Indonesië aug./sept./okt. 2011

Hi Jozien,

Dat klinkt goed iig! Ik heb nog geen exacte datum, maar wil iig na mijn verjaardag (6 dec) vertrekken. Hoelang wilde je gaan? En voor welke dingen ben je allemaal in de reis?

Groetjes,

Sharona

Hey,

Ik wilde voor zo’n 2 maanden weg. Na 6 december lijkt mij prima! Ik vind alles leuk, natuur, cultuur, een avondje stappen, avontuur, zon, zee en strand, reizen per bus of trein (ook al is dat soms afzien)… Waar hou jij zoal van? Was je ook van plan binnenkort te gaan boeken?

byebye

Hi,

Ik had zelf 4 a 5 weken in gedachten… Misschien te kort voor jou? Of misschien kunnen we iig een gedeelte doen? Ik ben ook overal voorin :slight_smile: Maar het allerbelangrijkste is genieten en ervaring opdoen. Ik wilde me eerst nog orienteren op reisgenootjes en daarna zo snel mogelijk boeken.

Groetjes,

Sharona

Hey,

Klinkt allemaal erg goed, alleen vind ik idd 5 week wel wat kort. Mijn plan is om nu verder te kijken naar een evt reismaatje en mogelijk ook weer eind oktober te vertrekken, als ik wel in december op reis ga, kunnen we igg wel samen aan onze reis beginnen! Succes in ieder geval!

groetjes!

Hallo allemaal :smiley: Ik ben toch nog steeds flexibel in datum. Iemand nog geen reisgenootje? Let me know! Groetjes Sharona

mocht het iemand aanspreken, ik ben van plan om eind september richting Bali te gaan, twee weken toeren op het eiland.

iemand ervaring als vrouw alleen te reizen op Bali?

ondanks dat ik me goed kan vermaken is reizen met 2 toch gezelliger,
wie is er nog meer eind september / begin oktober op Bali???

groetjes mirjam

Hallo allemaal,

Ik loop zelf voor een half jaar stage in Jakarta, maar ergens tussen 26 aug en 8 sep wil ik graag Yogyakarta bezoeken. En aan het einde van mijn stage (vanaf 1 okt.) heb ik nog 2,5 week om rond te reizen (waarschijnlijk op sumatra). Het lijkt me leuk om met iemand samen te reizen, dus is er iemand die rond dezelfde periode naar Indonesie gaat?

Groetjes Maartje