Restaurants

Heey
Na je bezoek in Thailand wil je natuurlijk ook in het koude Holland (of Belgie) wel eens lekker Thais eten? Aangezien niet iedereen een Thaise vrouw/man heeft die thuis ook lekker kookt is het misschien leuk om restaurant tips te delen? Hier mijn mijn tip :wink:

http://www.wix.com/andypcn/mekhong

Heb alleen oog voor de mooie vrouw achter de toog,wat een beauty!lol2

Het gaat om het eten Georges wel on topic blijven he lol2lol2

Dit is alleen meer een bar dan een restaurant de Mehkong bar waar je overigens wel lekker kunt eten gedurende het uitgaan…in de dan late uurtje’s:cheer:, en voor George :wub: de bar bediende achter de Toog veelal Katoy lol2lol2lol2.

Ik wil deze 2 graag toevoegen:

http://www.thaienco.nl/

Maar eet thuis het lekkerst,

Ga je daar gewoonlijk eten Jan?qua prijs valt het wat mee?

Ga nooit uiteten in Thaise restaurants simpelweg omdat de vrouw Thais is dus uitstekend Thais kan koken thuis dus als we gaan uiteten zijn het meestal andere soort van restaurants, verder is mijn vrouw werkzaam in een van de 2 doormij genoemde restaurant’s :wereld:

Spijtig dat het zover is in Nederland,Jan!
Vroeger toen ik nog getrouwd was,aten we elke dag thais eten,ook gingen we dikwijls op restaurant.dat kan ik nu niet meer.
En om alleen te gaan eten in een thaise restaurant,daar heb ik geen goesting voor!

Zou je juist wel moeten doen George je moet jezelf altijd verwennen en wie weet wat je ontmoet :wub::cheer:lol2

En om alleen te gaan eten in een thaise restaurant,daar heb ik geen goesting voor! ā€œquote Georgesā€

ook niet als er zo’n ā€œMADAMā€ achter den toog staat ??:wub:

Verkeerde benaming voor een :cheer: betekend namelijk ā€œZWARTE HONDā€ lol2lol2lol2

Jongens heb het vroeger allemaal meegemaakt in het Antwerpse,ging regelmatig op restaurant met mijn ex-
Toen is de miserie begonnen,ze kwam in contact met andere vrouwen,en zo was mijn huwelijk na 61/2jaar naar de kl*ten.
Het laatste dat ik wil doen is een nieuwe (thaise)vriendin zoeken in eigen land!daar komen toch maar problemen van.

lol2lol2lol2lol2lol2lol2lol2lol2lol2lol2
wie weet , mss ziet Georges dat wel zitten in eenzame tijden die MAA(r) DAM(m)

groot gelijk , als je hier iets tegenkomt zal het wss ā€œmuu sohngā€ (second hand) zijn :smiley:

Laten we zeggen dat de meisjes in het restaurant,het klappen van de zweep kennen shantiguru!
Ik ga graag op restaurant(zeker in Thailand)maar hier in Belgie,hmm?

wat een prijzen zeg in dat mehkong restaurant niet normaal

Hier hetzelfde hoor als we uit eten gaan dan wil ze meestal toch een andere keuken proberen wat natuurlijk ook logies is. Wij eten eigenlijk bijna elke dag Thai en verveelt nooit haha

De kans dat je een maagd tegen komt (hier of in Thailand) is ook wel heel klein hoor kan je beter een staatslot kopen heb je meer kans…

Dat klopt hoor meer een bar dan een ā€˜ā€˜echt’’ restaurant maar het eten is er zeer goed te doen :smiley: Ik ken het eerste restaurant wel wat je opgeeft heb er vorig jaar een keertje gegeten was erg goed!

Ik heb in nederland een keer thais gegeten en het probleem vond ik niet pittig en het smaakt toch net anders, begrijp ik wel ze passen het toch aan, aan de nederlandse smaak.

Ik bestelde pad krapauw moo dat meisje zeggen is erg pittig hoor meneer, toch besteld natuurlijk. Na 2 happen vroeg ik aan het meisje of ze nog wat chilli’s had, verbazing want dat vroeg ik in het thais. Maar het had nut want ik kreeg gelijk wat keng som van hun prive voorraad, mijn eerste happen werden wel ff gevolgd of ik het zou overleven.lol2lol2

nog eentje:dag:

http://www.jeerathai.be/