vreemd…en hun vrouw werkt niet meestal en zit in de bergen…

Dat ze het allemaal doen mag je niet zeggen…ik ken genoeg meisjes die helemaal gelukkig zijn met hun vriend en ik zelf woon ook samen met mijn vriend in Turkije…alles gaat goed en ik ben de enige hoor :smiley:
Oh hij zit zelfs nog in het leger…dat is wel gek daar kom je normaal gezien toch niet in contact met veel meiden!! In ieder geval sterkte. Ga je nog af en toe naar Turkije op vakantie?

Nee ik ga misschien volgend jaar! Ik dacht echt dat hij anders was,
want hij had zijn familie ook aan mij voorgesteld, ik had goed contact
met hun via skype en msn en facebook en opeens sprak ik hem nooit meer…
We praatte elke dag op msn en soms bellen… Ik snap het echt niet.
Zou iemand hem misschien kunnen toevoegen op msn en het vragen?
Dan weet ik tenminste waarom… :blush:

hi,
ik wil ook niet zo overkomen maar ik bedoel het niet slecht,ik weet gewoon hoe ze daar zijn,het kan zijn dat je met hem samenwoont,maar het is gewoon mijn standpunt,ik kende iemand die woondde ook samen met een turk in turkije,werkt(e) jouw vriend in het toerisme? diegene kwam er later achter dat hij met een nederlandse was getrouwd,zij woondde ook in turkije en nog met ahar in turkije,en nog een vrouw had,ze kunnen dit allemaal verbergen.ze hebben een ander besef van liefde,als hij niet in het toerisme werkt is de kans kleiner.
ik zeg niet dat ze ermee moet stoppen,zo bedoel ik het niet,maar ik herken hoe ze het schrijft,mijn vriend zei en deed precies dezelfde dingen,ik weet daarom ook dat hij zo is

maar inderdaad niet alle mannen zijn zo…
ik ben ook pas getrouwd 19 mei… met een jonge die in het toerisme werkt…
en die voor mijn tijd inderdaad heel veel vrouwen heeft gehad.
maar nu gelukkig getrouwd. en we krijgen ook een kindje. dus ze zijn niet allemaal zo.
maar er zijn er inderdaad een hele hoop die veel verschillende meiden erop na houden…
maar je kan op een turks kimlik al aflezen of iemand getrouwd is of niet.

Ik blijf er ook bij dat ze niet allemaal zo zijn. Het is niet om dat er veel wel zo zijn dat ze allemaal zo zijn. Want het meerderdeel is gewoon NIET zo. Ik weet heus wel wat mijn vriend doet als ik thuis zit en hij aan het werk is. dan gaat hij ECHT niet met andere vrouwen om. Belgen of Nederlanders bedriegen even vaak als Turken meid…echt waar.
Mijn vriend heeft elk jaar in een hotel in Bodrum gewerkt en dit jaar voor het eerst niet. hij heeft voor mij NOOIT een buitelandse vriendin gehad en hij werkt al 6jaar in het toerisme…
Maar ik denk dat jij nog heel jong bent Miss, kan dat? en dan bedoel ik 15, 16, 17 jaar, want ik zelf ben ook nog maar 19 hoor.

**Sanne: **volgens mij moet je hem niet meer vragen waarom, het is toch duidelijk dat hij een relatie heeft? Sorry meid maar je moet het echt loslaten en je er over zetten, hoe moeilijk het ook is :frowning:

Elly: hoe gaat het met jou??? En met de zwangerschap en ik dacht ook dat jullie een huis aan het bouwen zijn? Proficiat met je trouw!

Ik vind het een rare opmerking om te zeggen dat iedereen meteen zo is… Als je bedrogen wordt door een Nederlander is dan ook iedereen zo?? En ja, ook ik weet dat er een heleboel niet eerlijk zijn, maar ik ken heel veel meiden die gelukkig getrouwd zijn, samenwonen, kindjes of al voor een langere tijd een relatie hebben…

Dus het kan ook anders!

1 like

niet iedereen is zo maar in het toerisme wel 99% dat is gewoon de waarheid.
ik geloof er best in dat je gelukkig kan worden met een turk,maar ik weet zelfs dat tarkan vreemd gaat,via iemand een kennis van mij die weet dat,die bevriend is met hem,dus ja hij zegt ook van de meeste turken gaan vreemd.
je heb het denk ik verkeerd begrepen,als je bedrogen word door een nederland is niet iedereen zo,maar ga eerst maar eens kijken op bezness.nl(bezness is niet actief in nederland) en de mentaliteit is anders dan die van de nederlandse mannen,de meeste turkse vrouwen zitten thuis,en de mannen zoeken naar werk bij de toeristische kustplaatsen,en zijn dus verder weg van hun familie.

