Hallo,
Zijn er geen berichtjes meer over Hotel Residence Skanes garden ?
Er zijn toch wel mensen die bijvoorbeeld de Herstvakantie in dit hotel hebben doorgebracht ?
Zet je berichtje hier neer !
Groetjes,
Pittie
Hallo,
Zijn er geen berichtjes meer over Hotel Residence Skanes garden ?
Er zijn toch wel mensen die bijvoorbeeld de Herstvakantie in dit hotel hebben doorgebracht ?
Zet je berichtje hier neer !
Groetjes,
Pittie
Hallo,
Wij zijn net weer twee weekjes terug uit Skanes Garden en wij hebben het er fantastisch gehad!!!
Het weer was zalig 30+, eten was prima ( soms iets te zout of juist te flauw, maar dit kwam waarschijnlijk door de ramadan, dan kunnen ze het overdag niet proeven ), de schoonmaakster van ons huisje was supervriendelijk ( toen ze twee dagen ziek was geweest, kwam ze daarvoor haar excuses aanbieden en ze maakte het bed op de mooiste manieren op en hield alles lekker schoon en zandvrij ), het strand was mooi, fijne ligstoelen en je had daar ten minste niet zoveel last van die irritante vliegen ![]()
Ook vonden wij Anneke zeer vriendelijk en behulpzaam, snap niet dat mensen dit een preek vonden, duurde toch ook maar een klein half uurtje en dit zat vol met nuttige informatie. Anders kun je toch niet weten dat de bus zonder bushalte voor het hotel stopt.
Het personeel deed ook alles voor een dinar, de koffers werden zelfs naar je huisje gebracht, het karafje wijn zat ineens extra vol, etc.
De folklore avond was erg leuk, leuke show en goed traditioneel eten en we hebben nog een “kusje” van een dromedaris gehad :lol: , er werden wel veel foto’s van je genomen maar die kosten 2 dinar per stuk ( niet verplicht om te kopen ).
Monastir vonden wij daarintegen niet erg fijn, de mensen waren erg opdringerig zelfs bijna bedreigend, Sousse was een stuk fijner.
Voor de souveniers zijn wij naar de shoppingcentres gegaan, het kost misschien iets meer dan op straat maar het scheelt een hele hoop frustratie, en het wordt uitstekend verpakt.
Nou dat was het wel zo’n beetje als we nog iets weten dan komen we hierop terug.
Foto’s zetten we er later op.
Voor de mensen die nog gaan; veel plezier en neem oordopjes mee tegen de pinda jongen (grapje) ![]()
**pinda’s lekkere peanuts donuts chi chi donuts!!! **
Groetjes Sjak en Ar.
Hoi Sjak en Ar,
Wat fijn dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad.
Gelukkig dus ook weer eens wat positieve berichten.
Jullie hebben inderdaad goed weer gehad, ik was in die periode op Djerba en daar was het bloedheet, scheelt altijd een paar graden.
Met personeel heb ik ook nooit geen moeite, een dinar doet een hoop en ze moeten daar natuurlijk ook hard werken voor bijna niks, dus iedere dinar is welkom.
Anneke is inderdaad goed op de hoogte van allerlei dingen daar en zover ik weet doet ze het goed.
Met klachten wend ze zich inderdaad zoals sommige mensen aangeven alleen maar tot de receptie, maar dat is dan ook de plek waar klachten over het hotel thuishoren.
Al met al een erg leuk en positief verhaal van jullie.
Ik ben benieuwd naar jullie foto’s en bedankt dat jullie het hier hebben neergezet.
Groetjes,
Marianna
Hallo allemaal,
Ook wij zijn afgelopen weekend terug gekomen uit Skanes Garden en ook wij vonden het een leuke vakantie in tegenstelling tot de eerdere berichten.
Ok het eten is anders en daar moeten je darmen aanwennen maar goed dat heb je overal en inderdaad zijn de mensen daar anders dan hier gelukkig maar.
Wij hebben ook de bijbehorende excursies gedaan en dat is echt een aanrader we hebben veel gezien van Tunesië waardoor je toch een ander beeld krijgt van het land.
