Mensen vergeten alleen nog wel 1 ding en dat is dat je in Nederland ook HEP A en B kunt krijgen. Je hoeft er helemaal niet voor in het buitenland te zijn. Ze zijn nu ook bezig om in Nederland deze prikken aan kinderen te gaan geven.
Uiteraard mag iedereen een eigen mening hierover hebben… Het enige wat de meeste hier willen zeggen; de kosten voor deze vaccinaties zijn misschien €250.- totaal… maar dan ben je wel voor 25 jaar klaar… Dus waarom een risico lopen als het niet hoeft??
Ben me niet bewust van een ‘afkraak’ manier.
En als iemand(ik denk dat hier verwezen wordt naar Hans, die zn mening bijgesteld heeft) zn mening bijstelt, ja dat kan, omdat iemand niet altijd weet dat er bepaalde gevolgen aan zitten.
Nogmaals ieder zn mening, de mijne is duidelijk, en ik blijf zeggen: Onze kinderen enten we voor de wereld en meer in, maar als het geld gaat kosten dan doen we het ‘ineens’ niet meer.
Mijn gezondheid is ONBETAALBAAR, dus als ik bij had moeten betalen: Dan graag.
We komen al zo een 25 jr in Turkije, en ook pas 4 jr geleden laten enten, omdat toen het advies er pas was.
Ook nog 1 ding: Denk jullie nu echt dat de groente die je eet met flessenwater gewassen wordt…???
Dus hoe voorzichtig kun je zijn
(wij zaten in een 5* hotel verleden maand, er werd een cocktail gemaakt, en men gooide er…kraanwater in…oeps iedereen keek, snel weggegooid en een nieuwe gemaakt… ik ben blij ge-ent te zijn)