Iets nodig uit Nederland?

Zijn er hier mensen die voor lange tijd in Thailand zitten en / of wonen die nog iets nodig hebben uit Nederland ?
( drop, stroopwafels, pindakaas…???..hahahaha )
Heb nog wel iets ruimte in mijn rugzak over…

Groetjes Joan

Heb niets nodig, woon helaas in het koude kikkerlandje…

Maar wat een lief aanbod! Mijn vriendin woont in Frankrijk, die word gek als ik bij haar kom! Drop, drop, drop! Gemiddeld zo’n 5 kg per keer! Hahaha

ook bedankt-maar nee, omgekeerd is de reistas veel voller als naar hier (=BKK dus). met ook Thaise etenswaar dus.

Waar in Thailand ga je naar toe?

Waar heb je trek in Steven :biggrin: ?

Zacht/zoete drop (vooral die heerlijk ongezonde, vol met kleurstoffen dingen als witte muizen, nogablokke, spek, etc.), stroopwafels, etc.

Nou aangezien de post van Joanv moet dat goed gaan komen, en anders Steven stuur ik je dat gerust toe vanuit Nederland, geen probleem.

Ik hoop het, ik weet nog niet waar Joan naar toe gaat.

Ik houd de topic in de gaten…

Dus Joanv er heeft zich in ieder geval 1 Nederlander gemeld die verlangd naar lekkers uit Nederland.

:vak01:koffer met snoepgoed.

@ Steven
Ik kom op 1 maart aan in BKK, blijven daar tot en met 4 of 5 maart.
Dan Chang Mai, Chang Rai , weer naar zuid Koh Chang, weer BKK en dan zijn we zo’n 4 weken verder.
In Bangkok eventuele meegebrachte lekkernijen afhalen of afgeven is dus het makkelijkste. Geen idee hoe stroopwafels na 4 weken in mijn rugzak in de hitte het overleven…

Smeerbaar:vak02:

Sorry,

Heeft iemand ervaring met opsturen via post van chocolade ?

Mvg

Ik heb nodig geld!!ha ha ha!!mooi iniatief Joanv!!Ik heb alles wat ik moet nodig hebben!alles is hier spotgoedkoop weet je dat ik alleen maar een koffer met 6.5kg bijhad om te vertrekken?groetjes;GEORGESSIAM.

Je hebt tegenwoordig ook stroopwafel ijs en stroopwafelpudding dus waarom niet mmmmmmmmmmm.

En weet je dat dat niet te vreten is! Hahahaha!!!

Joan, bedankt voor het aanbod, maar niet erg praktisch in dit geval, helaas. behalve als je het vanuit Bangkok op zou willen sturen (zonder de stroopwafels dan maar :mad:).

Wel beste Steven,ik heb goed nieuws voor u.Zoals al eerder gezegd verblijf ik vanaf 24 februari in Patong sea vieuw,dus niet zo ver van u af. Ben wel een domme Belg (hihi) die niet zoveel afweet van Nederlandse snoep.Woon wel niet ver van de Nederlandse grens,is dus geen probleem voor mij om je drop, witte muizen, nogablokken, spek en stroopwafels aan te kopen in Nederland.Laat maar weten wat je precies nodig hebt (Merk,soort,aantal).Wel een beetje uitkijken naar het gewicht want men vrouwtje is er bij en die kan al iets meesleuren, pff.In ieder geval geef maar door en ik kom het je persoonlijk afleveren in Kata op 25 februari,tenminste als dat je past.Groetjes,

Witte

Hey Witte,

Is da van de sneeuw da ge zo een kerstman gevoel krijgt ? Hahahah
Sorry , ik verveel me hier ( dank zij de sneeuw) , krijg gene klant over de vloer .
Groetjes Frank

De 25e ben ik hier, en nu ik dit weet kom ik eerder naar de zaak, ik wil je zeker niet missen :zon02:.

Zoals geschreven, lekkere, typische Nederlandse dingen zoals stroopwafels of speculaasjes en ik ben dol op zoetigheid, met name drop: spek, zwart/wit spek en nogablokken, witte muizen, trekdrop, zacht/zoete drop.

En Liu, breng hem nou niet van dat goede gevoel af he :chin:

Nee nee maar hier zijn vannacht pakken sneeuw gevallen ( B ) , er staat hier zo’n 900 km file.
Ik kom in juli naar patong ( of daarrond) , eerst effen naar CEI en dan naar het zuiden !
Tot dan .