Hoi lizat en mic-hel,
Hmm, lizat, jij zit in juli in Kaapstad en reist daarna door naar Jo’burg. En mic-hel, jij reist in okt van Jo’burg naar Kaapstad. Ziet er uit als een leuke combi.
Kunnen jullie nog een tientje in je reisbagage kwijt? ![]()
Hoi lizat en mic-hel,
Hmm, lizat, jij zit in juli in Kaapstad en reist daarna door naar Jo’burg. En mic-hel, jij reist in okt van Jo’burg naar Kaapstad. Ziet er uit als een leuke combi.
Kunnen jullie nog een tientje in je reisbagage kwijt? ![]()
Hoi Hoi, Het lijkt me gaaf om te reizen. Ik ga mee!
Ik (vrouw 22jr) ben nu nog volop aan het sparen om volgend jaar de wereld te gaan veroveren.
Ik ben spontaan vrolijk, beetje gek en heb zelf al een korte reis gemaakt van een aantal maanden naar het dominicaanse rep. In mijn eentje. Maar een echt grote reis is beter met zijn twee!
Dus waar je volgend jaar ook heen gaat…Ik ga mee ![]()
Groetjes!
Dagelijks overzicht van een rondreis van een jaar met de camper door Europa op http://www.carretera.nl
volg ons een jaar lang bij ons camperavontuur op carretera.nl
Hey Calobain,
Ik ben een meid van 19 jaar, bijna 20 en spijtig genoeg net gestopt met de hotelschool. Nog maar pas is het idee in me op komen borrelen de wereld rond te reizen. Ik kijk veel op internet en ben per toeval bij deze site terecht gekomen.
Het lijkt me geweldig om dingen van de wereld te zien, maar alleen lijkt het me toch een stuk ongezelliger en vooral ook onveilig. Ik heb namelijk nog helemaal geen ervaring met rondreizen.
Ik heb al veel van je plannen gelezen waaruit een hoop duidelijk is geworden. Jij wilt een jaar de wereld rond sjeezen met een auto, begrijp ik? Wanneer wil je ongeveer vertrekken?
Groetjes Linsey
Ik heb je op 22 mei jl. een héél uitgebreide mail gestuurd en nog altijd geen reactie.
Het was anders toch wel echt een passend antwoord op je vragen/suggesties.
Ik herhaal hiermee dan maar publiekelijk mijn schrijven
En als je je helemaal niet aangesproken voelt door mijn reactie, zeg het dan gewoon, dan weet ik dat tenminste
hier gaan we:
Beste,
Ik heb al je berichtjes en de gepubliceerde reacties aan 't lezen geweest en dan besloten van toch maar eens kontakt op te nemen.
Heb je met die Sven met zijn Landrover al eens samen gezeten zoals hij voorstelde?
Hij heeft gelijk: er zijn héél veel voordelen verbonden aan stukken/stukjes/ hele reizen/ zij aan zij te rijden. Je moet zelfs nog niet letterlijk achter elkaar rijden, de ene in’t stof van de andere, nee, gewoon het dagelijkse eindpunt of eventuele halteplaatsen afspreken en op elkaar kunnen rekenen als er iets mis. Daar moet je zelfs geen vrienden voor zijn of worden.
Vandaar dat ik toch kontakt opneem want vrienden worden zit er gezien het leeftijdsverschil niet onmiddellijk in. Maar mensen kunnen wel op mij rekenen. En ik wil dus helemaal niet meerijden met iemand en ben ook niet op zoek naar iemand om met mij mee te rijden.
Ik ben 55 en om het kort te houden, heb me in januari een Landcruiser 105 aangeschaft (Tropical edition van 2004, nog met ouderwetse dieselmotor) om helemaal klaar te maken voor niks anders dan te reizen. Als alles meevalt is de wagen eind volgende maand zo goed als klaar voor de eerst testen ( dan neem ik hem mee voor te gaan langeafstandswandelen in de Alpen en de Pyreneeën) Wanneer hij echt helemaal naar mijn zin is, had ik nog graag drie maand naar West-Africa gegaan, volgend jaar naar Mongolië en China en zo voort en zo verder.
IK hoor jou spreken van één reis van een jaar of vijf (of was dat Sven?) Ik ben zeker van plan van de volgende vijf jaar en zelfs langer te reizen maar ik kom ook af en toe eens terug. Ten eerste is dat praktischer voor allerlei zaken, ten tweede is dat minder dramatisch afscheid nemen.
Ik kan die Sven dus alleen nogmaals gelijk geven dat het een goed idee is om eens samen te zitten en van gedachten te wisselen (manier van reizen, inrichten van auto, wat mee te nemen, praktische tips en info, reisinformatie enzovoort, enzovoort.
Wat denk je? Toch maar eens afspreken? Ik ben trouwens heel benieuwd naar jouw auto… Bel me maar eens op
Lucas
en hier stonden mijn telefoonnummers
Lucas,
Ik heb je net even een berichtje gestuurd. De interesse is er zeker wel.
Alleen zoals ik je daarin ook vermeld kwam er door persoonlijke redenen van uitstel even een afstel. Nogmaals mijn excuses hiervoor.
Sven,
Heb je mijn berichtje gehad?
Linsey,
Dat zal ongeveer over een anderhalf jaar, misschien 2 worden. Nog even wat aan duiten verzamelen.
Sunshine Linda,
Dat klinkt al overtuigd! Stuur me anders even een PM.
hey calobain,
neen, ik heb van u nog geen mail ontvangen
men e-mail adres is svenstenten@hotmail.com
van lucas heb ik al wel een mail gekregen
we moeten maar eens samen zitten
groetjes
sven