Eens een ander restaurant

Voor allen die een Bathtje over hebben en eens iets anders willen meemaken.
Hajime Restaurant Bangkok
Een Japanse resto waar je niet bediend wordt NIET door mensen maar door 4 ??? (ra…raaaa). Uw bestelling tipt u op een touchscreen.
Ligt in een zijstraat van de thanon Rama III (naam van deze straat stond op het internet alleen in het Thais) Monopolycomplex. Taxidrivers zullen het wel kennen
Smakelijk
MVG Frank

Haha! Ja, ik had er ook al over gelezen… Wij gaar er waarschijnlijk wel eens passeren, al was het maar om eens te lachen…

Grts,

Jelle

Oei! Ik houd t in m’n achterhoofd! Wij zijn toen ook bij de Japanner geweest, was ook een leuke ervaring. Dat was echt in zo’n bar, alles komt lang op een lopende band. Weet niet meer hoe zoiets heet. Maar wij vonden het geweldig! Ze hadden daar sushi maar ook verwarmt (moest je zelf klaarmaken) Al met al voor nog geen €10,- voor 2 personen incl drinken!

Volgens mij bestaat er op youtube hierover een filmpje.

Idd, het is ook te zien op thailandblog…

- YouTube Hajime Robot Japanese Restaurant - robots serving BBQ all-you-can-eat[/nomedia]

Lijkt me gezellig alleen wel een ander muziekje.

Krijg alleen het youtube filmpje niet meer op de manier zoals voorheen in een post, ligt dat aan mij of…?

Lukt me ook niet :confused:

Ik had dit enkele dagen ook al… Ik weet wel dat men op dit moment volop aan het forum aan t werken is. Er waren fouten na de laatste update. Misschien eens bespreken bij Jurenb…

Grts,

Jelle

Ok.

<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“0jMlOPuhz0A” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>

Ik zat van de week ook te klooien, lukte me maar niet. Georges (siam) heeft me geholpen. Je moet nu de laatste letters/cijfers pakken en bij dit filmpje is dat,
0jMlOPuhz0A dus de letters/cijfers achter v=

Eerst pakte ik ook gewoon de hele link, maar dat werkt dus nu niet meer…

Wel Frank,mijn vriendin is verzot op japans eten.
Ik arriveer op 9oktober(één dag bkk)en zal mijn toekomstige is mee nemen naar het restaurant.
Hoop alleen dat de prijzen wat gunstig meevallen!!
groetjes:georgessiam.:chin:

George, 'k zal je misschien voor zijn
Op 01 aug. moet mijn schat in Bkk zijn voor het leger.
'k Zou meegaan en daar met hem gaan eten. Dan stuur ik wel het relaas van onze ervaring.
MVG Frank

Zeker doen hé Frank!!:dag:

Prijzen vallen mee. Je kunt er al eten vanaf 299 Bht. (voor Japans wel een meevaller, dacht ik)

Das zeker een meevaller Jelle!