Ik weet het niet meer, hoe verder??

Dat zal best allemaal en ik ben de laatste om te zeggen dat het makkelijk is, maar ik heb niet JA tegen mijn man gezegd om hem 10 jaar later weer te bedriegen. En hij ook niet tegen mij. Als het niet meer gaat, wees dan zo eerlijk om dat eerst af te sluiten alvorens je in een ander avontuur te storten.

Hoe wil je dat aanpakken, je kunt toch daar niet zomaar leven? en hem hierhalen gaat ook niet zo een twee drie! En daar kom ik weer, je bent ook wel erg snel met hem naar bed geweest, dat wordt echt niet gewaardeerd voor een evt. eigen vrouw!

Maar soms dient dat avontuur zich nou eenmaal eerder aan en kun je het niet eerst afsluiten… Sorry maar sommige dingen overkomen je en kun je niet tegenhouden…

Er staat toch niet dat ze met hem naar bed is geweest… Ik heb ook meerdere leuke nachten gehad… Dat kun je namelijk ook hebben zonder sex…

Dan zijn we het daarover oneens, je bent er toch echt nog altijd zelf bij en je kunt misschien een verliefdheid niet tegenhouden, maar jij bent het die er iets mee doet. Je hebt daarin echt altijd een keuze hoor.

Ik zeg altijd eens een vreemdganger altijd een vreemdganger! Strkas kan die jou weer inruilen voor iets beters en dan doet die dat ook! of andersom kan ook natuurlijk…:evil:

Dan ben ik daar blijkbaar wat soepeler in… Ik kan me namelijk best voorstellen dat je verliefd zou worden op een ander… en daar ook wat mee doen…

Dan is het maar goed dat ik niet met jou getrouwd ben maar met mijn eigen man :wink:

Ik denk dat de wereld niet zo zwart-wit is. Ja je kan verliefd worden ook al heb je een relatie, ook al heeft de ander een relatie, en je kan er ook nog beiden aan toe geven.

Toch mag je jezelf wel serieus afvragen hoeveel kans van slagen zoiets heeft, zeker op die afstand. Dat is namelijk al moeilijk genoeg als er geen andere relatie(s) in het spel zijn.

Jeetje het gaat er wel heeeel heftig aan toe hier bijna eng om je erin te mengen maar kon het toch niet laten.

Ben het met een aantal dingen eens het is niet altijd zwart wit, het is heel dapper om hier te schrijven dat jullie beide getrouwd zijn en dus beide vreemd gaan, ben het wel eens met het feit dat je eigenlijk wel eerlijk zou moeten zijn tegen je eigen man, maar ja ik ken de situatie niet tussen jou man en jou dus misschien is de situatie er helemaal niet na om erover te praten, dus makkelijker gezegd dan gedaan, het is wel een verdomd moeilijke situatie maar ook op dit antwoord zit je niet te wachten, je geeft zelf al aan dat hij zijn vrouw niet zal verlaten?? Ik ben er wel van overtuigd dat als je huwelijk goed is en je daar tevreden in bent, je niet verliefd wordt op iemand anders, maar ik vindt ook dat je zo ie zo eens over je huwelijk na moet denken dat staat los van deze verliefdheid, ik zou eerst maar bedenken wat je daarmee wilt ongeacht het feit of je wel of niet verliefd bent?? als je daar je antwoorden op heb gevonden voor jezelf kan je bedenken wat wil ik met deze man, kan hij me geven wat ik nodig heb, kan ik er mee leven dat hij nooit weg gaat bij zijn vrouw?? En die keus daar ben jij vrij in om die te maken, blijf je hart volgen in alles wat je doet maar verlies je verstand niet uit het oog!! Heel veel sterkte met je situatie en dapper dat je het hier opgeschreven heb, dat vindt ik wel!!

Hoi allemaal…

Tja geef me maar de volle laag hoor…
ik kan wel wat hebben inmiddels.

En degene die me toch een hart onder de riem willen stoppen…thxs…bedankt voor dat gebaar.