@missylisa ik ben het ook niet eens met je opmerking dat ze allemaal, of bijna allemaal zo zijn in het toerisme. In Nederland België of waar ook ter wereld zijn net zoveel fouten mannen. Ook hier worden vrouwen bedonderd n kaal geplukt door Nederlandse mannen. Ik ben zelf bedrogen door een Turkse jongen maar het gaat er bij mij niet in dat ze allemaal zo zijn. Iets wat mijn vrienden hier ook vaak zeggen. Ik vind het net zo stom als er gezegd word dat het wel weer een Marokkaan zal zijn die iets fout heeft gedaan in Nl. Jij hebt een verkeerde getroffen en zo zijn er vast nog meer maar het kan waar ook gebeuren met wie dan ook.

hahahaha Miss ik zou je ogen open doen rond je want echt wel even veel mannen in NL en belgie bedriegen hun vrouw. nee inderdaad niet in het toerisme simpelweg omdat er niet hetzefde toerisme is in NL als in Turkije, maar ga maar eens rond op al die kantoren meid :wink:

Voor de rest sluit ik me helemaal aan bij Milou.

Hmm… Zijn vriendin stuurt me net een bericht op facebook dat hij met me wilt praten en deze week op msn komt

Dus als Tarkan vreemd gaat, dan gaan alle turken vreemd? Nou ja in dat geval… Als het waar is van Estelle Gullit, dan zullen wij als Nederlandse vrouwen ook wel niet te vertrouwen zijn!!

@Mexx hahah inderdaad er zijn al zoveel bn’ers die vreemd zijn gegaan niemand is te vertrouwen!

@Sanne, ik vind het vervelend dat het zo gelopen is maar ik denk dat je het moet accepteren dat hij verliefd is geworden op een ander. En nu wil hij ineens met je praten, pas daar een beetje voor op. Geen idee met wat voor mooie praatjes hij gaat aankomen maar hij zal denk ik proberen om alles goed te praten wat hij gedaan heeft maar het is natuurlijk niet de juiste manier geweest. Als hij jou eerlijk had verteld hoe het zat was het denk ik makkelijker geweest. Maar ik denk dat het het beste is als je hem probeert te vergeten. En ik weet hoe moeilijk het is. Mijn ex-askim heeft me ook bedrogen verliefd geworden maar weken volgehouden dat hij van mij hield enzo. Vergeten ben ik hem zeker niet en dat zal ook nooit maar je moet denk ik proberen om er niet in te blijven hangen

Hallo allemaal.

Na positieve en negatieve verhalen te hebben gelezen… klinkt mijn verhaal misschien naief. Vooral na lezen dat 99% zo zou zijn, maar ik ben werkelijk tot over mijn oren verliefd geworden afgelopen mei!

Ik was met mijn vriendin op vakantie en had totaal geen oog voor de mannen omdat mijn relatie nog niet heel lang over is, maar ik was daar een week aan het genieten van zon, zee strand. En op een avond lopen wij lekker te wandelen en daar zag ik ineens een leuke jongen staan oefffffffffff

Hij heeft zijn mond niet op de verkeerde plek zitten en weet makkelijk te praten, dus ik dacht ja weer een toerist waar je wat mee probeert, dus er niet op ingegaan!

De laatste avond dat we daar waren, liepen we nog even inkopen te doen en kwamen we toevallig weer langs de winkel waar hij werkt. Hij drong er op aan om mail adressen uit te delen en dat hebben we gedaan, sinds die avond, belt hij mij bijna elke dag en de dagen dat hij niet belt, bel ik hem en soms zitten we op msn met elkaar te praten.

De leuke jongen met zijn vlotte babbel is eigenlijk een hele rustige jongen die op zoek is naar echte liefde…zijn relatie is net over en hij zegt ik heb een gebroken hart, ik gaf aan dat ook te hebben, dus we hebben besloten rustig aan te doen, maar iedere keer als ik hem aan de telefoon heb, slaat mijn hart een slag sneller en krijg ik een smile van oor naar oor en kan ik er alleen maar aan denken hoe het zou zijn om weer bij elkaar te zijn :wub:

ik geloof dat ik ernstig verliefd aan het worden ben…
En dat terwijl ik voorlopig me niet meer in een relatie wilde storten en niet meer verliefd wilde worden, maar geloof dat het een beetje te laat is :slight_smile:

groetjes :zon02:

@Gunes: Ik zou zeggen. Geniet volop van de verliefdheid! Zoals hier al gezegd is, niet elke Turk is zo! En … wie niet waagt niet wint. Ik had in het begin ook mijn twijfels omdat ik zovelen hoorde zeggen dat Turken niet te vertrouwen zijn en constant vreemd gaan. Je kan nooit zeker zijn, maar vertrouw mijn askim wel! Weet niet juist meer waar ik het gelezen heb. Waarschijnlijk bij iemand op FB of mss zelfs hier op WW en vond dat een hele mooie spreuk… haha hoe ging die nu weer?!:stuck_out_tongue: Was iets van beter iets doen en later spijt hebben, dan later spijt te hebben dat je het niet gedaan hebt. Daar komt het allesinds op neer! :slight_smile:
Veel succes. Ik hoop voor jou dat het iets heel mooi wordt!:thumbsup:
Trouwens, leuke profielnaam :zon02: :slight_smile: