Holland International

hallo allemaal.

Ik heb mijn reis bij holland international geboekt…
Nu hebben ze mij op reisbureau gezegd dat we vliegen met een turkse charter…
In het boekje staat de charter inter airlines. Dus ik neem aan dat we daar mee vliegen.

Zijn er meer mensen die iets weten van de charters waar holland international mee vliegt? Zijn er meer turkse charters waar ze mee vliegen??

Kus Linda

Holland International is een onderdeel van de TUI-groep, dus zal het Arkefly zijn. Voorheen Excel, nu overgenomen door de TUI-groep. Zeker niet te verwarren met Arke reizen, zij hebben er niets mee te maken!

Veel plezier daar

P.S. Heb ff nagekeken maar ze vliegen met Inter Airlines en Arkefly
Zat toch nog een beetje in de goede richting :stuck_out_tongue:

hallo wij boeken ook altijd bij holland international oftewel tui maar die vliegen bij ons tenminste altijd nog met inter airlines (tenminste naar turkije dan) het is een prima vliegtuig maatschappij nooit geen problemen mee gehad! als je overdag vliegt krijg je warm eten, vlieg je s nachts of is het de tijd niet voor warm eten krijg je altijd een lunch! koffie en thee zit er bij en meestal ook 1x een koude drank gratis.

Wij vliegen 18 juli met inter airlines naar Izmir,en geboekt bij Holland international

Tui vliegt naar turkije met:
-Inter Airlines
-Arke Fly
-Fly Air.

Bel je reisbureau en vraag of ze je willen doorgeven welke maatschappij je vliegt. Laat je niet afschepen met het antwoord dat ze het niet weten, want bij TUI kan je het namelijk altijd zien. Ik loop zelf stage op een reisbureau en mijn boeking staat op Inter Airlines

Hee

In het boekje waar prijzen in staan staan ook vliegtuigmaatschappijen waar ze mee naar turkije vliegen.
Er stond Transavia, holland exel (failliet) en inter airlines. Aangezien het een turkse vliegmaatschappij is waar we mee vliegen denk ik dan dat het inter word. Tenminste dat hoop ik.

groetjes Linda

Exel is dan wel failliet maar overgegaan in ArkeFly. Deze is beslist niet nederlands, dus het kan ook die nog wel eens zijn!

Maar anders gewoon ff belen met je reisbureau

Holland International vliegt niet meer met Transavia, de contracten zijn verbroken! Daar is Fly Air(Turks) dus voor in de plaats gekomen, en Arke Fly is een Nederlandse maatschappij… Meer weten dan laat je het maar horen??

Liefs Cynthia

Sorry, je hebt gelijk, ArkeFly is de oude maatschappij van De Vlieger, waar mijn zus over zij dat veevervoer nog luxe was in vergelijk!

Het nadeel van dit soort maatschappijen is dat het allemaal niet loopt, de maatschappij afgekeurde toestellen heeft, en er nieuwe stickers op plakt en je kan er de lucht mee in!!
Natuurlijk is het allemaal meer onder controle na afgelopen mei, maar toch, als je ermee vliegt en er komen problemen!!

Ik heb het niet (meer) op dit soort maatschappijen!!
Eigenlijk is het net zoiets als met de inentingen, je vlucht is een 25-30 euro duurder maar je veiligheid mag geen geld kosten, net als je gezondheid.

Ik reageer misschien een beetje, maar als jij in turkije staat en de maatschappij krijgt een landingsverbod, en vanaf Brussel mag je het met 2 kleine kinderen en 2 bejaarden waarvan 1 invalide uitzoeken, dan zijn jullie er ook klaar mee, en kies je voor een nederlandse erkende maatschappij!!!

Ik snap je reactie volkomen! Ik had voor Transavia geboekt, en kreeg te horen dat ik kon kiezen uit ArkeFly, of Fly air! Nou dat wilde ik beide niet! We kozen uiteindelijk voor Fly Air, maar kwam er later achter dat we ook voor Inter Airlines konden kiezen, heb het nu omgeboekt en we gaan nu met Inter dus… Geeft me al wel een iets veiliger gevoel! Al zou ik het liefst met een Nederlander vliegen( alleen geen Arke Fly)

inter is gewoon een soort nederlandse maatschappij hoor. de vliegtuigen worden onderhouden door klm.

Wij hebben tot nu toe steeds bij Holland International geboekt en zijn met Inter Airlines gevlogen. Ook 1 juni weer met Inter geweest, niks op aan te merken, prima vlucht gehad.

Groetjes, Diamond

Originally posted by diamond@24-06-2005, 19:39:13
** Wij hebben tot nu toe steeds bij Holland International geboekt en zijn met Inter Airlines gevlogen. Ook 1 juni weer met Inter geweest, niks op aan te merken, prima vlucht gehad.

Groetjes, Diamond **

Gelukkig,ik heb nooit met inter airlines gevlogen,maar goed eens moet de eerste keer wezen!

Ik ga mijn reisbureau maar bellen denk ik. Ik hoop echt dat ik met inter airlines vlieg…

:stuck_out_tongue: ik vlieg met inter airlines

Ik vlieg ook definitief met Inter nu!!! Krijg als het goed is morgen de papieren binnen!!! Heb er echt zin in!!

Ik vlieg al om 04.15 heen dus dan zit ik tegen 2 uur in de middag als het goed is aan het zwembad :smiley: Heb er echt onwijs veel zin in… ik kan niet wachten

@lindalight mooie tijd zeg!! Ik vlieg ook wel lekkere tijden: 8.40 uur! Hoelaat ga jij terug? Ik om 14.25 dus op zich wel mooi hoor!!!

Heb er nu al zin in! Maar moet nog 12 dagen wachten!!

Liefs Cynthia

Hee Cynthia

Ik vlieg ook pas om 18.40 terug dus ik heb het gelukkig echt getroffen :smiley:

Ik heb er ook ontzettende zin in… Het is pas voor het eerst dat ik ga maar hoe ik het zo lees hier op het forum zal het errug gezellig worden… :lol:

groetjes Linda

Hallo,

Groot was mijn schrik toen ik al die negatieve verhalen van jullie over Arke Fly had gelezen. :o
Wij gaan nl. in oktober met Arke Fly naar Bodrum, via Holland International.
Moet ik me nu bang maken en met een andere maatschappij vliegen of zijn er ook positieve reacties.
Wij hebben altijd met martinair of transavia gevlogen, maar dat kan bij H.I. niet. :angry:

Groetjes, schol