Indonesische Muziek

Lekker moppie?

<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“tLJE6fYECcs” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>

Doet mij denken aan UB40. Klinkt lekker

We moeten onze Molukse vrienden niet vergeten.
Deze clip stond ergens gepromoot als indische muziek, maar ik denk dat de molukkers dit niet zo fijn zouden vinden.

Indische muziek, durf ik hier niet te plaatsen. Kassian toch.

<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“cwVAHFRSaUI” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>

[quote=“boomaap, post:145, topic:52816”]

Eigenlijk kunnen ze elke stijl muziek nadoen, zijn ze goed in, Kippen stelen…:smiley:

Klinkt ook lekker.
Hahahaah, ik denk dat ze van die adelaar maar een ayam jago moeten maken

Nou waar blijft dj Maryono nou.
Ik pas.

Dat was mijn bijdrage voor

Radio TV Indonesia WWF

Klopt helemaal!

Sampai jumpa

<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“_Hj3LpmPlmU” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>

Dit is de eerste opname die ik hoor van deze groep, dit is bepaald geen ouwe lullen muziek, a la de Heikrekels, die ik vaak hoor op pasar malams.

Echt vet, man

Chrisye

<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“f2Vyq4hCy1I” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>

<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“o4XjMAO1eDM” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>

Goh Maryono, wat ben jij toch een grote relschopper. Je lijkt wel een indo

<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“ZG2kgt1RSYk” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>

<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“5D3gGmJ7R3U” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>

Ik weet niet waarom. Ik hou het toch maar bij echte Indo’s

<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“sGO2bKI1C4Y” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>

Selamat tidur.

Charlie van Houten bagus sekali!