Holland International

@schol: Arke Fly, heeft zijn papieren niet in orde, en heeft daardoor vaak een vertraging die kan oplopen tot 30 uur!

Hoeveel Oktober ga je? Ik kan wel even voor je kijken of ze een andere vlucht hebben op die dag, en dan kan je misschien omboeken!!!

@lindalight: Zoo! Dat is wel een hele mooie tijd!! Lekker hoor! Eerste keer Turkije voor jou? Dat word vast niet de laatste keer :wink:

Liefs Cynthia

Heey…

Wij vliegen waarschijnlijk ook met Inter Airlines…
Maar ik heb een vraagje…
De mensen van het reisburo kunnen dus dus ook al zien wanneer ik vlieg??
Ze zeiden tegen mij, pas 2weken van te voren, omdat het charter is…
Laat even weten, dat bel ik er even heen…

Joanne

Bij wie heb je geboekt, bij Holland International ook???

Laat me even weten wanneer je vliegt datum en waarheen, dan ga ik ff voor je zoeken. Loop stage op een reisbureau… Kan het zo uitzoeken voor je!

Ja ook bij Holland international

Oohw dat zou heel fijn zijn
Ik ga 12 dagen
en vlieg op 9 augustus…
En kom de 20ste dus terug…
Zou je misschien ook willen kijken hoeveel kg bagage wij mee mogen nemen? Ik hoor van veel mensen 30kg.

Dank je
Liefs Joanne

Oohw ja naar Alanya, app Fougere

Hee Joanne…

Wij gaan met inter en we mogen 30 kg meenemen en 7 kg handbagage

Bagage kan ik helaas niet zien, maar tijd is als het goed is. 4.35 heen aankomst 09.10. Terugreis kan ik helaas niet voor je zien! Heb mijn best gedaan!!

Bagage is normaal 20 kg maar misschien heb jij een andere boekingsklasse Lindalight! Maar dat krijgt je zoiezo op je ticket te zien!!!

Liefs Cynthia

ik hoop dat je er iets aan hebt!

Superrmooi voor het opzoeken… Lekker vroeg…
Maar superr bedankt, kunnen we het vervoer heen regelen…
Thanx :smiley:

Liefs mij

Bij mij staat op het ticket klasse Y en Begagevrijdom 30 kg

groetjes Linda

Ik las net dat Holland International niet meer met Transavia vliegt maar ben vandaag toch echt met TRANSAVIA terug gevlogen. De heenvlucht was wel met Inter airlines met irritante tussenstop.

Vorr de rest waren het beide prima vluchten.

Misschien door een technische storing dat Inter de vlucht niet kon uitvoeren of iets dergelijks! Want HI heeft officieel geen contract meer met Transavia!!

Lindalight: Je bent in een "duurdere"klasse terecht gekomen, en dan heb je inderdaad hogere bagagevrijdom!! Alleen maar lekker toch :wink:

Joanne: Hou er please wel rekening mee dat tijden altijd onder voorbehoudt van wijzigingen zijn!!

Liefs Cynthia…

Hee cynthia

Das inderdaad beter :smiley:

groetjes Linda

Nou ja, maakt niks uit…
Zien we wel hoelaat anders…
Maar nu heb ik iig een idee van hoelaat…
Wanneer gaan jullie op vakantie dan?

Liefs Joanne

Originally posted by Cynthialovesgumbet@05-07-2005, 07:50:06
**@schol: Arke Fly, heeft zijn papieren niet in orde, en heeft daardoor vaak een vertraging die kan oplopen tot 30 uur!

Hoeveel Oktober ga je? Ik kan wel even voor je kijken of ze een andere vlucht hebben op die dag, en dan kan je misschien omboeken!!!

Liefs Cynthia**

Hoi Cynthia,

Heb inmiddels kostenloos kunnen omboeken en vlieg nu met Martinair op
8 oktober. Heb nu ook een andere touroperator.

Groetjes, schol :smiley: