Indonesië aug./sept./okt. 2011

Hai,

Ik ben Sharona en ben 26 jaar oud. Ik zou graag voor een maand of langer willen rondtrekken in Indonesië (en misschien ook wel de landen om Thailand heen) ergens in augustus/september /oktober…

Ik ben flexibel in datum en de bestemmingen. Ben je actief,
positief ingesteld, flexibel en hou je van gezelligheid en een feestje?

Laat dan een berichtje achter!

Hey hoi Sharona,

Ik ben van plan om in oktober een maand naar Indonesie te gaan. Bali/Java en Borneo.

Laat anders maar even weten hoe of wat jij van plan bent.

Gr,

Glenn

Hoi Sharona!

Sta je ook open voor andere landen dan Indonesie?? Bijvoorbeeld, Laos, Cambodja, Thailand, Vietnam…
Het lijkt me ontzettend leuk om al backpackend door een van deze landen te gaan. Ik heb hiervoor ongeveer 4 weken de tijd en kan halverwege september vertrekken. Mocht je hier open voor staan, dan kun je me mailen op [EMAIL=“corneliasmit@hotmail.com”]corneliasmit@hotmail.com Dan kunnen we kijken of we misschien leuke plannen kunnen maken!

Groetjes Cornelia

hoi allemaal!

Wat een leuke ideeen allemaal! Zelf ben ik aan het nadenken om rond sept/okt/nov te gaan reizen in azie…
En samen met iemand lijkt me wel zo gezellig!
Kzit wel aan een bepaald budget, erg geintereseerd in backpacken, maar nog weinig kaas van gegeten!

Wat zijn precies jullie plannen?

Gr Esther

Hey Esther,

Leuk dat je reageert!

Ik heb nog geen specifieke plannen, maar wil iig naar Bali, Java, Jakarta etc.
Misschien wil ik Maleisië ook wel meepakken.

Vorig jaar ben ik naar Thailand geweest en ik kan je vertellen dat je er al heel snel kaas van gegeten hebt hoor :wink: Haha

Hoe oud ben jij en waar kom je vandaan?

Laat eens wat van je horen! Ik sta overal open voor.

Groetjes,

Sharona

Hallo allemaal!

Leuke plannen hebben jullie allemaal! Ik heb ook echt zin om op reis te gaan en zag een goedkoop ticket voor begin augustus tot eind augustus naar Bangkok. Heeft er iemand zin om in augustus een stukje samen te reizen door Thailand of een van de landen eromheen?!
Ik ben voor alles in. Hou van cultuur, natuur, jungletochten maken, strand hangen, biertjes drinken, nieuwe mensen ontmoeten! Wat jullie?

Groetjes,
Sanne

Hoi hoi!

@ Sanne:
Wat leuk dat je naar Bangkok gaat zeg! Alleen kan ik zelf in augustus niet al weg… dat is wel jammer… Maar ik wens je ontzettend veel plezier!

@Sharona
Leuk te horen dat je er al ervaring in hebt en er al kaas van hebt gegeten hahaha Ja de landen die je opnoemt lijkt me ook erg interessant en maleisie staat ook wel in mn top 3! Cambodja en Laos zijn ook wel landen die ik erg interessant vindt, misschien wel makkelijker te bereizen, omdat het vaste land is?

Zelf ben ik 23 jaar en woon ik in Rotterdam. Ik ben van de zomer afgestudeerd als sociaal pedagogisch hulpverlener en nu ben ik bezig met invalwerk etc, een beetje orienteren. Maar het reizen is wel iets wat ik egt graag zou willen doen! Ik heb wel al 6 weken Zuid afrika gedaan, maar toen heb ik 2 weken kaastad gezien en ben ik 4 weken in een ander plaatsje gweest om vrijwilligerswerk te doen, best veilig allemaal;)
Het backpacken lijkt mn een onwijze ervaring, maar alleen nog best wel eng… Maar verder ben ik wel erg avontuurlijk ingesteld en lijkt me leuk om back to basic te gaan!
En hoe oud ben jij verder?

groetjes esther

Hi Esther,

Cambodja en Laos zijn ook interessant, maar ik denk teveel om dat allemaal in 1x te doen… Ligt er natuurlijk aan hoelang je wilt gaan. Ik dacht zelf aan 4 weken of heel misschien iets langer. Het is misschien wat makkelijker te bereizen, omdat je niet met de boot hoeft. Maar denk dat het wel meevalt :wink:

Gefeliciteerd nog met je afstuderen! Wat leuk zeg dat je vrijwilligerswerk hebt gedaan. Een enorme ervaring! Lijkt me ook nog eens wat om te doen!

