Hi SAWA,
Ik heb dat altijd anders ingeschat, iemand die net zijn diploma SMA (Negri) heeft schat ik in op het niveau laatste jaar lager onderwijs in NL. Uitzonderingen zijn de vakken Agama Islam en de inrichting en organisatie van de Republik Indonesia. De kindertjes zijn gehersenspoelt met “mitos sejrah”. Na zes jaar Engelse les kunnen ze alleen maar " Yes" en " No" brabbelen, soms de woorden I lap yu sms’sen. Wat ook zo treurig is met die Indomezen is dat als ze eenmaal van school af zijn nooit van ze levensdagen meer iets gaan bijleren, niet eens voor hun lol.
Als we u alleen maar als voorbeeld nemen, dan kunnen we u toch vergelijken met een jochie van 14 jaar ergens achterin de veenkolonie Groningen opgegroeid. Naief, conservatief en wereldvreemd, een echte ayam kampung
Gelukkig kunnen we constateren dat uw fanclub hiero wekelijks groeit, dus voor u geen enkele reden om een andere koers te gaan varen. Gewoon houwe zo ouwe
SAWA forever
Het niveau is om te huilen in Indonesia.
Ik ken er één met “Akademi” niveau die voor mij wat administratieve zaakjes moet doen. Als ik haar moet vergelijken met haar Nederlandse collega dan komt ze niet verder dan Huishoudschool niveau…
Tis wel een lekker wijf trouwens…
Ik dacht dat die uitspraak al ooit gelezen te hebben in 2 andere site’s .
Maar van iemand anders .
Heb zelf ooit discussie gehad .