Ons huisje was goed schoongemaakt en werd iedere dag schoongemaakt, ook de handdoeken werden iedere dag ververst.
Wat wij wel als irritant hebben ervaren is het winkelen zowel in Monastir als in Sousse waren we blij als we weer terug in het hotel waren. Er werd maar aan je getrokken en tot vervelends toe werd je lastig gevallen met vragen en soms leiden het nee zeggen tot felle discussies en scheldpartijen. Maar goed wij hebben wel onze souvenirs kunnen kopen en hebben onze vakantie in Tunesië als een leuke vakantie ervaren en kunnen het iedereen aanraden als je eens iets anders wilt zien.
En inderdaad kijkt uit voor de chi chi donuts en peanuts want dat jongentje is gehaaid en niet dom hij weet precies hoe hij de mensen moet bespelen en eigenlijk kun je er alleen maar om lachen.
Anneke is een aparte dame maar de infosessie was erg duidelijk en interessant en ik gelooof dat je wel een gehaaide tante moet zijn voor dit hotel en de gasten.
Nou ik hoop dat de mensen die nog gaan zich niet laten afschrikken door de eerdere berichten want dat is niet nodig geniet er van want voor je het weet is het voorbij en heb je een leuke vakantie waar je op terug kan kijken.
Groeten!!!
hai Anja,
ik ben net terug en heb ook paard gereden bij die manege erg aardige mensen hij vertelde al dat zijn vrouw ook nederlandse is
was wel benieuwd hoe ze elkaar ontmoet hebben…
an
ook wij hebben een geweldige vakantie gehad in skanes garden. alleen het weer zat niet echt mee en er waren weinig gasten 45 ofzo maar de mensen die daar werken waren geweldig we zijn zelfs nog een dag uitgenodigt bij de chef-kok thuis in monastir zijn vrouw had voor ons gekookt het was 1 groot feest geweldige ervaring.
Ze zijn mega gastvrij terwijl ze zelf bijna niets hebben,kan niet wachten om er weer heen tegaan.
En al die negatieve ervaringen soms moet je er zelf gewoon wat van maken en het eten in het hotel was heerlijk de kamers netjes wat kan je meer verwachten voor 250 euro. ![]()
:huh:
Ga met de Kerst 15 dagen naar SkanesGarden Monastir.
Echtpaar, met kind van 10 jaar.
Naar ik hier begrijp, schijnt het niet echt een plezierig verblijf te zijn.
Heb ik misschien iets anders moeten boeken?
Wij zijn wel iets gewend, hebben in Spanje en Portugal gewoond en zijn voorheen al eens in o.a. Monastir geweest, al is dat ong. 15 jaar geleden. Zeer goed verblijf gehad.
Bedankt voor evt. reacties.
Coen
Hallo Coen,
Ik denk het het allemaal reuze mee zal vallen !
De problemen in Hotel Residence Skanes Garden hebben zich eigenlijk alleen maar in het hoogseizoen voorgedaan toen er té veel mensen in het complex zaten.
In de tussentijd heeft de hoteldirectie zijn maatregelen genomen die de gasten alleen maar ten goede zijn gekomen. Je kunt hier op het Forum ook genoeg positieve berichtjes lezen !
Je schrijft zelf dat je wel wat gewend bent en je hebt je reis nu éénmaal al geboekt. Mocht je toch besluiten om van accomodatie te veranderen dan moet je er wel rekening mee houden dat er omboekingskosten worden berekend. Hoeveel dit is hangt een beetje af van de touroperator.
Ik wens je samen met je vrouw en jullie kind een heel fijne vakantie !
Groetjes,
Pittie
![]()
Pittie,
Bedankt voor je reactie, dat geeft de mens weer moed.
Ik ga eens een bezoek brengen op je site.
