Mmm krijg trek van die lopende band met sushi!
Oh dat zal vast! Maar deze kende ik toevallig bij naam en weet dat het lekker is;)
Thais eten met lepel en vork maar wel stokjes bij de noedelsoep …
Vergeet niet er zijn enorm veel chinezen in LOS , zij worden wel eens de fundamenten van de economie genoemd!
Trouwens ook in Chiang Mai.
Waar?lol2 Jammie!!!
Trouwens even terloops, kent er iemand een truukje om na pikant eten niet te veel last van je * te hebben?lol2
Lust namelijk zooo graag pikant, maar als het dan tijd is om naar het toilet te gaan, is het vaak met een klein hartje (als je begrijpt wat ik bedoel) ;)lol2
En nee, ik ga mezelf heus geen vaseline-coating geven daar beneden, 't moet een beetje comfortabel blijven, hé…:finger:lol2
Een geflambeerde reet! lol2 Kees kan er ook zo’n last van hebben. Volgens mij kun je er niet veel aan doen…Ja op het moment supreme met de waterslang erop! lol2
‘Cul flambé’… kan zo op de kaart!lol2lol2lol2
Wang snee wang pang mak phet…lol2
een tip is beter kauwen, maar ook een slechte of te snelle spijsvertering kan de oorzaak zijn en, wellicht dat het de pijn verzacht, je bent niet de enige die er last van heeft… in het indisch heet het ‘pantat pedis’ in het thai ‘tjep toet’… dit als te verwaarlozen informatie Maar als je suikerwater of fruit of iets zoets eet of drinkt na de maaltijd helpt dat wel…
Heyyy, da’s interessant om te weten! En die tjep toet kan handig zijn als de mensen raar kijken terwijl ik me schoorvoetend richting plee rep…lol2
Sangsom-cola is toch ook zoet, niet?
Merci voor de tips!
Grts,
Jelle
maar bij teveel sangsom-cola heb je weer tjep hua = koppijn lol2lol2
Horeca-truukje tegen de tjep hua = gewoon blijven doordrinken de volgende dag lol2
I’ve always been a strong believer in supporting the local economy…:biggrin:
je bent een nobel man jelle dat je je zo opoffertlol2
Hehehe…:chin:
Tjah, indien ik richting KPY kom, is je seizoen van den eerste keer goed!lol2
dat heet weer puat hua…hoofdpijn…
dan zal tjep hua wel zuids zijn want dat hoor ik hier regelmatig zeggen
Talkpoeder…verzacht lol2lol2
Als je mond in vuur en vlam staat dan is fijne suiker achteraan op de tong en mond mee reinigen , het helpt hoor ( tip van een Thaise zaalchef )
En zie dat je papier bij hebt want dikwijls geen of van zeer dunne kwaliteit.