Jetairfly

Vrijwilgers …te dom …betalen zelf om daar te werken .
Investeerder …in wat …in leeggoed
toeristen …begrip voor mensen die achter wilde dieren willen rijden …om hun rust te verstoren …big bisness.Of andere die het nachtleven willen zien .En kijken hoe de malayas met hun dure mobils zwaaien (van idioten die denken dat ze verliefd zijn).

Pffff wat een strijd Willyboy.
Moet je verplicht naar Kenya, of is Gambia een betere optie?

Mensen houd het een beetje gezellig anders sluit ik het onderwerp!!!
discussiëren mag maar let a u b op jullie taalgebruik!

groet :georgessiam Forum Admin.

Kenia is en land waar je een visa krijgt van 3 maand .Welk nogmaals kan verlengd worden voor 3 maand .Na deze 6 maand moet je OOST AFRIKA BUITEN .Een reisje naar Tanzania of Oegande helpt niet .Maar de blanke resedents doen dat toch .Ze kopen daar een amtenaar om voor 20.000ksh .Kenia is ook een land waar criminelen zich schuilhouden omdat kenia geen banden heeft inzake uitlevering .Meestal zijn het p.c criminelen die zogezegd uit Nigeria komen .Een bestendig verblijf kan maar 2 redenen hebben …onvoldoende inkomen in eigen land of wegduiken in een land waar men niet uitlevert .Nog een land als dit is Thailand .Twee jaar geleden hebben ze de boel eens gekuist in Malindi …Met bussen zijn ze gedeporteerd .Weldra is de beurt van Mtwapa aan de beurt .Deze mensen denken dat ze macht krijgen rond Mtwapa .Maar eens zullen die plaatselijke bewoners tegen hun keren .
Leg mij eens uit hou een blanke 1 jaar overleefd daar zonder Nederlands inkomen en geen werk in Mtwapa .Hij doet het gelijk elke keniaan .Toeristen oplichten .Stubbeling about money .

Willyboy wordt je niet een beetje moe. Je doet van alles om iemand hier zwart te maken die je waarschijnlijk persoonlijk heb ontmoet.
En zolals ik begrijp uit je schrijfsels hebben jullie samen nogal wat gedaan. en op welk vlak laten we daar maar niet naar raden.
Nu preet je over deportatie en Thailand is dit het verhaal van de dief en diefjesmaat. Alleen is de uitkomst niet wat jij er van heb verwacht en prober je nu op deze wijze wraak te nemen. Wanneer je iets weet wat niet door de beugel kan ga dan naar de cHief of naar de politie en los het op een normale manier op anders is een brief naar de ambasade ook een optie. Maar met vuil gooien kan ook wel andersom werken.

1 like

Wie zijn account ga je volgende keer gebruiken ??

Sorry willyboy er is niemand die mijn account gebruikt. Ik denk dat je een beetje paranoid aan het worden ben.

Ik volg nu al een tijdje je reacties en iken vraag mij af of je heb tot nu toe niets positief gezien dan vraag alleen commentaar en vroeg me weleens af wat je in Kenya kom doen. Maar bij het lezen van de de laaste tijd dan worden er verschillende idngen duidelijk.
Is het niet beter om in Belgie te blijven en naar Brussel of Antwerpen te gaan om de Afrikaanse cultuur die jij zoekt te vinden.

1 like

Even ter info: Willyboy heeft een paar jaar geleden het prikbord van Kenia Startpagina al om zeep geholpen en hetis te hopen dat hem dat nu niet weer lukt. Advies: niet reageren op de nonsens van Willyboy. Dan houdt hij vanzelf op…

Groet,
Diani

Daar waren er toen meer bij betrokken, laat een ieder in zijn eigen waarde.

1 like

Blijkbaar heeft mijn berichtje in post nr 39 niet geholpen,daarom sluit ik dit onderwerp!!
georgessiam , Forum Admin.

2 likes