Iets nodig uit Nederland?

Kijk komt het toch nog goed. Als Witte jou je snoepjes kan brengen…
Voelde me al schuldig door je eerst lekker te maken en dan blijkt het helemaal niet haalbaar te zijn…sorry…

[quote=“stevenl, post:19, topic:67059”]

De 25e ben ik hier, en nu ik dit weet kom ik eerder naar de zaak, ik wil je zeker niet missen :zon02:.

Zoals geschreven, lekkere, typische Nederlandse dingen zoals stroopwafels of speculaasjes en ik ben dol op zoetigheid, met name drop: spek, zwart/wit spek en nogablokken, witte muizen, trekdrop, zacht/zoete drop.

Dag Steven,

Vanaf 19 maart t/m 22 maart in het Print Kamala te Kamala Beach. Gooi het maar in de groep. Ik lees het wel. Eventueel blijf ik er wel voor thuis. Hoewel, in het resort.

Komt in orde Steven,ge ziet dat er nog goeie belgskes zijn hé,lol,groetjes,

Witte

Van dat soort dingen daar wordt je nu vrolijk van, ha ha wil die Steven straks wel zien zitten met zo een grote zak snoep met drop, nougat, wittemuizen, en stroopwafels, wel even een foto’tje schieten ter aanvulling op deze topic als het geschied is :D.

[quote="“carton, post:22, topic:67059"”]

Echt Nederlandse dingen graag. Rookworst (vindt iedereen trouwens lekker hier als ze het hebben geprobeerd), hagelslag (pindakaas heb ik nog), negerzoenen, dat soort dingen.
Ik mis Nederland niet, maar heb soms echt zin in dat soort dingen.

Zou het niet beter zijn dat er iemand daar een Nederlandse shop opent?

Witte

Op Phuket wonen wel wat Nederlanders en belgen, maar relatief gezien weinig. In de omgeving van Chiang mai en in sommige stukken van Isaan zitten er meer.

Dus een winkel oid hier zou geen zoden aan de dijk zetten. En de prijzen die internationale winkels vragen zijn misschien te betalen door expats die op een Nederlands salaris met extra’s hier zitten, maar iemand als ik die een Thai loon verdient kan dat vergeten.

[quote="“stevenl, post:25, topic:67059"”]

Ik ben best bereid om wat mee te nemen maar vergeet niet dat wij al op 27 februari in Bangkok zijn. Het enige wat dan houdbaar zal zijn, zijn evt. (glazen) potten.

Voor een rookworst kom ik graag je kant op. deze zijn prima verpakt, ik kan me niet voorstellen dat die niet meer goed zou zijn. Negerzoenen wordt een ander verhaal :crybaby:

Zal proberen rekening te houden met al je wensen,is ni weinig (lol).Zal men overgewicht dan wel doorrekenen aan jou (grapje).Groetjes,

Witte

P.S. Heeft dat een bepaald merk,die rookworst ?

Ik zou zeggen, Hema:vak02: al zou ik die niet meenemen aangezien ze niet vacuum verpakt zijn.

In Frankrijk hebben ze nu een Hema! Er komen er meer trouwens. Wie weet ooit geluk en komt ie in Thailand. Ghe! Dan wil ik er wel werken:biggrin:

Ze hebben er oa stroopwafels en drop!

he meid
jammer dat je niet op samui komt.
want ja drop heerlijk en stroopwafels heerlijk.
leuk van je om dat te vragen .
als nu meer mensen dat doen.
die ook eens op samui komen.
ik hou me aanbevolen.

ik vind dit echt een heel leuk draadje (trekdrop?) en stel dan ook voor om het met z’n alle in leven te houden zo kunnen we info vanuit thailand krijgen van mensen die er wonen en dus over het algemeen meer weten of in iedergeval makelijker er naar kunnen informeren en dan betalen we ze uit in muntdrop :lol:

groet dirk :chin:

Wij gaan rond oktober naar Pattaya en Koh Chang! Dus als het straks zover is gooi ik wel een balletje op! Neem graag wat mee voor de Nederlanders die in dat heerlijke land wonen maar de NL dingen missen…ghe…

Kies dan liever voor Thailand dan NL mét drop én stroopwafels:vak02:

Dank je.

Nee, geen bepaald merk, als het maar vacuum verpakt is. Unox is de grootste en lekker, maar een ander merk is ook prima.

Ik heb zelfs 2 jaar geleden zoute haringen meegenomen, schoon laten maken door me haringboer deze heeft ze vacuum getrokken en ingevroren vlak voor vertrek naar schiphol opgehaald in de koffer gedaan in een vriestas, en me vrouw welke al eerder was vertrokken naar Thailand(en hier dus trek in had), stond de volgende dag klaar op BKK met zo een piepschuim bak vol met ijsblokje’s, haring uit de koffer gehaald en overgezet, ging perfect ze waren nog bevroren.

Ja, je kunt van alles meenemen.

Ik eet geen vis trouwens, bekijk ze alleen als ze nog in leven zijn. Als ik dan op de markt die oogjes zie dan hoef ik niet meer.

Ik zie je berichtje nu pas, sorry voor het verlate antwoord.

Maak je geen zorgen, dankzij jouw berichtje krijg ik waarschijnlijk wat lekkere dingen hier.

En wat hebben we in aanbieding??
750 gr rookworst, 600 gr nougat, 230 gr witte muizen (kon niet meer vinden), 945 gr stroopwafels,500 gr speculoos, 200 gr negerzoenen (24 stuks ) 350 gr spekchocolade, 350 gr spek gewoon,700 gr trekdrop, 932 gr drop zacht zoet en 400 gr hagelslag.Totaal 5.957 kg.Hopelijk is onze Steven hier blij mee.Foto van deze uitgestalde waren zijn te bekijken als je mijn profielpagina aanklikt.
Groetjes,

Witte

1 like

Maar Witte toch diene mens gaat buikpijn krijgen !!!