Bule
23 juni 2009 om 21:24
53
Ya , ik heb over buitenlanders die binding hebben met Indonesia.
Zoals o.a Ind.Nederlanders (en of Indo Europeanen) die een duidelijke binding hebben.
Heb de Zuis Molukkers en nog andere Nederlanders die ook binding hebben niet genoemd.
Jij komt met een opmerking n.av de vertoonde film :
Ik vind dat Indonesiers een iets meer realistischer kijk hebben op hun land dan die Indische nederlanders of (Indo)europeanen.
Dan begrijp ik niet wat de Indische Nederlanders (of I.E) mee te maken hebben met deze topic.
Indonesia is niet het land van de Ind Nederlanders , het is het land van de Indonesiers .
Dus is het logisch dat ze meer realistische kijk hebben dan anderen (de buitenlanders ) waarvan de Ind. Nederlanders behoren.
Wat voor vraag is dat nou ?
Je weet dat ik Surya Atmadja heet , ik heb geen nederlandse / europese achternaam .
S.A is eigenlijk een familienaam .
Oh, nu begrijp ik het. Sorry voor de vergissing.
Het komt omdat zij zich gedragen alsof dat land van hen is (vaderland enzo), en op een video-clip zingt er een “saya indo”
Algemeen
Wereldwijzer Reiscafé
Hier vind je een overzicht van het online netwerk van Wereldwijzer Reisforums. ALGEMEEN Facebook chat: https://www.facebook.com/messages/c/675318164347377/t/5669964823133204 Facebook groep: Wereldwijzer Reizigers Netwerk | Facebook Whatsapp...
Leestijd: 1 mins 🕑