Mijn zien ze nooit meer tijdens en direct na de Ramadan in Indonesië :dag:
Op Bali merk je niet veel van Ramadan en suikerfeest. Althans niet in onze regio.
In het zuiden moet het volgens “horen zeggen” heel druk zijn.
Niet moslims die dat alles ontvluchten.
Ik was een paar jaar geleden tijdens de Ramadan in Zuid-Bali, en toen was het met name heel druk met Javanen die een paar dagen weg gingen.
Hallo, we hebben gisteren geboekt bij Emirates. Ticket kostte 755,- van Amsterdam naar Jakarta met één korte tussenstop op Dubai. Allemaal een fijne reis toegewenst! Xx
Wij zaten in 2009 op Java tijdens de Ramadan en waren net op Bali aangekomen toen het suikerfeest begon. In het zuiden was het nog drukker dan tijdens de Kerstperiode. Het verkeer zat continue helemaal vast. En… er was geen binnenlandse vlucht meer te krijgen. Doen we dus NOOIT meer.
Aanvulling op prijzen tickets:
Zoals heel veel mensen al eerder opmerkten is op Bali vliegen aanmerkelijk duurder. Wij kopen de laatste jaren steeds een retourticket voor Jakarta en kopen ter plaatse binnenlandse tickets voor een paar tientjes bij bijv. Lion Air. De laatste keer was dat alleen een enkeltje Denpassar - Jakarta die feilloos aansloot op onze vlucht terug naar huis. Echter gedurende de kerstperiode en Idul Fitri moet je echt RUIM op tijd je binnenlandse vluchten geregeld hebben anders is de kans heel groot dat je achter het net vist.
Hallo allemaal,
In januari heb ik 2 tickets gekocht van Düsseldorf naar Jakarta. Onze tickets kostten slechts €630 met Emirates. De heenreis is met lange (lees 12 uur) tussenstop op Dubai, maar de terugreis is slechts 2 uur overstaptijd.
Ja voor niets naar Indonesie gaat wel , tis alleen een verd. stukkie zwemmen.
Wat willen jullie nu eigenlijk : een heel ander deel van de wereld zien,of toch het Benidorm-Marmaris gevoel…?
Kwa prijs blijft het ongeveer hetzelfde ,vliegen naar hier, is duurder , maar kwa comfort en overnachtings-prijs ben je hier sowieso goed en goedkoper uit.
Groet en fijne vakantie …neem het eens in overweging:: wacko:
Indonesie is super oa de cultuur van de verschillende eilanden!! :finger:
da
Indonesie is echt de moeite waard voor cultuurlief -hebbers, wil je echt uit je dak gaan in je vakantie, dan is IR gewoon te duur en kanje beter naar Mallorca-Lloret de Mar- Benidorm-Marmaris -Turkije of Bodrum reizen, Turkije en Spanje zijn heerlijke landen ,maar echt niet om te vergelijken met ZOA,:chin:
Voor volgende week geboekt. Heen naar Jakarta, terug vanaf Denpasar. Prijs bij KLM.be € 596.- .
Moet wel eerst naar Antwerpen om in te checken. Kost € 18.- met de trein, was ik anders ook kwijt naar Schiphol. Vervolgens met de TGV naar Schiphol, inclusief. Kostprijs ticket € 70.- . Retour idem. Oftewel in de ticketprijs van € 596,- zit ook nog eens € 140,- TGV kosten inbegrepen.
Ik heb gekeken wat mijn mede passagiers moeten betalen die op dezelfde dag boekten vanaf Schiphol, € 1000,-, schiet mij maar lek!
Terug moet ik zelf zorgen dat ik mijn koffer meeneem, ik ben bang dat ik de TGV mis. Heen moet ik een stempel halen in Antwerpen anders is mijn ticket niet geldig. Overigens valt het mij op dat dit topic gaat over ticketprijzen maar dat er zelden een prijs genoemd wordt, oftewel veel geleuter weinig wol.
Jaaaaa!!! Geleuter :cheer:
Kun je misschien iets duidelijker zijn?
Dit soort opmerkingen zeggen meer over de plaatser dan over het onderwerp!
Precies! Duidelijker kan ik het niet maken lol2
lol2