Natuurlijk is het niet goed te praten dat we beiden gehuwd… deze affaire aan zijn gegaan maar het is nu eenmaal gebeurd…en daar is niets meer aan te veranderen.

Ondanks alles hebben we samen heerlijke dagen beleefd…zijn we hevig verliefd geworden…(ja dat is wederzijds.)…en heb ik dagelijks meerdere keren contact met Mehmet…via de telefoon…msn…camera en headset enz…

Het zijn zeer moeilijke tijden…m.n voor de direct betrokkenen.
Mehmet’s vrouw is zich nergens van bewust maar mijn man des te meer.
Dat is mijn schuld…weet ik…ik alleen maak zijn wereld stuk en dat maakt mij ook erg verdrietig.
Over mijn zoon’s wereld nog maar te zwijgen.
Iedere dag…meerdere keren neem ik me voor de “relatie” met M. af te kappen maar ik kan het ( tot nu toe) niet.
Ik barst in tranen uit en trek me terug.

Ja sorry…alle begrip voor jullie reacties hoor…
Ik neem niemand niets kwalijk.
Moet inderdaad mijn verhaal kwijt en kan dan niet boos worden op commentaar…
Daar vraag ik zelf om,:frowning:

2009

Wat een reacties! Jeetje… Maaar meid… Volg je hart, das het belangrijkste van alles! Het is JOU leven, dus het is de bedoeling dat JIJ gelukkig ben!

Je staat er natuurlijk wel zelf voor dus mensen weten totaal niet hoe jij je voelt, maar als je zeker weet dat je met je turkse vriend een betere band op kan bouwen en hij ook niks meer met zijn eigen vrouw wil, dan moet je echt doen wat je denkt wat voor jou het beste is… maar je moet wel zeker weten dat het wederzijds is natuurlijk.

Hoi iedereen,

THXS voor alle steuntjes die jullie mij geven!!!
Zo ervaar ik het tenminste.

Net weer op msn achter de cam en mic. gezeten met Mehmet.
Probeer hem uit te leggen dat ik me zwaar KLOTE voel hier in NL…me zo alleen voel en dat ik hem zielsveel mis…dat ik ook bergen kritiek krijg te verwerken van velen zoals …

-Ja vind je het gek als een turk zo’n blonde vrouw ziet…
-Hij zal alweer wel een ander op het oog hebben…
-Denk jij nu werkelijk dat je de enigste bent voor hem…
-Dit is een onmogelijke liefde…zet 'm uit je hoofd…
-Alle Turken zijn zo…

enz enz.

Zojuist aan Mehmet uitgelegd en die zegt ook…wat denk jij nu?
Ik zei ik geloof er niets van…ik voel dat onze Liefde echt is…en dat we verder willen samen maar gewoon niet weten hoe.
Hij geeft weer aan niet gelukkig te zijn met zijn vrouw, zegt dat ze niet meer samen slapen enz enz.
Maar hij houd veel van zijn 5-jarig zoontje…
Als die er niet was geweest zou het zoveel makkelijker zijn.
En dat dwingt ook wel respect af bij mij.

Hij wilt dat ik in Oktober 1 week kom…en in Juni 2 weken bij hem thuis…dus ik weet best dat Mehmet zijn verliefdheid ook diep zit maar word heen en weer geschud tussen mijn verstand en mijn hart.

Heel moeilijk…dat staat voorop.
Ook al is het mijn eigen schuld!!!

Groetjes allemaal !!!:zon02:

@ 2009
weet zijn vrouw van jullie of niet?
want ik probeer een beetje het verhaal op een rijtje te zetten maar dat begrijp ik nog niet helemaal, want als je daar 2 weken komt waar is zijn vrouw dan?

ik denk dat je wanneer je relatie of huwelijk goed is, je niet in de verleiding komt om andere mannen nachten door te brengen…
dus het zal wel niet voor niks gebeurd zijn…
maar zou je je stabiele leven en zeker van nu op willen geven om een lange afstandsrelatie aan te gaan…?
je weet wat je hebt, niet wat je krijgt…
het is zeker geen makkelijke situatie en ik zou niet graag in jouw schoenen staan…
maar wens je veel sterkte en wijsheid toe…

groetjes,
filiz

Hoi hoi allemaal,

Tja weer een dag in “dromenland” doorgebracht !!! tussen de ellendige gevoelsmomenten door.
Weer voor tickets zitten kijken en gedagdroomd over wanneer ik weer mijn Mehmet vast kan houden en knuffelen.