Groeten,
Coen
hey,
nou je hoef je geen zorgen te maken hor!!!ik en mijn vriend hebben t super naar ons zin gehad daar!!!en zeker voor dat geld!!!je moet naturrlijk geen eten verwachten waar je uit 15 gerechten kan kiezen !!!1het is er verder zeer netje je kamer wordt goed schoon gemaakt!!!personeel is vriendelijk!!!
als je foto’s wil moet je me ff mailen dan kan ik je misschien wel wat sturen!!!
groetjes linda
linda_ghose@hotmail.com
PS> ook voor kinderen is het leuk!!!ga eens bij de manege kijken!!!en als het animatieteam er is zijn er ook leuke spelletjes. verder zijn er verschillende tafelspelen!
ik ga ook naar dit hotel met kerst en oud&nieuw
en ik hoop dat er ook jongeren naar toegaan :rolleyes:
wie gaat er nog meer? kusjesxxx
Ik(17) ga met mn moeder en broertje(13)naar hotel skanes garden in monastir met de kerst en oud&nieuw.
wie gaan dr nog meer??
kusjes rosanne
![]()
Word er steeds vrolijker van gezien de reacties.
Heb het forum een eind uitgepluisd, en was in de veronderstelling dat ik beter zou kunnen annuleren.
Ik beloof jullie, dat ik mijn ervaringen t.z.t. zal plaatsen, in de hoop dat ik er mensen een plezier mee kan doe.
Leuk forum trouwens.
Coen
PS. Ik ben een nogal nuchter ingesteld persoon, en heb de nodige ervaringen wat reizen betreft. Inderdaad, ik verwacht geen Hilton en geen 25 graden, maar daarom kan het wel een fijne ervaring worden.
Stel je voor, mijn (jongste) zoon op een kameel.
Lijkt me fantastisch.
![]()
Halo… ik ben Coen.
Ik ben tien jaar.
Ik ga ook naar Monastir.
Ik heb geen broertje of zusje.
Ik heb wel een hond en hij heet Sam.
Tot ziens.
groetjes,
Coen jr. B)
ja :huh:
<_<
Ik hoopte eigenlijk op iemand van mijn leeftijd ![]()
Hoi Rosanne,
Maak je maar geen zorgen hoor !
Je komt in het hotel heus wel meisjes van je eigen leeftijd tegen.
Maar niet iedereen die op vakantie gaat leest dit Forum en het kan dus zijn dat je hier niet zo veel reacties krijgt !
Fijne vakantie hoor !
Groetjes,
Pittie
Rosanne,
Dat begrijp ik, maar mijn zoon is zo enthousiast, dat hij even een bericht moest plaatsen.
Evenzogoed, er zijn absoluut meer mensen van jouw leeftijd.
Groetjes,
Coen sr. ![]()
Ja ik ben gewoon een btje ongerust.
dat er weinig toeristen zijn
dat het er koud is enzo… en al die berichten op dit forum
zijn ook allemaal nie echt positief.
nog een paar vraagjes : kan je dr ook een btje uitgaan…
en vieren ze daar ook kerst een oud&nieuw
Hoi Rosanne,
Voor wat betreft het weer in Tunesie, moet je er rekening mee houden dat het in Tunesie momenteel ook winter is.
Wel anders dan hier, maar evengoed zijn het korte dagen. Ook is het vroeg donker en moet je zeker 's avonds een jas aan, het kan echt behoorlijk koud zijn. Als overdag de zon schijnt is het snel lekker, maar om in zee te zwemmen, daar is het te koud voor, maar misschien hebben ze een verwarmd binnenzwembad.
Je kunt hier even kijken voor de weersverwachting voor de komende 10 dagen.
Kerstmis wordt in Tunesie niet gevierd. Het is een Moslimland en zij vieren geen Kerstmis. Wel wordt er vaak in de hotels een Kerstboom neergezet en doen ze iets extra’s met het eten.
Oud en Nieuw wordt meestal uitgebreid gevierd met grote buffetten en veel muziek en ook om 12 uur vuurwerk.
Het uitgaan in Tunesie en zeker in Skanes, waar jullie naar toe gaan, daar speelt het uitgaansleven zich af in de hotels, die eigenlijk allemaal een eigen discotheek hebben.
Fijne vakantie !
Pittie