Ik ga me verloven

wie zijn er allemaal verloofd?
en wie gaan er nog verloven?

heel waarschijnlijk gaan mijn vriend en ik in december verloven :smile:

Zolang hij me niet heel romantisch, op 1 knie en met een roos in zijn hand ten huwelijk vraagt…ben ik nog niet verloofd! hahaha

is toch leuk om te weten wanneer er leden gaan verloven. als ik ga verloven zijn jullie allemaal uitgenodigd!!

Ha, ha, kijk maar uit, we komen, hoor!

De kans zit erin ja… :smile: …hebben altijd wel zin in een feestje!

2x gepost. tekst staat hieronder

ow sevgilim past haar tekst aan. misschien van mening verandert. je hoeft niet te komen hoor sevgilim.

dames, het is wel in december hoor. een maand dus wanneer er niet veel naar Turkije gaan.

maar jullie zijn nog steeds welkom :nod:

kijk, last chance en je doet ermee wat je wil: zand erover of blijven kibbelen ?

wij hebben voor december gekozen, omdat mijn vriend en ik in de zomer gaan werken. in december zijn we weer bij zijn familie.

als jullie willen komen laat het maar weten :wink:

Turkije-fan: ik zal nu meteen al mn reacties hier op dit topic wissen om je niet verder meer tot last te zijn, stuur me aub geen pm’s meer of zo, ik antwoord hier ook niet meer op jouw topic, deal ?

gefeliciteerd alvast.!!!

sevgilim, laat maar gewoon!

@turkije fan, ik vroeg me eigenlijk af waarom je wel aan het aftellen bent maar nog niet zeker bent of je in december gaat verloven?

we hebben allebei in de planning om in december te verloven. dus dan ben ik er wel zeker van dat het december wordt.

Het is vooral heerlijk om zoiets moois in het vooruitzicht te hebben, toch?

Het is nog wel een eindje weg, maar dat geeft niet. We horen de definitieve datum nog wel, zodat we mee kunnen feesten met je.
Alleen de voorbereidingen zijn al leuk.

exacte datum hebben we nog niet. het zal na het offerfeest worden. rond de kerst. jullie horen het nog wel :smile:

heey ik ben nieuw hier en ben ook verloofd met een turkse jongen uit IZMIR het is heel speciaal je krijgt een mooie jurk aan de hele familie is er en vrienden lekker dansen taart eten en uiteindelijk heb je 2 ringen waar een lint aan zit en zijn vader heeft hem doorgekniptt… was op dat moment een heel speciaal gevoel mijn ouders waren er ook bij echt waar zoiets maak je nooit meer mee vooral omdat niemand je ooit zult respecteren zoals een turkse familie. groetjes debbie ik ga ook trouwen dit jaar en ik ben 18 jaar heel snel maar echt waar hij is gewoon fantastiesssss;) Groetjes x

Hallo,

Ik heb een vraagje mss stom.
Bij verloven stel ik me voor dat m’n vriend me vraagd om te trouwen dat ik ja zeg en dat er +/- een datum/periode hiervoor wordt vastgelegd en dat dit mss daarna ook nog gevierd word. Maar blijkbaar zien jullie het anders? Jullie plannen dit helemaal op voorhand of begrijp ik het verkeerd? Is dit typisch turks? Sorry dit lijkt mss stom, maar ik zou graag weten hoe dit in z’n werk gaat.

X Summa