Backpacken is ook heel anders, maar ook iets waar je snel aan went. Je bent echt een avonturier!

Ik ben 26 jaar en woon in Hilversum. Ben al een tijdje afgestudeerd voor Reclame, Marketing en Communicatie. Ik heb al wel een aantal baantjes gehad en nu doe ik verschillende baantjes tegelijk :wink: Ik heb nog niet echt de rust gevonden en dat komt voornamelijk omdat ik nog veel van de wereld wil zien :slight_smile:

Hier is mijn emailadres als je interesse hebt :wink: : [EMAIL=“sharonabrom@hotmail.com”]sharonabrom@hotmail.com
Lijkt mij iig leuk!

Groetjes Sharona

Heeey

Inderdaad voor 4 weken is dat wel erg krap ja, maar zellf denk ik wel aan 3 maanden om te reizen eigenlijk…
Heb je al een ticket geboekt?

groetjes Esther

hey allemaal… ik vertrek 14 september voor maand naar jakarta.zou graag java,bali,en… zien. wil geen hotels op voorhand boeken of treinen regelen,gewoon met ne trotter vertrekken vanuit belgie en terugkomen met heel leuke verhalen en foto’s… denk met de nodige durf,humor…dat je daar heel ver geraakt :wink: greetz…

Hey Esther,

Ik ga denk ik uiterlijk 5 weken en ik heb nog niet geboekt. Misschien is het ook een idee om een gedeelte samen te reizen?..

Groetjes

Hey,

Ik lees jullie plannen en het klinkt echt super leuk! Ik ben Jozien en in februari afgestudeerd als verpleegkundige. Na mijn afstuderen ben ik 2 maand op reis geweest naar Sri Lanka, India en Nepal en ik moet toegeven dat het enorm kriebelt om weer op reis te gaan.

Zelf zat ik te denken aan Thailand, Cambodja, Laos, Vietnam, maar sta zeker open voor andere plekken! Wellicht kunnen we samen gaan reizen?

groetjes Jozien

He

Zie hier al verschillende mensen die ook willen backpacken door Thailand.
Ik zou het leuk vinden om samen met een reisgenoot te gaan.
Ik ben nog voor alles open het liefst 4 weken maar langer is ook geen probleem.
Ik zou het leuk vinden om in contact te komen met andere reisgenootjes.

Jennifer

hey jennifer… zie dat je voorkeur duidelijk naar thailand gaat en pas op,terrecht !!! ben vorig jaar 4 weken naar daar geweest en moet zeggen, zalig land !!! niet alleen het land maar ook de bevolking,de keuken,de stranden,…maken het tot een fantastische reis.das ook de reden dat ik nu naar java en bali wil gaan omdat ik denk dat het anders is maar toch dezelfde gastvrijheid en ja… gewoon genieten eigenlijk :wink: groetjes…

Hey Jozien,

Wat vind je van Indonesië en eventueel Maleisië?

Groetjes,

Sharona

ruberinioWil heel graag naar Bali om te surfen.
Maar inderdaad een reisgenootje is leuk.
Heb jij al plannen wanneer je wil gaan en ga je alleen?

X Jen

Hoi Sharon,
Eind juli tot midden/eind augustus is geen optie voor je?
Mijn interesse gaat uit naar Indonesie.
Groetjes,
Lesley

Hey Sharona

Indonesië en Maleisië (en Singapore neem ik aan) klinken ook super gaaf. Enig idee wanneer jij zou willen gaan? Zelf kan ik eigenlijk niet voor 22 oktober weg, wilde daarna wel zo snel mogelijk vertrekken en dan rond nieuw jaar terug naar NL

groetjes Jozien

Hey Jozien, ja ook Singapore. Mijn plannen zijn ook gewijzigd… Wil liever in dec. weg. Hoe klinkt dat voor jou? Groetjes, sharona

hey,

In december vertrekken is voor mij ook geen probleem, ben eigenlijk heel flexibel als het om vertrekken gaat. Had je al een exacte datum in gedachten?

groetjes Jozien