Gisteren nog ff met Mehmet op msn gekletst en over een half uurtje zien we elkaar weer op de cam en msn :wub:!!!
Ik heb hem gemist vandaag.

Even over Mehmet’s huwelijk…nou nee ik denk niet dat zijn vrouw iets van mij “weet” nee.
Mehmet zegt wel een slecht huwelijk te hebben…niet meer samen te slapen en zijn huwelijk heeft zijn langste tijd gehad…zegt hij dan…weten doe ik het uiteraard ook niet zeker.
Hij zegt het dus…

Verders over die 2 weken in Juni…
ja dan heeft hij het huis voor zich alleen…en dus zou ik dan bij hem slapen en werk zoeken en kijken wat voor mogelijkheden we hebben om samen ergens iets te huren…allemaal Mehmet’s woorden.
En ik geloof ze o zo graag.

Vandaag ook manlief gesproken…die gaat eraan kapot…de gedachte dat ons huwelijk over en uit is.
Eerlijk gezegd doet het mij veel verdriet hem zo te zien…ondanks alles is het wel een hardwerkende man voor zijn gezin wat bij hem op de 1ste plaats komt.
Deze momenten maken me weer zo aan het twijfelen of ik wel "normaal’ ben en me als 44 jarige zo op HOL laat brengen door een lieverd die 2500 km ver weg is!!!

Eenmaal weer weg thuis zijn al mijn gedachten en gevoelens weer in Antalya!!!
Ja ik kan er ( nu nog ) ff niets aan veranderen.
Mischien dat ik een deze dagen de moed en kracht heb om met Mehmet af te spreken ff een time-out in te lassen zodat ik mijn hersens ( voor zover ik die heb !!!) op orde kan krijgen en een doordachte juiste beslissing maak en geen verliefdheids-ramp.

Nogmaal…nu kan en wil ik het nog niet.
De verdere consquenties zijn ook voor mij.

Groetjes allemaal:zon02:!!!
2009

@ 2009
ja ik begrijp het, pas alleen zo goed op en denk goed na over de keuzes die je maakt dat je dadelijk niet je huwelijk opgeeft voor Mehmet en als je daar komt dat hij wel bij zijn eigen vrouw blijft want dat is natuurlijk ook alles behalve wat je wilt,
maar zoveel sterkte ermee en ik zal je steunen!
liefss

2009,

Tja, een lastige situatie… Heen en weer geslingerd tussen 2 werelden…
Ik heb ook veel msn contact met een Turkse vriend maar het is zo gemakkelijk om elkaar allerlei beloftes te doen en elkaar met lieve woorden moed in te spreken en elkaar te beloven dat alles goed zal komen.
Maar reality is different! Dromen over een toekomst waarin je samen kan zijn is geweldig maar om eea te realiseren… Als je juni naar hem toe zou gaan en bij hem in huis zou verblijven… zijn vrouw is dan blijkbaar afwezig. Maar wat zullen de omwonenden denken/zeggen… Ik weet niet of er in zijn omgeving sterke sociale controle is maar anders zal het toch behoorlijk lastig worden… En werk zoeken in Turkije…
Misschien moet je eerst eens goed bekijken of je daartoe mogelijkheden hebt want het vinden van een baan zal niet zo eenvoudig zijn vermoed ik… zeker niet als je de taal niet spreekt.
In ieder geval veel wijsheid toegewenst…

lieve 2009,
Ik wil je alleen maar sterkte en wijsheid toewensen. Vind het erg dapper van je dat je je verhaal hier hebt neergezet! Laten we zeggen dat ik een een soortgelijke situatie zit en ik kan me jou gevoelens zo voorstellen! Het is en blijft een hele lastige situatie en aan jou de taak om hart en verstand te onderscheiden…succes ermee meid! XXX:kus: