[Update1]
Inmiddels zijn de plannen iets concreter geworden. Het lijkt me namelijk best leuk en praktisch om de wereld over te gaan met een auto.
De auto is binnen, nu nog “even” opknappen. Het is namelijk een oud ding met wat roest hier en daar, maar wel oerdegelijk en niet kapot te krijgen. Handig voor op reis dus.
Maar deze auto heeft plaats voor 2, dus ik sta open voor een leuk reisgenootje. En natuurlijk ook om een stukje de auto mee te ontroesten :unibrow:
Hopelijk kunnen we dan binnen een jaar/anderhalf jaar vertrekken om door afrika te trekken en vervolgens over te stekken naar Z-Amerika. Of een andere route zoals het Midden-Oosten, Azië, Oceanië en dan Z-Amerika.
Laat dus van je horen!
[Origineel]
Laatst had ik een eureka moment :idea: ; Ik ga namelijk leven. Want ik heb geen zin om mijn pensioentje op te wachten, kijken of de geraniums al de grond uit komen en wachten tot de zon de regendruppels opvolgd, gevolgd door nog meer regendruppels.
Leven? Ja dat is voor mij reizen en avontureren over de wereld. Mensen ontmoeten, culturen besnuffelen, natuur knuffelen, etc… Gewoon genieten dus.
Hier wil ik zo rond juli/augustus mee beginnen met het vooropige plan van een jaar. Misschien wel langer als ik nog geen heimwee heb naar de boerenkool met worst Ehhh zonder worst, ben namelijk vegetariër.
Geen vlees dus voor mij, maar wat wel? Reizen, culturen, natuur, geschiedenis, spiritualiteit, (lichtelijk gortdroge) humor, muziek, en nog veel meer. Zo dan heb je nu een beetje een beeld van een paar interesses van mij, en ohja ik ben een 23-jarige man.
De afgelopen jaren heb ik weleens vaker een (korter) reisje gemaakt. Soms met reisgezelschap, soms zonder. Maar het lijkt mij leuk, en ook wel praktisch, om deze reis met nog iemand te bereizen.
Lijkt het jou leuk om mee te gaan?
Waarheen? Euh… Overal. Maar er borrelden al wel ideeën als de Siberië express nemen, IJsland, China, Zuid-Amerika, Afrika, Oceanië, Azië, overal dus. Of gewoon beginnen met 1 continent en dan het volgende…